Hírek

La-200 – a nagy sebességű sárkány

Kedves játékosok!

A La-200 egy szovjet sugárhajtású  repülőgép prototípus, amelyet egy új típusú radarrendszer szállítására fejlesztettek ki. Egy darab a La-200 készült, soha nem került tömeggyártásba. De most a War Thunder pilóták bizonyítani tudják a La-200 érdemeit, amikor megjelenik a 1.77-es frissítéssel a játékban!

Áttekintés

1948-ban a szovjet parancsnokság kiadta a fejlesztési követelményt egy dupla kabinos, minden időjárási körülmények között bevethető, sugárhajtású elfogóvadász számára, amely képes lenne egy újfajta “Toriy” (Torium) radarrendszert hordozni. Mind a három szovjet tervező iroda (Lavochkin, MiG és Sukhoi) kifejlesztett egy prototípust a teszteléshez.

A Lavochkin tervének, a La-200-nak hosszú törzse – hogy befogadja két turbojet motort –  nyilazott szárnyai és egy nagy pilótafülkéje volt két fő pilóta részére. A La-200 1949. szeptember 9-én repült először. Ez volt az egyetlen repülõgép a három tervből, amely elindította a kezdeti teszteket.

Lavochkin-La-200

Lavocskin La-200

Az 1950-es évek elején a La-200 készen áll a tömegtermelésre La-17 hivatalos megnevezés alatt. Azonban a Yak-120 (később Yak-25) megjelenése miatt – amely felülmúlta a La-200 teljesítményét – a La-200-as megrendelést törölték.

A La-200-nak egyetlen prototípusát építették meg és a fejlesztés során többször módosították a teljesítmény javítása érdekében.

Körültekintés a pilótafülkében a link alatt


https://roundme.com/embed/243529/704766


A War Thunderben a La-200 elérhető lesz V. rangú vadászként a szovjet repülőgép fejlesztési ágon. Bár a La-200 soha nem hagyta el a prototípusok népes színpadát és nem volt aktív szolgálatban, a War Thunder pilótái képesek lesznek ezt a szokatlan kinézetű harci repülőgépet kipróbálni kortársaik ellen.

la_200_02_1280h720_1fa28343ac83c8b63dd7207646ee8b7c

A La-200 szokatlanul hosszú törzzsel rendelkezik, hogy befogadja a két Klimov VK-1 sugárhajtóművet. Az egyik hajtómű a La-200 elülső felén, a másik pedig hátulra van felszerelve. A La-200 design egyik érdekes eleme az elülső motor fúvókájának elhelyezése, amely a törzs alatt helyezkedik el. Ezzel szemben a hátsó motor fúvókája közvetlenül a mögötte van felszerelve. Ez gyakoribb a harci repülőgépeken.

la_200_06_1280h720_f26f64623228971e02cf0d349b0c20e1

Szokatlan tervezési jellemzőitől függetlenül a La-200 kéthajtóműves elrendezése lehetővé teszi az 1000 km / h feletti sebesség elérését! Ráadásul a La-200 jól felfegyverzett volt. Három 37 mm-es N-37 gépágyút helyeztek az orr-részbe, kettőt a jobb oldalon és egyet a bal oldalon. Ilyen nehéz fegyverekkel még egy rövid-, jól elhelyezett sorozat is több mint elég ahhoz, hogy bármely ellenfelet végzetes, lángoló zuhanásba taszítson.

la_200_05_1280h720_92e43ba01eef81811f8cfdb1f1b68b74

A nagy kaliberű fegyvereknek azonban ára van: korlátozott lőszer kapacitás. Ne lőjetek majd gondatlanul. Minden lövés számít!

A La-200 várhatóan megérkezik a War Thunder 1.77 frissítéséhez. Addig is olvasd a magyar War Thunder Info-t a további információkért!


Az ÖSSZES 1.77 frissítéssel kapcsolatos cikket megtalálod az alábbi linken:

WT 1.77 frissítés


Forrás: War Thunder

Kategóriák:Hírek

Tagged as: , , ,

1 reply »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s