Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves Játékosok!
Hosszabb kihagyás után a Gaijin újabb megválaszolt kérdésekkel kedveskedett nekünk így jöhet a Q&A újabb ‘száma’. Válaszol: Vyacheslav Bulannikov, a tema pedig a tengerészeti próba lesz.
Q. Be lesznek valaha állítva rendesen az elektromos váltók? Jelenleg nagyon hibásan működnek, és ez sok tanknál elég nagy gyengeséget okoz.
A. Igen, tervezzük hogy helyesen megcsináljuk. (/kijavítjuk)
Q. Van terv angol könnyű harckocsi ág behozatalára? (akár a kerekes harckocsielharítókat is belevéve)
A: Egy teljes ágat nem fognak kitenni, de hamarosan™ hozunk be könnyen páncélozott angol harckocsikat és kerekes járműveket.
Q. Vannak terveitek, régi (jó) pályákon, mint Poland, vagy Eastern Europe, egyes épületeket lerombolhatóvá tenni? (Mint pl Kursk) A rombolható épület funkció behozatala óta elég kevés szerepet kapott és az utóbbi időben, mintha el lenne felejtve.
A. Nincsenek hasonló terveink. A funkció pedig sok javításra szorul még, hogy normálisan viselkedjen.
Q. NERA páncélzatot is láthatunk az új NATO harckocsikon. Ezek ellenállását és strapabíróságát, hogyan tervezitek beállítani, hogy legjobban szimulálja valós viselkeését?
A. Igazából minden páncél használódik el folyamatosan, ahogy a NERA is, és az sincs bevezetve a játékba. Persze az megoldható, hogy a páncélt sok kicsi modelből építjük fel, és az eltalált darab életereje mindig csökken. (ezzel páncélértéke is) Elméletileg ez megoldható. (Hogy mennyire fogja enni a gépet optimalizáció nélkül az más kérdés)
Q. A StuG III és StuH 42 rohamlövegeken a tetőgépágyú helye meg van csinálva, de a fegyver nincs ott. Ez miért van? Egy oda felszerelt MG42 nagyon jól tudna jönni bizonyos helyzetekben. Számíthatunk rá, hogy egyszer bejön?
A. Ezeknek a fegyvereknek a vízszintes mozgása korlátozott volt, de tekintve, hogy ott volt a védelmi gépfegyver a harckocsikon, igen, lehet egyszer bevezetjük.
Q. Mi a helyzet jelenleg a páncéltörő bombákkal? A valóságban könnyedén elpusztítottak csatahajókat is, itt meg a rombolókból alig vesznek le HP-t.
A. Jelenleg semmilyen ilyen komolyabb sebzési és fegyverzeti (bomba, rakéta, stb) modell nincs felépítve/megcsinálva. Egy bomba vagy rakéta akkora sebzéssel rendelkezik ahány kilo robbanószer van benne. Tervezzük, hogy egyszer majd megcsináljuk ezt is, hogy jobban imitálja a valóságot.
Q. Jelenleg két nemzet szerepel a tengerészeti zárt második próbán. Mennyit kell várni a többire? Azokból is van már a játékban legalább ennyi hajó.
A. Nem mindegyik nemzethez sikerült teljes fejlesztési fát összekötnünk, így ez kérdéses. Minden esetre tervezünk a nyáron még egy nemzetet aktiválni a zárt próbára nyár végéig.
Q. Mikor jönnek be új játékfajták/módok, ha lesznek valaha?
A. Be fogjuk hozni a hajókat és az ezekhez tartozó csatafajtákat. Emellett pedig vannak időszakosan események is.
Q. Miért vannak egyes nemzetkiosztások kikapcsolva RB tankban? Például a Szovjetúnió vs mindenki nemrég ki lett kapcsolva, pedig nagyon sok játékos játszik a szovjetekkel? (mert OP-k – a szerk.)
A. A kevert csatákban az egyensúly és a legrövidebb várakozási idő szerint engedélyezzük a nemzetkiosztásokat. A két leggyakoribb a Kelet vs Nyugat és a Tengelyhatalmak vs Antant/Szövetségesek. Azt hogy az egyik oldalon csak egy nemzet legyen nem szeretjük, mert az egyensúlyozatlansághoz vezet: egy erősebb nemzet, ha egyedül van szinte mindig nyer; egy gyengébb, ha egyedül van, szinte mindig veszít. A kérdésben említett példa az előbbibe tartozik.
Q. Most hogy bejött a második zárt tengerészeti próba, egyre több hajót kell majd behozni. Várhatunk a közeljövőben hajóáradatot, vagy csak ha a zárt próba véget ér?
A. A nagy “viharra” inkább a zárt próba után számítsatok. (Frank-szintü volt tudom)
Q. A hajók fejlesztési fája eltér a többi járművétől, elég érdekesre sikeredett. Számíthatunk rá, hogy a harckocsik és a repülők fejlesztési fáját is ehhez hasonlóra fogjátok átdolgozni? Ez nagyobb rugalmasságot enged meg a fejlesztésben és nem korlátozza le a játékos 1-2 ág kötelező ‘végigtolására’.
A. Nincsenek ilyen terveink. Ezt a fejlesztési fát külön a hajóknak hoztuk létre, mert a hagyományos a hajóknál elég problémás lett volna. De pontosabban erről beszélünk a fejlesztői naplókban is.
Ti is tehettek fel kérdéseket(angolul vagy oroszul), illetve a korábbi Q&A-ket is megtekinthetitek a forum-on.
Forrás: War Thunder Hivatalos Oldal
Kategóriák:Q&A
2 replies »