Hírek

Közösségi Esemény: Kurszk 2.1

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves játékosok!

Újra megrendezésre kerül a WnW csapata által rendezett legutóbbi custom. Az előző, Kurszk 2.0 néven megrendezésre került csata minimális változtatásokkal ezúttal Kurszk 2.1-ként fog futni.

Érdeklődők, jelentkezők az alábbi Discord linken tudnak kapcsolatba lépni a szervezőkkel, illetve a többi játékossal. A csata közben a kommunikáció is itt fog zajlani: https://discord.gg/fPDDMh7

A Kurszk 2.0 résztvevői már ismerik a felállást: a játék Kurszk nevű repülős pályáján (64×64 km) egy számítógép által irányított járművekkel, hidakkal, gyalogsággal, aknákkal, légvédelmi ütegekkel megtűzdelt több négyzetkilométeres terület földi csatára optimalizálva kitűnő területet nyújt a tankosoknak. Segítségükre repülőbe is lehet pattanni, egy átlagos repülős csata méretű pályán vadászokat, bombázókat és támadó repülőket is lehetőség nyílik használni. A harckocsizóknak a hatalmas és botokkal (számítógép által irányított járművekkel) beépített pálya, a repülősöknek pedig a légvédelmi ütegek beállításai, valamint a valós játékosok által irányított földi egységek, a dinamikus hadművelet nyújthat élményt, kihívást.

A csata realisztikus beállítások szerint fog zajlani. A pályán 4 pont található, ezek együttes birtoklása jelenti az egyik csapat győzelmét. Ehhez minden játékosnak 3 újraéledése van az adott járművekből, ez minden játékosnak személyre szabott. A betöltendő helyeket és a hozzá tartozó egységeket (és maximális számukat, már amelyiknél van) itt találjátok: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YJ8YbUHQSVE_eZcgodmIVGkPFI3z0Ozdkut6Qa78E5s/edit?usp=sharing

További információt a kurszki csatában részt vevő járművekről ezen a linken találhattok.

A jelentkezés kezdete 2019. szeptember 1. 18:00, amit a Discordon az ehhez megnyitott, #jelentkezés nevű csatornán tudtok leadni. Az érvényes jelentkezésnek tartalmaznia kell a játékos WT nicknevét és a táblázatban annak a sornak a számát, ahova jelentkezni szeretne. A helyeket érkezési sorrendben töltjük be.
A táblázatban ezenkívül látható, hogy 8-8 főre vannak osztva a csapatok. Discordon minden 8 fős csoportnak külön szobája lesz, illetve a csatában is ugyanazt a feladatot kapják majd, így együtt kell dolgozniuk. A felderítő (recce) játékosok nagyobb mozgási szabadságot, gyorsabb egységeket kapnak, de a harcértékük kisebb. Az ő feladatuk a 8 fős csoportok segítése, a felderítés, esetleg irányítás, rajtaütés, zavarás.

Maga a csata felépítése nem igazán kapcsolódik a történelmi Kurszkhoz, hiszen például hídfőcsaták is kialakulhatnak, a védelmi vonalak is szellősebbek, mások a földrajzi viszonyok, gondolva itt a folyókra, dombokra, viszont a járműpark ezen a csatán alapszik. Még így, a hibáival együtt is vissza tudja adni a Kurszki csata érzését ez a custom. Győződjetek meg róla!

A Kurszk 2.0 német győzelemmel ért véget, ám olyan összecsapásokban is volt részünk, ahol az orosz harckocsik náluk erősebb német tankokat is gyűrtek le, ezzel elfoglalva/megvédve a stratégiailag fontos pozíciókat, így egy orosz győzelem egyáltalán nem lenne meglepő. Mindenesetre az előző német győzelem bebizonyította, hogy a szovjet oldalnak is van nem kicsi félnivalója.

Ezt a típusú csatát egyszer mindenképp ki kell próbálnotok, hatalmas élmény! Teljesen más, mint bármelyik csata, amit nap mint nap játszani lehet a WT-ben. Még azoktól a customoktól is velősen különbözik, amelyeket eddig rendeztünk. Szánjatok rá kb. 2 órát, nem fogjátok megbánni!
A csata időpontja: 2019. szeptember 29. 17:30 (Gyülekező), a custom csata kezdete kb. 18:00, vége kb. 19:30. Levezetésként maradhattok utána is beszélgetni, játszani.

Mindenkit szeretettel várunk!
A szervezők

3 replies »

Hozzászólás