
Az előző teszt után beérkezett visszajelzések alapján a Gaijin újra tesztelni fogja a baráti egységek azonosításának lehetőségét. Emellett új újraéledési rendszert fognak bevezetni szimulátor csatákba, ami hasonló lesz a realisztikus csaták SP rendszeréhez. A teszt május elsején indul és ezúttal tovább fog tartani.
Új funkciók
- Szövetséges egység helyzetének lekérése. Az előző teszt visszajelzései alapján ez nem automatikus lesz, hanem a távmérő gomb lenyomása fogja aktiválni. Emellett már nem csak irányzéknézetben, hanem a távcsőnézetben is használható.
- Új újraéledési rendszer. Ezt már szintén tesztelték korábban, kapott pozitív és negatív visszajelzést is.
Az új újraéledési rendszerről
- Az összes (harckocsi és repülő együtt) újraéledés száma korlátozva van 3-ra.
- A csata kezdetekor minden játékos 1000 SP-vel indul.
- A csata folyamán nem szerezhető SP.
- Minden járműtípusnak meghatározott SP költsége van:
- Nehézharckocsi — 450 pont (top rankban[6](BR8.0 és felette) csak 300 pont).
- Közepes/könnyűharckocsi — 300 pont.
- Önjáró tüzérség (SPG) — 300 pont (kivéve Ferdinand – 450 pont).
- Légvédelem — 250 pont.
- Bombázó — 450 pont.
- Földi támadó repülőgép — 450 pont.
- Vadász — 300 pont.
- Vadász fegyverzettel (bomba, rakéta, gépágyú) — 450 pont.
- Helikopter – 300 pont.
- Helikopter ATGM-mel – 450 pont.
- Minden földi járművet kétszer lehet behozni, kivéve a nehézharckocsikat, amiket kisebb rankban[1-5](8.0-ás BR alatt) csak egyszer lehet.
- A repülőkön nincs ilyen korlátozás, többször is be lehet hozni ugyanazt a repülőt, feltéve, hogy van elég SP hozzá. Minden egyes alkalommal amikor kiugrasz a repülőből fegyverzetcseréhez, az adott mennyiségű SP le fog vonódni. (reptéren való újratöltésnél nem)
Forrás: War Thunder Forum
Kategóriák:Hírek
1 reply »