Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves játékosok!

Ritka esetek egyike, most nem copy-paste, hanem egyedi repülőgép szerezhető.
Event
Az esemény május 22. 13 órától → június 5. 13 óráig tart.
Szerezz csillagokat ⭐ battlescore (csatapont) összegyűjtésével. Minél több csillagot sikerül összegyűjteni, annál nagyobb jutalmat kapsz.
Az eventrendszer bejelentésről és általános információiról szóló cikket itt találjátok.
Jutalom
Az 1952-ben a hangsebesség feletti utazáshoz szükséges formakövetelmények felfedezésének szabadalmaztatásával elkezdődött a hangsebesség feletti repülőgépek fejlesztése.
[A Messerschmitt P széria (a Heinkel, Henschel és Lippisch mellett), illetve a Junkers sugárhajtású bombázói is ezen elvet követve kerültek fejlesztésre, sajnos a háború miatt a régi változatok legnagyobb számú gyártására voltak kényszerítve, úgyhogy sokszor szokatlan kinézetű repülőgépek csak próbaváltozatokig jutottak. A Ju-287 előrenyilazott szárnyai is az egyik terméke ezen “area-rule”-nak.]

A felfedezés miatt az Egyesült Államok megváltoztatta az akkori új elfogóvadász fejlesztésére kiírt pályázatát, hangsebesség feletti követelmény beillesztésével, ami miatt a nyertes Convair-nek át kellett dolgoznia a benyújtott F-102 teljes sárkányszerkezetét.
Az eredmény egy kiváló végsebességgel deltaszárnyas vadászgép lett, az akkori trendeknek megfelelően hagyományos fegyverzet nélkül, csak rakétákkal ellátva, amelyek a testen belül foglaltak helyet, biztosítva a magas végsebességet.
A “Delta Dagger” testének belső fegyverterébe 6 db AIM-4 Falcon, vagy 3 db AIM-4 és 1 db AIM-26 fért el, utóbbi érdekessége, hogy hagyományos mellett, nukleáris robbanófejjel is felszerelhető volt, amely 250 tonna robbanóanyag erejével rendelkezett. A Vietnámi háborúban szükség követelte földi támadó feladatra is használták, amelynél a belső térben, irányított levegő-levegő rakéták helyett, 24 db 70 mm-es FFAR rakétával látták el.
A Convair azonban itt nem állt meg, az F-102 sorozatgyártása közben tovább fejlesztette a gépet, továbbfejlesztve annak szerkezetét, áramvonalasítva és a legújabb sugárhajtóművel ellátva, korának legnagyobb végsebességű repülőjévé téve. Elektronikai felszereltsége is komoly fejlesztéseken esett át, a kor legjobb radar és figyelmeztetőrendszereinek beépítésével.
Teste mellett fegyverzete is átalakult, AIM-4 Falcon rakétákból csak 2 db-ot tudott vinni, viszont középső belső pontja fejlesztve lett AIM-26-ról, AIR-2 Genie nukleáris robbanófejű nem-irányított levegő-levegő rakétára, 1,500 tonna robbanási erővel. (Mivel nem irányított ezért AIR és nem AIM: Rocket <-> Missile)
A hatalmas robbanási sugár miatt a rakéta nem közelségi robbanófejjel, hanem előre beállított időaktivátorral rendelkezett, amely , biztosítva az indító repülőgép épségét, az indítási ponttól 10 km-es távolságban robbant, tökéletessé téve ellensége bombázóformációk biztonságos távolságból való elpusztítására.
Az AIM-4 Falcon rakéták, mind radarirányítású, mind hőkővető változata (amelyeket az F-102 és az új F-106 “Delta Dart” is használt) az AIM-26-tal ellentétben nem rendelkezett közelségi robbanófejjel, hanem közvetlen találatot igényelt. Ez megfelelt a repülőgép bombázók elhárítására szánt feladatkörének ellátására, azonban komoly hátrányt jelentett ellenséges vadászrepülőgépek elleni harcban, ami miatt Vietnámban a MiG-21-gyel szemben légiharcban általánosan alulmaradt.
Ennek orvoslására, 1972-ben az F-106-okat átszerelték, a középső belső pontba az AIR-2 Genie helyett egy 20 mm-es M61A1 Vulcan gépágyú beépítésével. Felismervén, hogy a nagy bombázórajok ideje lejárt, és a földi-támadó feladatokat is már elsősorban többcélú vadász-bombazó gépek végzik, mint az F-4 Phantom vagy az F-105 Thunderchief, mindkettő kiváló bizonyítványt szerezve a Vietnámi háborúban.
Korlátozott feladatköre szolgálati naplóját is komolyan szűkítette, mivel ellenséges hagyományos bombázók elfogására ritkán volt szükség az Egyesült Államok hadserege, inkább a szinte minden célra kiváltképp alkalmas F-4 Phantom típusú többcélú repülőgépeket részesítette előnyben, annak ellenére is, hogy mind sebességen, mind légiharci képességekben a Convair gépei jobbak voltak, a specializációja megpecsételve sorsát.
A War Thunder-be az jelenlegi Sky Guard eseményen most az F-106A 1972 utáni változata kerül, amely a Vulcan gépágyú miatt hasznosabb lesz légi csatákra, és földi célpontok ellen is tud majd mit kezdeni. Kiváló végsebessége és delta szárnyának is köszönhetően jó fordulóképessége egy veszélyes vadászgéppé téve. Az AIM-4 Falcon rakétákból rendelkezésre fog állni mind hőkövető, mind radarirányított változat, azonban közelségi aktivátorral nem rendelkezvén pusztításhoz telitalálatot igényel, így sikerességi aránya elég korlátozott lesz, főleg támadásra számító célpontok ellen.
Az AIM-2 Genie (becenevén Ding Dong) hiánya mindenképpen szomorú, egyértelmű magyarázat, hogy a gaijin-nak fogalma sincs hogyan tudná balance-olni ha egy gép 1,500 tonnás robbanóerejű atomrakétát tudna lőni, biztos pusztítást okozva az adott indítási ponttól 10 km-re. (Harckocsicsatában ha valaki csak egyet belő az ellenséges spawn-ra, az összes ott ‘campelő’ légvédelem kétely nélkül meghal.)

Tier V,I 9.3, USA, nem premium
Feladatok
Ahhoz, hogy egy csillagot (⭐) megszerezz, nincs más dolgod, mint 35 ezer pontot (az eredményjelzőn lévő score/pontszám) szerezni csatákban.
- Egy csillag megszerzésére 48 óra áll rendelkezésre, a váltás kétnaponta 13 órakor van.
- A feladatok véletlenszerű csatákra és játékos-irányította járművekre vonatkoznak, valamint legalább Tier III-mas járművel kell végezni őket (korábbi event-en szerzett járműveket Tier-től függetlenül szintén lehet használni, az ilyeneket az adatkártyán a kép alatt jelölik).
- A pontszámban az egész csatát számolja, elég, ha az egyik jármű legalább Tier III/event-es.
- Légi csatában csak a légi csillaggal, földi csatában csak a földi csillaggal, vízi csatában csak a vízi csillaggal haladhatunk, azaz pl: földi RB-ben repülővel szerzett pont a földi csillaghoz számolódik.
- A különböző Tier-ek és játékmódok különböző szorzókat tesznek a csatában szerzett pontokra, így bizonyos körülmények között többet vagy kevesebbet érhet valójában a pont, amit szerzünk:
figyelem a jelenlegi adatok még nem hivatalosak, hanem az előző eseményekből való következtetés
- Tier I-IV — x0.9
- Tier V — x1
- Tier VI — x1.1
- Tier VII – VIII — x1.2
- Légi AB — x1
- Légi RB — x1.4
- Légi SB — x2.3
- Gyakorlati példa: Légi RB-ben Tier IV járművet használva szerzünk 1000 pontot. A csillaghoz ez az 1000 pont:
1000 x 1.4 x 0.9 = 1260 pontot fog érni. - Az előrehaladásodat itt tudod követni: Profil → Achievements/Eredmények → Spirit of the Tempest
- Ugyanitt a csillagok megvételére is van lehetőség, teljes áron 1000 GE, haladással csökkenthető.
| WTinfo | Tier I-IV | Tier V | Tier VI | Tier VII-VIII |
|---|---|---|---|---|
| AB | 38,889 | 35,000 | 31,818 | 29,167 |
| RB | 27,778 | 25,000 | 22,727 | 20,833 |
| SB | 16,908 | 15,217 | 13,834 | 12,681 |
Jutalmazás
⭐x1 — egy hadizsákmány láda
⭐x2 — matrica
⭐x3 — egy különleges hadizsákmány láda
⭐x4 — matrica
⭐x5 — matrica
⭐x6 — F-106A álcafestés
⭐x7 — F-106A kupon (nem eladható)
A kupon eladhatóságáért nem sokadik csillagot kell megszerezni, hanem az egész alatt 600,000 pontot összegyűjteni, majdnem megduplázva a korábbiaknál eladhatóságot jelentő pontszükségletet.
- Event láda lehetséges tartalma:
- 50.000 – 100.000 SL
- RP és SL fokozók
- Fogadások
- Parancsok
- Univerzális tartalékok (1-3 darab)
- Véletlenszerű álcafestés bármely megvásárolt jármű valamelyikére
- 1 nap prémium fiók
Egyéb tudnivalók
- Haladásodat az alábbi helyen követheted: “Nickname → Achievements → Sky Guard”.
- A csillag ⭐ akkor van teljesítve, ha szürkéről ★ aranyra ⭐ vált.
- A csillagokat augusztus 29-ig lehet megvásárolni.
- 7 csillagért kapod meg a járműkupont, eladhatóvá tenni csak az egész esemény alatti 600.000 pont megszerzésével van lehetőség.
- A kupont csak augusztus 29. 13 óráig lehet eladhatóvá tenni.
Kategóriák:Hírek





Ha a linken keresztül regisztrálsz 50 GE (játékbeli prémium fizető eszköz)ajándékban részesülsz!