Hírek

Védelem analízis – új funkció a játékban

mYGlgsE

Kedves játékosok!

Az 1.79-es frissítésben egy új lehetőséget kapunk a páncél vastagságának és a harckocsi kialakításának elemzéséhez: ez a “Védelem analízis”. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy kiválaszd a harcjárművet, a jármű által használt lövedék típusát, a lövés tartományát és a meghatározott adatoknak megfelelően ellenőrizd a kiválasztott jármű páncélvédelmét különböző pontokon.

Videó megtekintése

Az 1.79 frissítés előtt lehetőség volt a harcjármű páncélzatának kialakítását, a modulok, a fejlesztések és a legénység elhelyezkedését megvizsgálni a “páncélnézet” és a “röntgen” segítségével. Ez azt jelenti, hogy a játékos rengeteg hasznos információt kaphatott a földi jármű védelméről és tervezéséről. Azonban a páncél vastagságáról, a szögről és a hatékony páncélról kapott információk nem hasonlíthatók össze közvetlenül a lőszer páncélátütésével kapcsolatban ahhoz, hogy egyértelmű eredményt kapjál arról amit egyes lőszer típusok tudnak az adott jármű ellen.

A valósághoz hasonlóan a páncélzat lőszerrel való átütésének folyamata bonyolultabb, mint egyszerűen összehasonlítani a hatékony páncélzatot a lövedék penetrációs szilárdságának érintkezési pontjaival. A különböző formatervezési minták és alakzatok különböző típusú páncél akadályokat különböztetnek meg: például a páncélzat dőlése nehezebb akadályt jelent a vertikális páncélhoz képest a korai APCR lőszereknél, míg a hosszú, szilárd maghéjakkal rendelkező modern APCR-ek esetében fordítva van. A HEAT-lövedékek esetében a páncélátütés egy szögben ténylegesen kiszámítható a páncél tényleges vastagsága alapján, de figyelembe kell venni az üregek jelenlétét, a kumulatív töltet sugarának eloszlását és a penetráció elvesztését a levegő miatt (a HEAT lőszer 100 mm átütést veszít minden 1 méteren a játékban). Mindezek a finomságok azt a tényt eredményezik, hogy nem lehet pontosan megmondani, hogy egy cél ellenáll-e egy kiválasztott lőszer típusból származó lövésnek avagy nem. Ahhoz, hogy megtudd, a helyzetet el kell játszani a játékban – akár egy küldetésben vagy egy baráti csatában.

A háború utáni, komplex páncélelhárító fegyverek elleni védekezés leírása még összetettebbé teszi az összetett páncélt, a kiegészítő páncélt vagy a reaktív (ERA) páncélt. A védelmi értéket és az elülső szöget röntgen üzemmódban bemutató aktuális megvalósítás nem volt elegendően informatív, mivel a védelmi értéket egy adott típusú lőszer esetében mutatták be és amikor más típusú lövedéket használsz a harckocsin, csak egy általános védelem megjelenítést kaps. Amikor a játékos összehasonlította a védelmi mutatókat a “röntgen” üzemmódban az igazi eredményekkel, az zavart és félreértést eredményezett.

defensive_analysis_en_0890df0a6bb69ec5159eea8f41adf9b0

Az új játékfunkció a komplex számítási algoritmusokat használja a páncélzat átütéséhez a játékban és ugyanazt az eredményt adja, amelyet a játék a csatában is lejátszik. A kiválasztott lőszer számított védelmi értéke mellett a játékos megtudja, hogy mely modulok és a legénység mely tagjai sérülhetnek meg az adott lövéstől. (na még jobban az lesz: “Pedig át kellett volna ütnie!!! Megnéztem!!! Csaló,csíter,k@csög!” – a szerk.)

A funkció használatához engedélyezni kell a “páncél figyelési” módot, majd egy új gomb jelenik meg. Amikor megnyomod, megjelenik egy menü a támadó harcjármű kiválasztásához, az általa használt lőszerhez és a lövés hatóköréhez. Az ütközés pontjának és szögének kiszámításakor feltételezzük, hogy a lőszer a képernyő közepétől a kurzor vetítési irányába a jármű modelljéig repül. Válaszd ki a becsapódás szögét és pontját az egér kurzorral, és azonnal megkapod az eredményt!

Miután ezt a funkciót megvalósították, a komplex páncélzatokkal ellátott harckocsik egyenértékű védelmi értékei eltávolításra kerülnek a “röntgen”-ről, még a különleges páncél típusának és összetételének adatait is elhagyják.



Kövesd a híreket nálunk, hogy többet tudj meg a War Thunder következő nagy frissítésével kapcsolatos legújabb fejleményekről!



Összes magyar War Thunder cikk az 1.79-es frissítésről!



A WT Info-n, a War Thunder magyar rajongói oldalán a frissítésekről, járművekről összetett és lehetőség szerint a játék minden szegmensére (pl: WT WiKi) vonatkozó (és sokszor azon túl is) cikkeket megtalálsz!



Forrás: War Thunder
Reklámok

2 replies »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s