Kedves játékosok!
Folytatódik a hajók bemutatása a hamarosan bekövetkező Haditengerészeti Zárt Béta (CBT) tesztre! A cirkálók történelmi bemutatását is olvashatjátok a WT Info-n az alábbi linken: ITT
Az Emden könnyű cirkáló volt az első nagy hadihajó, amelyet Németországban építettek az I. világháború után. Jelenleg ő a legerősebb német hajó a War Thunder-ben.
Videó bemutató az Emden könnyűcirkálóról
Röviden: ez lesz a legnépszerűbb német hajó a Zárt Béta Teszt kezdetén. Erős páncélzata, kitartó legénysége, valamint az ütős fegyverzete rendkívül veszélyes hajóvá teszi ellenségei számára!
Áttekintés
Miután elvesztette az első világháborút és aláírta a Versailles-i Szerződést, Németország súlyos korlátozásokat kapott a katonai erő és az új fegyverek létrehozása tekintetében. Ennek eredményeként például Németországnak megtiltották új cirkálók építését, amíg a háború utániak élettartama el nem éri a 20 évet. Ezekben az esetekben azonban Németország nem engedhetett meg túl a szigorúan meghatározott technikai specifikációkat a jövő hajó tervezésekor. 1921-ben egy új könnyű cirkáló építése kezdődött a Wilhelmshaven hajógyárban. A hajót az 1899-ben épített Niobe cirkáló helyére kellett cserélni. Többszöri késedelem után a cirkálót 1925 januárjában bocsátották vízre és ünnepélyesen “Emden” -nek nevezték. A hajó egy jól ismert I. világháborúban az Indiai-óceánban elsüllyedt cirkálótól örökölte a nevét.

Emden könnyű cirkáló / wikipedia.com
Az ország súlyos gazdasági állapota miatt az új hajó taktikai műszaki előírásai messze elmaradtak attól, amit Németország a projektben végre akart hajtani. Lényegében Emden elavult már az építési szakaszban is. Azonban ez a könnyű cirkáló végül a német flotta legfejleszthetőbb hajója lett. Az 1926-1945 közötti időszakban kiterjedt munkát végeztek a cirkálón: a széntüzelésű kazánokat olajkazánra cserélték, az új 533 mm-es torpedócsöveket szereltek fel a hajóra, a légvédelmi fegyverzet jelentősen javult, az elavult korszak fegyverzetét több erősebb alternatíva váltotta fel és a radar rendszert számos fejlesztésnek vetették alá. A cirkáló a háború kezdetét megelőző szolgálati idejében sok kalandban vett részt – nyolc hosszú távú bevetésen és az Emden gyakorlatilag a világ minden szegletében volt. A második világháború idején Emden-t elsősorban kiképző hajóként és katonai kommunikációs központként használták. 1945-ben az Emden könnyű cirkálót súlyosan megsérült egy brit bombától, majd utána elsüllyedt.
Érdekes tény: Karl Dönitz admirális az Emden kapitányok egyikeként szolgált. Végül a Tengeralattjáró Flotta-, majd a Kriegsmarine parancsnokává vált.
A War Thunder játékban az Emden 1944-es verzióját mutatják be . A német könnyű cirkáló lesz a legerősebb Kriegsmarine hajó a War Thunder-ben, a zárt béta teszt kezdetétől.
Az összes tervezési fejlesztést már végrehajtották ehhez a konstrukcióhoz, így Emden valódi erőt jelent majd a tengereken. A könnyű cirkáló övpáncélja 50 mm vastag. A hajó fedélzetét és fegyverzetét páncélzat is védi. Emden legénysége 683 főből áll, és ez az úszó erőd 29 csomós sebességet (53 km / h) is képes lesz elérni.
A nyolc 150 mm-es elsődleges ágyú és a három 105 mm-es légvédelmi ágyú nagy távolságban is hatékony a nagyobb tengeri célok ellen. A légvédelmi fegyverzet több mint húsz 20 mm-es és 40 mm-es fegyvereket tartalmaz és kiváló védőeszközként szolgál a légi támadásokat végrehajtó repülőgépek ellen. Természetesen arra is felhasználható, hogy közvetlenül az ellenséges csónakokra és a kis hajókra tüzeljenek és igazi tűzfüggönyt hozzanak létre. Mindezek mellett az Emden két iker torpedócsővel van felszerelve, amelyek a német 533 mm-es torpedók elindításához készültek. Páncélozott, nagy állóképességű és rendkívül veszélyes, az Emden könnyű cirkáló lesz egyelőre a legnagyobb erő a War Thunder haditengerészeti csatáiban!
Az összes War Thunder Haditengerészet cikk!
Forrás: War Thunder
Kategóriák:Hírek
4 replies »