Hírek

Damage model frissítés — sérülés log változtatások légi járműveknél

Változnak a játékban a sebződések és az, hogy azt mennyi ideig jegyzi meg a játék.

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves játékosok!

A damage model, azaz a játékban található járművek sebződésének mechanikáját wiki rovatunkban teljes terjedelmében megmutattuk és leírtuk nektek. Most ebben történt kis változás, aminek legegyszerűbb leírását úgy tudnánk összegezni, hogy változott az idő, amíg a játék “megjegyzi” ki okozta az adott sebzést.

A teljes cikket ide kattintva tudjátok megtekinteni.


(Ha nincs specifikálva, akkor az időtartam az összes játékmode-ban értendő. A X/Y/Z formátumnál pedig AB/RB/SB a sorrend.)

Normál sebzés

  • Mostantól mindenhol 15 másodpercig jegyzi meg a játék.
    • AB: 12 → 15 s
    • RB, SB: változatlan

Komoly sebzés

  • Kettéosztották, mostantól 15 másodpercen belül ha lezuhan kill, ha más lövi le assist jár érte.
  • 15 másodperc után, de 30/60/80 másodpercen belüli lezuhanás esetén assist jár érte.
  • A kiosztott “komoly” sebzést is külön felirat fogja jelezni, nem csak a “kritikust”.

Kritikus sebzés

  • Mostantól csak olyan modul megsemmisítése számít kritikus sebzésnek, amely befolyásolja a repülést.
  • Marad a régi 90 másodperc minden játékmode-ban.
  • Ha egy gépnek “critical”-t (továbbiakban crit) adtál, a 90 másodperc nem indul újra újabb crit kiosztásakor, ha lejár a 90 mp, akkor viszont újabb crit sebzéssel újabb 90 másodperc indítható.
    • Tehát, ha sebzel egy critet elindul a 90 másodperc, majd 50 mp múlva kiosztasz még egy critet, majd újabb 50 mp múlva (összesen 100 mp) a repülő lezuhan nem te fogsz kill-t kapni.
    • Viszont ha az első crit után vársz 92 mp-t, majd úgy osztod a következő critet, és a gép így zuhan le 100 mp-vel az első crit után, akkor te kapod a kill-t.
    • [Tudom, fura – a szerk.]
    • (Ez csak akkor érvényes, ha a legutolsó “érvényes” crit és a gép lezuhanása között más játékos legalább ‘komolyan’ megsebezte a célpontot.)
  • Ha két játékos is megsebezte a gépet kritikusan és mind a kettő még érvényben van, az kapja a kill-t, aki többet sebzett (több HP-t vett le) a lezuhanó gépbe(gépből).

Halálos sebzés

  • Mostantól ha a sebzett gép a reptéren még javítható, akkor leszállás esetén nem kap kill-t senki, még ha a pilótának kényszerleszállást is kell végrehajtania (pl. hibás futómű), ha az sikeres.

Összes damage model cikkünk.

1 replies »

Hozzászólás