Bemutatók

NC.900

Kedves Játékosok!

Az repülős ünnepi küldetéseket csináló játékosok hamarosan megkaparinthatják a leggyakrabban csak francia fókának nevezett A-8-ast, ami a francia repülőágba fog kerülni tierIII premiumként. Ennek alkalmából pedig szeretnénk kicsit bemutatni a járművet, hogy mindenki ismerhesse mivel tud repülni.

d378d35db2de-min

A Németek a francia kapituláció után elkezdték bevonni a francia gyárakat is a német hadiiparba. A kevésbé fejlett, gépesítetlen, vagy régebbi technológiával rendelkező ipari létesítmények főleg összeszerelési munkálatokat kaptak, olyan gépekre is, amiket már nem gyártottak az anyaországban, de komponensek még maradtak, így pár száz gép még megépíthető volt. Ilyen volt az Focke-Wulf 190 A-szériájának egyik legmodernebb változata 8-as változata is. Amely teljesítményben alulmaradt az újabb Dora-kal szemben, de még mindig egy elég jó és kis költségű repülő volt, és sok alkatrésze nem is volt felhasználható a Dora építése során.

Az újonnan létrejövő francia (De-Gaule) kormánynak a tankok mellett a légierő téren is azzal kellett szembesülnie, hogy az otthagyott 4-5 éves technika már nagyon elavultnak számít. A hadsereg újjászervezésének idejére így sok helyen a volt német járműveket vették át, ahol pedig erre nem volt lehetőség, ott a szövetségesektől vettek vagy béreltek.

NEUNEU-NC900-min

A légierőnél mindkettő számításba jött, de a tény, hogy egy FW nyolcad annyiba került, mint egy spitfire(1.5/12 M) , hamar meggyőzte a franciákat, és fóka mellett tették le a voksot.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

A hiedelemmel ellentétben viszont, nem teljes ‘copy-paste’-je német testvérének, ugyanis bizonyos komponensek már a gyártás megkezdése előtt kiderült, hogy hiányoztak, illetve motorból nagyon keveset kaptak megépítve. Az utángyártott alkatrészek gyenge minöségűek és megbízhatatlanok voltak. Az eredeti motor helyett is sok, újat kapott, ami viszont a pilóták szerint teljesen kiszámíthatatlanná tette a gépet. Így kevesebb, mint egy évvel szolgálatba állítása után 1946 februárjában leállították építését, novemberben pedig végleg leszerelték, Egy még főleg német alkatrészekből megépült, túlélve a korokat, ma is megtekinthető a Bourget múzeumban, német színekre visszafestve.

couv-nc900-min

 

 

 

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s