Kedves játékosok!
Az alábbi kérdésekre a War Thunder producere Vyacheslav Bulannikov adta meg a válaszokat:
-Tervezitek e bevezetni a Fw 191 német bombázógépet a játékba? Ez egy teljesen fém építésű repülőgép.
-Nem, nincs tervben a következő 2-3 nagyobb frissítésben.
-Lesz több “repülő szárny” stílusú repülőgép a játékban?
-A közeli tervekben erről nincs szó. Talán lesz, de nem jut eszembe… (dikk…a szerk.)
–Kérdés az AI (bot) tankokról. Szükség van rájuk? Látom az AI hátrányát, amikor néha felfedik maguk, amikor egy dombon keresztül próbálnak tüzelni. Az AI növeli a terhelést a processzoron és a számítógép egészén. Az AI szerepel a csata statisztikában is. Az AI károsíthatja a könnyen páncélozott járműveket. Az AI megsemmisítése csak lőszer pazarlás és felfedi a pozíciónk.
–Igen, mérlegeljük, hogy eltávolítjuk-e az AI-t véletlenszerű küldetésekben.
–A harckocsi csatában majdnem minden csata éjjel vagy nappal,de tiszta időben folyik. Miért nincs többféle időjárási körülmény és időszak (pl. A tesztvezetésben beállítható különböző feltételek)? A felhők nem csak elrejtik a napot, hanem a megváltozott megvilágítás miatt a térképek is eltérőek. A téli térképeken a felhők elengedhetetlenek a vakító hó elleni védelemhez. Az időjárási viszonyok leginkább sokféleséggel járnának, de az időjárás mindig ugyanaz. Lehetne eső és hóesés is például.
–Mivel ez a leginkább megfelelő időjárás a játék részére és a különböző időjárási viszonyok súlyozása megfelelően alakul.
–Tervben van-e vagy lehetséges-e eltávolítani SB-ben a parancsnoki nézetben a fegyverek célzási vonalát és a tűzvezetési képességet (merre forduljon a torony – a szerk.)? A fegyvert célzó rácsok és a tűzvezető képesség a parancsnoki nézetből legalábbis természetellenes az SB számára és tönkreteszi a mód komoly és kemény jellegét. (ez hülye – a szerk.)
–Nem akarjuk, hogy a tank irányítása nehezebb legyen a játékban, mint a valóságban. A valóságban a legtöbb tankot két-öt emberből álló személyzet kezeli. A játékban ez a felelősség egyetlen játékosnál van. Az említett harckocsivezérlés jelenlegi megvalósítása nem csökkenti a játék hardcore jellegét, hanem inkább hasonlít a való élethez – végül is a parancsnok széles látómezővel meg tudja mondani a tüzérnek, hogy pontosan merre forduljon a torony. (és kb hol helyezkedik el a cél. Sőt meg is mondja, mert a célok felderítése valamint a tűz vezetése az egyik feladata a parancsnoknak és ezért van a parancsnoki figyelőműszer a harcjárműveken- a szerk.)
–Lehetséges lenne -e megmutatni a lövés animációjában az ágyú füstgáz elszívójának működését (fehér füst, amely a lövés után közvetlenül a csőből gomolyog)? Nem nagy dolog, de jó lenne.
-Most nem. Talán a jövőben.
-A legénység képzettsége befolyásolhatná-e a lőszer újratöltési sebességét a foglalási ponton? Ez logikus lenne, hiszen egy tapasztalt legénység nyilvánvalóan gyorsabb lenne, mint az “kopasz” személyzet, hogy feltöltse a tankot minden szükséges eszközzel.
-Ez lehetséges.
–A japán földi járművek jó ideje bekerültek a játékba, azonban hiányoznak a “félig páncéltörő lőszerek” (Semi Armour Piercing – SAP = a félig páncéltörő lövedéket szintén páncéltörő kúppal látták el, puha acélból. Ez elősegítette a célfelületen történő ,,tapadást” a célra, viszont nagyobb mennyiségű robbanóanyagot tartalmazott. Közepesen páncélozott célok ellen a leghatékonyabb – a szerk.) és más típusú páncéltörő lőszerek a 70-120 mm-es kaliberű fegyverekhez. Bár úgy tűnik, hogy tervben voltak. Úgy döntöttek, hogy nem teszik be a játékba?
-a 70-120 mm-es kaliberű fegyverekhez hozzáadtunk minden olyan lőszert amihez elég információ áll a rendelkezésünkre.
–A VI. rang bevezetése azt jelenti, hogy több kerekes jármű is lesz. Tervben van -e, hogy újratervezik a mozgás fizikáját? Természetesen nem a gumiabroncsok szintjére, de még több klasszikus tulajdonságot kínálna a kerekes járművek számára: kerékcsúszás, különbség érzékelése az első- és hátsókerék hajtású járművek között stb. Valamint részletesebb sebzésmodell a sérült kerekekhez (a mozgás fizikája egy kerék nélkül vagy sérült / javított kerékkel).
-Igen. Minimálisan tervezzük megváltoztatni a sebzésmodellt a kerekes járművekhez a felfüggesztés és a kerekek sérülése terén.
–Most, ha az ellenség elindít egy páncéltörő rakétát (ATMG) és aztán megsemmisül, az irányítás nélküli ATGM közvetlenül repül. Azonban úgy kellene viselkednie, mint egy szárny stabilizált lövedéknek és pályája nagyon rövid lesz alacsony sebességének köszönhetően. Az ilyen ATGM nem repülhet a végső célpontjához, hanem élesen ereszkednie kellene a talaj felé, mint egy ugyanolyan sebességű hagyományos lövedék – mivel irányítás nélkül nincs függőleges mozgásra utasítása. Ez így lesz-e?
–Az ATGM-ek viselkedése a kontrollvesztés után nagymértékben függ a rakéta célzási módjától. Egyes esetekben a rakéta azonnal elhagyja a célvonalat, másokban – bizonyos távolságra repülhet. Jelenleg a rakéta “emlékszik” az utolsó vezérlő parancsra az indítótól és ebben a helyzetben a szárny rögzül. Tehát ha a rakéta úton van akkor továbbra is befejezi az utolsó parancsot és előbb-utóbb elhagyja a célvonalat. Ha a rakéta már indítva volt és nem kapott korrekciós parancsokat, mielőtt a kapcsolat elveszne, akkor egyenesen repül (mind az indítás elején). Véleményünk szerint ez tökéletesen helyes viselkedés. (több rakétánál biztonsági funkció a valóságban, hogy a kapcsolat -huzal-, infravörös- vagy rádió vezérlés- megszakadása vagy a jel elvesztése esetén a rakéta éles szögben emelkedni kezd és eltávolodik a cél -és a saját csapatok- közeléből, hogy véletlenül se találjon el saját eszközt vagy személyt. – a szerk.)
-Gondoltatok -e arra, hogy a Leopard 1 tank prototípusát összekötnétek az Rh120 ágyúval? (Leopard 1A6: egy Leopard 2 120 mm-es lövegét építették be egy A1A1-be, valamint erősebb kiegészítő páncélzatot szereltek a toronyra, így született e típus. A programot végül 1987-ben felfüggesztették, mert az A5 olcsóbb és sikeresebb megoldásnak bizonyult.- a szerk.)
-Figyelembe vesszük.
–Néhány fém “dolog” van a tankok oldalán, tornyán és a páncélozott járműveknek vannak sárvédői. Ezek a részek jelenleg nem feltétlenül léteznek, mint “páncélzat” bár bizonyos járműveken szerkezeti acélból készült elemek is találhatók. Kérném, hogy a vastagságuk is befolyásolja a HE és a HEAT lövedékek hatását, mint bónusz és szeretném, ha lehetne díszítő anyagot felvenni rájuk – például fegyvereket.
–A játéknak jelenleg több mint 300 földi jármű modellje van és az új részek újratervezése vagy további új darabok hozzáadása nagyon munkaigényes és egyes esetekben teljesen lehetetlen, mivel korlátozások vannak a sebzés modellben. Így nem ígérhetjük meg, hogy a külső alkatrészek minden harcjárművön a SM részévé fognak válni. Azonban fokozatosan hozzáadjuk őket a járművekhez, ahol van értelme azaz ha a harcjármű találkozhat azokkal a fenyegetésekkel, amelyekkel szemben ezek a kiegészítők segíthetnek.
-Lehetséges lesz -e testreszabni a parancsnoki távcsövet vagy létrehozni egy távolságmérő vonalrácsot?
-Nem tervezünk ilyet.
Forrás: War Thunder
Kategóriák:Hírek





Ha a linken keresztül regisztrálsz 50 GE (játékbeli prémium fizető eszköz)ajándékban részesülsz!