
- Hiba, ahol a tüzérségi tűz nagy frekvenciájú hangokat keltett becsapódáskor , javítva.
- Hiba, ahol a hátrasiklás nélküli ágyúknál üres hüvely leesési hang volt, javítva.
- Hiba, ahol a Ho-204-nak nem volt hangja első lövés után, javítva.
- Hiba, ahol más AA járműveknek a hangja nem volt hallható, javítva.
- Hiba, ahol teljes képernyős és minimalizált képernyőn a zene a hangárban folyton újraindult, javítva
- Hiba, ahol a gyengébb gépeken a hang effektek teljesítmény csökkenést okoztak, javítva.
- Kliens stabilitás javítva.
Balance változások:
- Т-64А — A következő löszerek hozzá adva a kifejleszthető modifikációkhoz:
- 3OF26 HE lőszer
- 3BM15 APFSDS
- Т-64B — 3OF26 HE lőszer hozzá adva a kifejleszthető modifikációkhoz. A 3BK12M HEATFS lőszer ami elavult volt a T-64B-hez 1984-ben 3BK18M lett változtatva amit 1980-ban helyeztek szolgálatba.
- Leopard 2K:
- Tűzgyorsaság 12-ről 9-re csökkentve. (6,7 másodperc)
- BR 8.7-ről 9.0-ra emelve.
- AMX-13(FL.11) — M61 lőszer a kifejleszthető modifikációkhoz, hozzáadva.
Földijármű modellek, sebzésmodellek, karakterisztikák és fegyverzet változások:
- A13 (összes), Crusader Mk.III, AEC MK.II AA, Ferdinand, Coelian, Ostwind, Crusader AA Mk.II, M22, BM-8-24, Т-28, Т-28E, Chieftain Mk.5 — a lőszerek sorrendje megváltoztatva .
- Chieftain Mk.10 — A lőszerek száma az elsődleges lőszerrekeszben 3-ról 18-ra növelve.
- M48A1, M60, M103 — A távolságmérő páncélzata 16 mm-re változtatva.
- Tortoise, E-100, Maus — A závárzat páncélzata 60 mm-ről 300-ra növelve.
- AMX-30 — A hamis toronypáncél vastagság javítva. 20 mm-ről 41.5-re növelve.
- Sd.Kfz.234/2, Sd.Kfz.234/4 — A testpáncél összetétele “Szerkezeti acélra” változtatva.
- AMX-30, AMX-30 (1972) — Motorerő 700 LE-ről 720 LE-re változott.
- AMX-30B2, AMX-30B2 BRENUS — Motorerő 700 LE-ről 680 LE-re változott.
- Т-64А — Koaxiális géppuska lőszer mennyisége 2500-ről 2000-re csökkent.
- M24, M24 TL, M24 (SDF) — Legénységi tagok száma 4 fő-ről 5 fő-re növelve.
- M4A4 (SA50) — A páncél következő részeken változtatva:
- Felső front rész: 63.5 ->50.8 mm.
- Alsó front rész: 63.5 ->50.8 mm.
- 5cm Pzgr.39 (5cm Kw.K.38 /Kw.K.39) — A robbanó anyag csökkent a lőszerben 27 grammról 17-re.
- 10.5cm Pzgr.Rot (10.5cm K.18) — A robbanó anyag növekedett a lőszerben 210 grammról 250 grammra.
- 8.8cm Pzgr. (8.8 cm Kw.K.36 / Flak.37) — robbanóanyag típusa TNT-ről Fp.10+Np.10-re változtatva.
- 7,5 cm-es Sprgr. 34 (KwK 40 L43/L48, PaK 40, StuK 40 L43/L48) — robbanóanyag típusa Fp.60/40-ről Fp.02-re módosítva. A KwK 40 L43/L48, PaK 40, StuK 40 L43/L48 lőszer sebessége 550 m/s-re módosítva.
- 8,8cm Sprgr. L4/5 (minden 8,8 cm-es ágyú) — Robbanó anyag típusa Fp.60/40-ről Fp.02-re, robbanó anyag tömege 935 grammról 698 grammra csökkentve. A lőszer tömege 10,6 kg-ról 9 kg-ra csökkentve.
- 10,5 cm-es Pzgr (10,5 cm-es K18 / 10,5 cm-es KwK) — Robbanóanyag típusa EDNA+H.10-ről Fp.02+Np.10-re, a robbanó anyag súlya 240 grammról 238 grammra csökkentve.
- 40 mm-es Mk. II HE (40 mm-es Bofors) — Robbanóanyag súlya 25 grammról 63 grammra és típusa Tetryl-ről TNT-re változtatva.
- 12 cm-es HE (12 cm-esrövid csövű haditengerészeti ágyú) — A robbanó anyag súlya 2,5 kg-ról 2,515 kg-ra és típusa TNT-ről TNA-ra változtatva.
Repülési modell változások:
- P-47D-28:
- A motor maximális teljesítménye növelve 70”-el. (wep)
- A végsebesség 714 km/h-ra növelve. (7071 méteres magasságban)
- Lancaster Mk. 1/3:
- Megváltoztatva a geometriai adatok.
- A szárnynak, géptörzs és farokrész aerodinamikai karakterisztikája beállítva.
- Különálló üzemanyagtartályok hozzáadásra kerültek.
- Az üzemanyag és fegyverzet mennyiségének változása (pl teljes terhelés-üres) mostantól pontosabban befolyásolja a repülőgép teljesítményét.
- Maximális sebesség értékei frissítve. A maximális sebességen a mechanikai szempontok a vázon és a motor üzemmódja frissítve.
- Lengéscsillapító ütéscsillapítása frissítve.
- Fékező berendezés ereje növelve.
- Üzemanyagfogyasztás beállítva a hajtómű különböző működési módjaiban.
- Termodinamika frissítve: A hűtés hatékonysága a beáramló légáram sebességétől függ.
- A WEP mostantól elérhető, de csak a kompresszor második fokozatában.
- Vízre való leszállás esetén a repülőgép képes a vízen úszni egy ideig.
- P-47M: Hiba, ami miatt nem volt lehetséges tartani a repülési irányt a végsebesség környékén egérrel való vezérlést használva, javítva.
Forrás: War Thunder
Kategóriák:Hírek





Ha a linken keresztül regisztrálsz 50 GE (játékbeli prémium fizető eszköz)ajándékban részesülsz!