Hírek

Konzolok és grafikai változások

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves Játékostársak!

Az 1.77-es frissítés több változást is hozott a grafika terén a játékba, melyekről ide kattintva tudhattok meg többet.
A Gaijin vezérigazgatója Anton Yudintsev ezen változásokról számol be most jobban nekünk.

A játék egy új 5.0 változatú Dagor Engine-t kapott, amely sok változást hozott a játék kinézetén. Viszont ez a játék rendszerkövetelményét is megemelte, illetve mostantól sok más mellett a játék már nem támogatja a DX9-et. (OpenGL-es támogatásában is történt változás hivatalos források szerint: a stabilitás OpenGL alatt javult, a valóságban sajnos továbbra sem érdemes ezen rendereléssel futtatni a játékot.)
‘A játékban történt grafikai változásokat megtaláljátok az oldalon’, de Yudintsev kiemelte, hogy a War Thunder és az alatta futó Dagor Engine az egyetlen, amely valós idejű ‘globális megvilágítással’ rendelkezik hatalmas pályákon is. Persze emellett még kiemelte a játékban a gyönyörű árnyékokat, időjárási hatásokat, és például a ködöt is. Amik tökéletesen megvalósították a játék fejlesztésének fő célját, hogy minél szebb és életűbbnek látszódó legyen.

A DX9 hogy kikerült, egyes játékosok talán már a DX12 és a Vulcan játékba bevezetését várják, de sajnos még türelmesnek kell lenniük, mivel ezek legkisebb implementálása is teljesen megváltoztatná a játék kinézetét a legkisebb grafikai beállításokon is (ULQ), ami nagyon megemelhetné az azokhoz szükséges gépigényt, amivel sok WT játékost ellehetetlenítene a játéktól. Az NVIDIA-val való együttműködés értelmében viszont az eddigiek mellett további funkciók bevezetése is lehetséges, habár ehhez még konkrét tervek nincsenek.

Konzolok

A War Thunder egyelűre csak PS4-en és PC-n elérhető, ám ez megváltozik, ugyanis ‘hamarosan” már az Xbox konzolokkal rendelkezők is ‘élvezhetik’ a játékot.

A grafikai változások a konzolokra eddig is folyamatosan bevezetve lettek, habár azok konfigurációi alapján, néhány le volt korlátozva, hogy ne okozzon semmilyen futásfolyamatosságbeli problémát.
Ez a Xbox-on sem lesz másképp, ahol a játék minden remény szerint fullHD felbontásban folyamatos 60 FPS-sel fog futni. Akinek Xbox One X konzolja van, az 4k felbontásban is játszhat a játékkal 30 FPS mellett. (A grafikai beállítás kicsivel a PS konzol beállítsa felett lesz, pl.: élsimításban és árnyékban)
Természetesen ahogy ez a PS konzolosok esetében is működik, a játékosok egy szerveren tudnak majd játszani más rendszerrel rendelkező társaikkal, és a PS * jeléhez hasonlóan, ők is kapnak saját megkülönböztetőjelet, ami a ^ lesz.
A HDR egyelőre nem fog érkezni, mivel a Gaijin először meg akarja vizsgálni, annak hatásait a játékmenetre, illetve, hogy ennek bevezetése, mennyire lenne hasznos számukra.

A talán harmadik nagy konzolnak nevezhető Nintendo sem biztos, hogy WT nélkül marad, mivel a fejlesztők szerint a játék portolása a Switch-re lehetséges az első rápillantások alapján. Azt hogy valóban lesz-e valaha War Thunder Nintendo Switch-re csak a jövő fogja megmondani.


Az ÖSSZES 1.77 frissítéssel kapcsolatos cikket megtalálod az alábbi linken:

WT 1.77 frissítés

 

Forrás: wccftech.com

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s