Hírek

Megjelent a War Thunder 1.77 “Advancing Storm” frissítés + TELJES frissítés jegyzék

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves Játékostársak!

Elérkezett az idő amire sokan vártunk. Eljött az 1.77 “Advancing Storm” frissítés a War Thunderbe. Nem is húzom tovább az időt, lássuk is a főbb dolgokat:

1_77_1280x1024_logo_main_eng_b77e5c06b3cc317a40452bfb9493321a

Főbb változások:

Grafikai változások

Dagor Engine 5.0 – a játék motor új verziója ami újabb effektekkel és javított grafikával kápráztat el minket.

Más grafikai fejlesztések:

  • Dinamikus nap és felhők.
  • A találati effektek a földön és a célponton 30mm-es lőszer felett javítva lettek.

Hangok (teljes cikkért KATT):

  • Az összes jármű új géppuska lövési hangot kapott.
  • Új hangok az összes automata fegyvernek.
  • Az összes ágyúhang újra lett dolgozva.
  • Új hangok az MLRS járműveknek. Különösen a BM-13 “Katyusha”-nak.
  • Új ATGM hangok hozzá lettek adva.
  • Az összes ATGM hang átdolgozva.
  • Hang visszaverődés bevezetve segítve ezzel a játékost, hogy meg tudja különböztetni, hogy a lövés egy géppuskából, vagy ágyúból jött, illetve annak kaliberét is meg tudod majd nagyjából saccolni. Ez minden oldal fegyvereit érinti.
  • A környezet, amiben a lövést leadták, meg fogja határozni a lövés hangját. Egy városban leadott lövés ‘visszhangot’ fog kreálni, míg a nyílt terepen sokkal tisztább lesz.
  • A hangok különbözni fognak a játékos helyzete alapján is. (épületben, vagy a pilótafülkében tompább lesz).
  • Hangok tiszta megkülönböztethetősége hozzáadva, mind külső, mind irányzó nézethez.
  • Hangtompítás is kerül a játékba, ami egy tankon vagy bombázón belül is érzékelhető lehet, ha egy zárt térből (pilótafülke) nyílt térre váltunk át. (lövész, vagy irányzó nyitott harckocsiknál).
  • A légi hangok távolságokon való módosúlása átdolgozásra került.
  • Hosszú hullám rétegek hozzáadásra kerültek. (robbanásból, ágyúlövésből, stb).

Új járművek:

Földi járművek:

Amerika

Németország

Oroszország

Nagy Britannia

Franciaország

Repülők:

Amerika

  • F-84G-21-RE

Németország

Oroszország

Nagy Britannia

Japán

Olaszország

Franciaország

Tengerészeti flotta:

Csak a jövőben lesz elérhető a tengeri erők tesztereinek.

Amerika

  • PT-6 – MTB

  • PT-20 – MTB

  • PT-71 – MTB

  • PT-103 – MTB

  • PTF-7 – MGB

  • SC-497 – Sub-chaser

  • LCS(L)(3) – Landing Craft Support

  • PC-451 – Sub-chaser

  • PT-314 – MTB

  • PT-625 – MTB

  • PT-565 – MTB

  • PT-810 – MTB

  • PT-59 – MGB

  • Asheville – Fast Attack Craft

  • Fletcher – Destroyer

  • Cowell – Destroyer

Németország

  • LS – MTB

  • S-38 – MTB

  • S-38b – MTB

  • R-41 – Minesweeper

  • R-130 – Minesweeper

  • R-301 – Minesweeper

  • SF 40 Leichte – Light Flak-ferry

  • SF 40 Schwere – Heavy Flak-ferry

  • AF D1 – Gunboat

  • AF D3 – Gunboat

  • MZ1 – Gunboat

  • S-100 (1945) – MTB

  • S-100 (1944) – MTB

  • VS-10 – MTB-Hydrofoil

  • Jaguar – MTB

  • VS-8 – MGB-Hydrofoil

  • Albatros – Fast Attack Craft

  • Zerstörer 1936 (1941) – Destroyer

  • Z-20 Karl Galster – Destroyer

Helyszínek és küldetés fejlesztések:

  • Balance miatt változtatások lettek a “Poland” nevű pályán: Új kisváros lett hozzáadva az északkeleti részhez ahol az új “respawn” is helyet kapott RB és SB módban: kő sáncot kapott a tó melletti részhez ami majd a “respawnt” védi a “spawn camperektől”.
  • Balance miatt változtatások lettek a “Eastern Europe” nevű pályán.
  • Új küldetést is kapott ami miatt nagyobb területet kapunk csatázni – “European Province” és “Neighborhood Volokolamsk” az “Eastern Europe” and “Volokolamsk” nevű pályák felhasználásával.
  • Utcai és vidéki részeket kapott a “Maginot Line”.
  • Új teszt repülés küldetések amerikai, német és japán jeteknek.

Repülő modell, sebzés modell, karakterisztika és fegyverzet változások:

  • A zuhanó bomba repülőgépekkel való ütközésének lehetősége hozzáadva (robbanás nélkül). Árkád csatákban a bomba csak ellenséges, míg realisztikus és szimulátor módban baráti és ellenséges repülőgépekkel is ütközhet. Az ütközés eredményeképpen a bomba röppályája megváltozik, az érintett repülőgép által elszenvedett sérülés pedig a bombával való ütközés erejétől függ.
  • A bombaszekrény kinyitása működik a külső pontokra felszerelt fegyverzettől függetlenül azzal a feltétellel, hogy azok nem akadályozzák a kinyitást.
  • A-26 (minden változat) – Célzási ívek védőfegyverzethez javítva lettek.
  • MiG-3-15 (BK) – Lőszer készlet változtatva 280 db a BS géppuskában és 145 lőszer a BK gépágyúban.
  • IL-4 – Kijavították azt a bugot ami miatt nem lehetett ehhez a repülőhöz saját készítésű cammot csinálni.
  • Typhoon Mk.Ia – A .303-as géppuskák lőszerkészleteit változtak. A külső géppuskákban 500 lőszer és a középsőkben 460 van.
  • PB4Y-2 – A bomba nélküli bevitel fixelve.
  • Potez 631 – Szeparálva lehet mostantól dobni a 100kg-os bombákat.
  • Páncél átütési érték a Panzerblitz II rakétának korrigálva.
  • Me 410 A-1/U2, B-1/U2 – A fegyverzet kirajzolása X-Ray nézetben javítva.
  • Do 17Z-2 – 4x250kg-os bombákat már nem kapja meg.
  • P-51 (minden változat), F-82E– páncélzat korrigálva.
  • La-5FN – A hátsó páncél lemez az X-Ray nézetben fixálva.
  • Do 217 E-4 – MG FF ágyúk MG FF/M-re lettek cserélve.
  • He 111H-16 – MG FF ágyúk MG FF/M-re lettek cserélve.
  • Spitfire szériák I, II, V és IX – Az üzemanyagtank páncélja változott.
  • Potez 630 – A jármű típusa air defense fighter-ről Heavy fighter-é változott.
  • A-35 – A bomba dobása a bomba bölcsőből AB módban javítva.
  • Be-6 – A lövészek száma a jármű adat lapjában fixálva.
  • Pe-3 (minden változat): legénység lapon javítva a bombák és rakéták újratöltési idejének megjelenítése.
  • F6F-5, F6F-5N – Az X-Ray-ben a motor információi javítva.
  • Ki-102 – A lőszer ikon javítva.
  • A6M3 Model 22: a 20 milliméteres Type 99 Mk. 2 gépágyúk Type 99 Mk. 1 típusúakra cserélve (forrás).
  • Hs 129B-2 – A 4×50 kg-os bombák
  • AD-4 (minden változat): bombakioldási sorrend javítva az 1×1000 + 2×500 fontos és az 1×2000 + 2×1000 fontos bombát tartalmazó készlet esetén.
  • D3A1 – A védekező fegyverzet információi kiegészítve.
  • F-82E, F8F-1, F8F-1B, P-38L-LO, A-36, PV-2D, SB2С-4, SB2С-5, SBD-3 – Felszerelhető DGP-1 géppuskákat kapott.
  • P.108A serie 2 – lövészek száma a jármű adat lapjában fixálva.
  • Beaufighter (minden változat) – A védőfegyverek Vicker K-ra lettek cserélve.
  • MiG-3 (minden változat) – A hátsó páncél lemez 6mm-ről 8mm-re lett növelve.
  • Su-6 (АМ-42) – Az üzemanyagtank páncélzata fixelve.
  • Swordfish Mk.I – A farkon keresztüli lövést javították.
  • Il-2M (minden változat) – A farkon keresztül lövést és géptörzsön keresztül lövést védőfegyverrel javítva.
  • Il-10 (minden változat) – A farkon keresztül lövést és géptörzsön keresztül lövést védőfegyverrel javítva.
  • B7A2 – A géptörzsön keresztül lövést védőfegyverrel javítva.
  • IL-28, Tu-14Т, Kikka – Rakéta boostert kapott.
  • Azoknál az Olasz repülőknél amik a Német fejlesztési fában vannak, a legénységi hang mostantól német lesz.
  • A Panzerblitz II rakéták páncélátütési értékei javítva.
  • Az AP MkI és az AP Mk II tömege változott.
  • A S-21-es rakéta karakterisztikája javítva.
  • Külön lehet indítani a Type 5 No.6 Mod.9 rakétákat.
  • Bomba kiosztások a Japán repülőkön fixálva lettek.
  • A Type 2 Nominal 50 Mod 1 bomba karakterisztikája javítva.
  • D4Y3 – Átnevezve D4Y3 Ko-ra.
  • MG 151/15, MG 151/20 – Az ágyúk súlya javítva.
  • A 20 milliméteres AN/M2 és AN/M3 gépágyúkhoz hozzáadva a légi célpontok elleni lőszerkészlet.
  • A Berezin géppuskának mostantól 3 különböző fő típusa van: UBS, UBC és UBT.
  • Az Mk. 103-as lőszerinek karakterisztikája javítva. (Sebzésük, átütésük csökkentve)
  • Az 1801 fontos 18″ Mk. XV torpedó maximális kioldási sebessége 443 km/h-ra, maximális kioldási magassága 122 méterre módosítva.

Földi járművek változásai:

  • A radarral felszerelt önjáró légvédelmi lövegek (ZSzU-23-4, М163, FlakPanzer Gepard és Type 87) számára célzásrásegítő rendszer kerül hozzáadásra. A bekapcsolásához a “célpont kiválasztása” gombot kell megnyomni, majd meg fog jelenni a zárolási keret és a célzásrásegítő (előretartás) jelölő.
  • Az alábbi járműveknél bevezették az elsődleges lőszertárolók mechanizmust: Leopard 1, Leopard A1A1, M46/M46 Tiger, M47/mKPz.47, M48A1, MBT-70/KPz-70, M60/M60A1 (AOS)/M60A1 RISE (P), T95E1, STB, Type 74, Centurion Mk.10, Vickers MBT, T-54 (összes), T-55A, T-62, IS-3, Object 906, FV4004, Conqueror, Object 268, Object 120, SU-122-54, AMX-30 (összes), Chieftain (összes).
  • Az alábbi lőszerek ballisztikája átdolgozva (a pályájuk laposabb lett, és a sebességük is kisebb mértékben csökken nagy távon):
    100mm 3BM8
    105mm L28A1, M392A2, DM13, M728, M735, OFL 105 F1
    115mm 3BM3, 3BM4
    120mm L1G, L15A3, L23
    122mm 3BM11
    125mm 3BM9, 3BM12
    152mm APFSDS for M69, ХМ578E1 cannon
    M60A2 – A hiba, ami valótlan gyenge pontot okozott a lövegpajzs (mantlet) és a torony között javítva.
  • M60A1 AOS – Az optika körüli gyenge pont az lövegpajzson eltávolítva.
  • M60 – A hiba, ami valótlan gyenge pontot okozott a test és a torony között javítva.
  • M47/mKPz.47 – A páncélzat javítva (forrás).
  • M48A1 – A hiba, ami valótlan gyenge pontot okozott a test és a torony között javítva.
  • A torony [páncélzata javítva (forrás).
  • M48A1 – A hiba ami következtében a vezető nézet forgott a torony fordításakor javítva.
  • FV4005 – Az ágyú elsütésének és a találatnak a hatása javítva.
  • Begleitpanzer 57 – A tornyot lévő hibás pontok, amik találatakor a tank irreálisan sérült javítva.
  • Type-87 – Testtörés (Hullbreak) hozzáadva.
  • Object-120 – Testtörés (Hullbreak) hozzáadva a motor vagy a váltó megsemmisítésekor, egy hiba miatt nem működött megfelelően.
  • Tortoise – A hiba, ami miatt a párhuzamosított géppuska az ágyúcsőből lőtt, javitva.
  • FV102 Striker – A rakétaindító állványhoz sebzési (damage) model hozzáadva.
  • CA Lorraine – A hiba, ami miatt a kerekekre és a kipufogóra is lehetett tenni 3d dekorációkat javítva. A felfüggesztésnek is elkészült a sebzési modelje.
  • M41 – A hiba, ami miatt az első kerekek a föld felett mozogtak javítva.
  • M4A5 Ram II -A légvédelmi géppuska tüzelési kijelzése (látványa) javítva.
  • ZiS-30 – A megsemmisült ágyú mozgatási hibája javítva.
  • KPz-70 – Ezentúl az ágyú “bölcsője” is mozog majd a toronyal.
  • AEC Mk. II, AC Mk. II AA:
    1. A helytelen páncélvastagsági értékek javítva.
    2. Páncélzatelrendezés pontosítva. Források: Canadian Archives Microfilms, Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications // AFV Weapons Profile No 21
  • A30 Challenger: páncélzatelrendezés pontosítva (forrás).
  • A.C.IV – Az alábbi változtatások történtek:Átnevezve “AC.IV Thunderbolt”-ról “A.C.IV”-re;
    Sebessége csökkentve 56-ról -> 48 km/h-ra;
    Lőszekészlete növelve 47-ről -> 50-re;
    A motor ereje 330-ról -> 397-re;
    A teljes elülső páncélzata átdolgozva. Az irreális gyengepontok a tank tornyáról eltávolítva.
    Források: MP508/1, 1940 – 1946, G.S. Specifications Cruiser Tank AC3 and ACIV; MP392/36, 1942 – 1943, Tanks: Australian; Cruiser, Mark 3 (Experimental); MP392/36, 1942 – 1947, Australian Cruiser Tank Mark 3: production; and AC4, experimental; MP730/13, 1942 – 1944, B) Official papers; MP438/3, 1942 – 1943, Plans, Armoured Fighting Vehicles; MP730/13, 1942 – 1943, Tank Production in Australia: Stage IV. Discussions with United States and matters which led up to abandonment of tank programme; MP730/13, 1943 – 1943, A) Australian Tank Production Report by Colonel G A Green: B) Related Documents; MP730/13, circa 1942 – 1942, Armoured Fighting Vehicles Historical Notes (Dow)
  • Т-26 (1940), Т-26 (1 Gv.T.Br.) – A lőszerelhelyezés javítva.
    Forrás: “Т-26. Руководство службы”, 1940 //М.Коломиец, М.Свирин – “Фронтовая иллюстрация 1-2003 – Лёгкий танк Т-26 1931-1941”.
  • Vickers MBT, M10 – A tankon lógó lánctalpak anyaga “hegesztett páncélról” -> “lánctalp”-ra változtatva.
  • ARL-44 – Az újratöltési hang hiánya a legénység függvényében javítva.
  • M8 Scott & M24 – M64 füst gránát hozzáadva.
  • Jagdpanzer IV / IV/70(V) – füst gránát hozzáadva.
  • Conqueror: páncélköpeny vastagsága 4-ről 6 mm-re növelve. Forrás: Report No.T.R. 17/1, Fig.21. Ammunition of the machine guns has been changed from 15000 to 7500 rounds. Source: Conqueror, Marks 1 and 2. Volume III – Armament. Pamphlet No.9. 1957
  • A motor ereje 450 lóerőről (2050 RPM) -> 500-ra emelve (1800 RPM) az alábbi tankoknál: (Azt hinnétek, hogy csak megint egy buff, de a valóságban is 500 lóerő leadására volt képes a motor, tehát csak történelmi hitelesítés 😦 )
    T-34-57 (1943)
    Т-34-57 (1941)
    Т-34 (1942)
    Т-34 (1940)
    Т-34 (1941)
    Т-34E
    Т-34E (STZ)
    T-34-747(r)
    Forrás: Руководство по материальной части танка Т-34, 1949 (Vannak hitelesebbek is, amik ugyan ezt támasztják alá, tehát hihetünk nekik)
  • Cromwell Mk.I / Cromwell Mk.V – A hiba, ami megakadályozta a füstgránát újratöltését javítva.
  • AMX-13 DCA 40 – A lövedékek paraméterei változtatva:
    40mm HE-T:
    sebesség: 874 -> 1005 m/s;
    robbanóanyag típusa: “tetril” -> “torpex”;
    robbanóanyag tömege: 25 -> 100 g;
    lövedék tömege: 860 -> 960 g;
    40mm AP-T:
    sebesség: 874 -> 1025 m/s;
    lövedék tömege: 882 -> 930 g;
    Forrás: Jane’s Ammunition Handbook, 2002 // Gander, T. “The Bofors gun”, 2013.
  • Medium Tank M2 – A harckocsi tömege csökkentve, 19 ->17.2 tonna.
    Forrás: DEVELOPMENT OF ARMORED VEHICLES, volume 1 Tanks – AGF BOARD No.2
  • M36 – A harckocsi tömege csökkentve, 30 ->28.1 tonna.
    Forrás: Catalogue of Standard Ordnance Items, second edition 1944, volume I.
  • Valentine Mk.I – Motorerő csökkentve, 165 -> 135.
    Forrás: The Royal Armoured Corps Tank Museum. Tanks 1919-1940, The Interwar Period. The Royal Armoured Corps Centre, Bovington, Dorset.
  • Crusader AA Mk.II – Lőszerkészlet növelve, 600 -> 1200. Toronyforgási sebess\ég növelve, 40 -> 70 fok/másodperc.
    Forrás: Report V/EL NO. 48. CRUSADER III A.A. II (TWIN OERLIKON). Performances of Power Traverse Gear on Slopes., The National Archives WO 194/172
  • Crusader AA Mk.I – Az alábbi páncélértékek megváltoztatva. :
    Elölről: 25.4 -> 30 mm
    Oldalról: 25.4 -> 12 mm
    Hátulról: 25.4 -> 12 mm
    Forrás: Canadian Archives Microfilms, Department of National Defence Army, British A.F.V.
  • Crusader AA Mk.II – Az alábbi páncélértékek megváltoztatva:
    Elölről: 30 -> 50.8 mm
    Oldalról: 14 -> 50.8 mm
    Hátulról: 17 -> 50.8 mm
    Fellülről: 12.7 -> 20 mm
    Forrás: Canadian Archives Microfilms, Department of National Defence Army, British A.F.V.
  • Crusader AA Mk.I/Mk.II – Sebesség csökkentve, 42 -> 44 km/h.
    Forrás: Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications
  • Crusader AA Mk.I – Tömege növelve, 16.3 -> 17.2 tonna.
    Forrás: Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications
  • Crusader AA Mk.II – Tömege növelve, 16.3 -> 17.5 tonna.
    Forrás: Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications
  • Crusader AA Mk.II — Az ágyú visszarúgásának hibás megjelenítése javítva.
  • Crusader Mk.III – Füstgránátok száma növelve, 30 -> 50.
    Forrás: WO 291_1439 Vol 1 British tanks
  • Centurion Mk.I – páncélzat átdolgozva:
    Torony elölről: 152 -> 127 mm
    Torony oldalról és hátulról: 89 -> 76 mm
    Test felső lemez: 38 -> 29 mm
    Torony felső lemez: 29 -> 25 mm
    Test hátulról: 20 -> 38 mm
    Test alsó lemez: 30 -> 17 mm
    Torony alsó lemez: 19 -> 25 mm
    Torony alsó lemez (a hátul kilógó részen): 20 -> 38 mm
    Forrás: T.D.36515
  • IS-6: páncéltest vastagsága változtatásai, értékek milliméterben. Forrás: report on IS-6 test build 21.09.1944
    1. felső oldalpáncél: 100 → 120
    2. oldalsó döntött páncél: 100 → 75
  • Т-64А: a 3ОF26 HESH lőszer 3ОF19-re cserélve.
  • LVT(A)(1), LVT(A)(4) ZiS-2 – Elölről a páncéllemez alsó részének vastagsága csökkentve, 12.7 -> 6.35 mm.
    Forrás: Catalogue of Standard Ordnance Items, Second Ed. Vol.1 1944. R. P. Hunnicutt, Stuart, A History of the American Light Tank. Vol. 1
  • LVT (A)(1) – Lőszerkészlet csökkentve, 147 -> 104.
    Tömege csökkentve 15.6 -> 14.88 tonna.
    Függőleges kitéríthetőség megváltoztatva -12/+20 -> -10/+25
    Forrás: Catalogue of Standard Ordnance Items, Second Ed. Vol.1 1944.
    Páncélzata átdolgozva
    Elölről: 44.4 -> 12.7 mm
    Oldalról és hátulról: 31.75 -> 12.7 mm
    Felülről: 12.7 -> 6.35 mm
    Forrás: Catalogue of Standard Ordnance Items, Second Ed. Vol.1 1944. R. P. Hunnicutt, Stuart, A History of the American Light Tank. Vol. 1.
  • T34 – Hátrameneti sebessége növelve, 8 -> 13 km/h.
    Forrás: Record of Army Ordnance Research and Development – Heavy Tanks and Assault Tanks, 1945 // Army Service Forces – Development History of the Heavy Tanks, T29 & T30, 1945 //
  • StuH42, StuG III G, KV-2 (1940), KV II 754r, M48A1, Ostwind, M3 Lee, FV4202, T-70 (1942), Т-80, GaZ-DSHK, Pz.IV C, Pz.IV/70(V), T-26-4, ASU-85, Black Prince, Comet Iron Duke, КV-1 (L-11), КV-1E, KV-IB, FV4202 – A lövedékkészletek használati sorrendje megváltoztatva.
  • AMX-30 – Az irányzó optikájának nagyítási foka javítva. Alapárték 8x, közelítéssel 12x.
    Forrás: Comparative characteristics of main battle tanks, Fort Knox 1973
  • AMX-30B2 – Az irányzó optikájának nagyítási foka javítva. Közelítéssel 10x.
    Forrás: Comparative characteristics of main battle tanks, Fort Knox 1973
  • M60A1 (AOS), M60A1 RISE (P): a torony páncélzatának változtatásai, az értékek milliméterben. Forrás: Source: Questions of defense vehicles, 1976. Vol. – 67.

    1. front: 127 → 35

    2. oldalt: 70 → 26

    3. hátul: 50 → 26

    4. felül: 101.6 → to 30

  • Chi-Ri II: a páncéltörő lőszerek ikonja javítva.

  • Type 60 ATM – A hiba, ami miatt a célzás az irányzó halála után lehetetlenné vált javítva.

  • Leopard A1A1: a DM23 lőszer hozzáadásra került.

  • Objekt 906: hozzáadva a páncéltest megsemmisülésének lehetősége.
  • Tűzgyorsaság (lövés/perc) módosítva az alábbi járműveknél:

    1. Objekt 906: 9,96 → 10,02;

    2. Т-54 (minden változat): 6,96 → 7,02;

    3. Т-55А: 6,99 → 7,02;

    4. Т-62: 4,98 → 5,01;

    5. T95E1: 6,99 → 7,02;

    6. M48A1: 7,99 → 8.

  • AMX-30 (1972)/AMX-30B2 — Tűzgyorsaság megváltoztatva 8 -> 9 (lövés/perc).
    Forrás: “Kampfpanzer Leopard” – Heraugegeben von Raimund Knecht. J.F. Lehmanns Verlag München. Nr.6/7 “Internationale Wehr-Revue”.
  • M60/M60A1 (AOS)/M60A1 RISE (P) — Tűzgyorsaság megváltoztatva 7,2 -> 9.
    Forrás: “Kampfpanzer Leopard” – Heraugegeben von Raimund Knecht. J.F. Lehmanns Verlag München. Nr.6/7 “Internationale Wehr-Revue”.
  • Leopard/Leopard A1A1 — Tűzgyorsaság megváltoztatva 8 -> 9.
    Forrás: “Kampfpanzer Leopard” – Heraugegeben von Raimund Knecht. J.F. Lehmanns Verlag München. Nr.6/7 “Internationale Wehr-Revue”.
  • ARL-44 (ACL-1) – Az ágyú neve “SA44”-re változtatva. Forrás: Note pour la Direction de l’Arme Blindée au sujet de l’état d’avancement du char de Transition // Note for the Direction of the Tank Army about the state of development on the transitional tank
    Lövedék nevek átírva:
    AP: OR Mle.44
    HE: OE Mle.28
  • P.7.T. AA – “P4T AA”-ről átnevezve.
    Forrás: Les autochenilles Citroën munies de propulseurs “Kégresse-Hinstin” Type P.4.T. – étude technique // Les autochenilles Citroën munies de propulseurs “Kégresse-Hinstin” Type P.7.T. – étude technique
  • Az alábbi lőszerek ballisztikája javítva (a röppálya laposabb lett, sebességvesztés korrigálva):

    1. 100 mm-es 3BM8

    2. 105 mm-es L28A1, M392A2, DM13, M728, M735 és OFL 105 F1

    3. 115 mm-es 3BM3 és 3BM4

    4. 120 mm-es L1G, L15A3 és L23

    5. 122 mm-es 3BM11

    6. 125 mm-es 3BM9 és 3BM12

    7. az M69 és az ХМ578E1 ágyúk 152 mm-es APFSDS lőszere

  • 90mm T320 – A lövedék tömege 5-ről -> 3.6 kg-ra állítva.
    Forrás: Penetration performance of a series of T320e10 Arrow Projectiles, April 1956.
  • 12.8 cm Pzgr. – A lövedék tömege 28-ról -> 26.25 kg-ra állítva.
    Forrás: Die Munition der deutschen Geschütze und Werfer. Berlin 1940 // Geschoßringbuch. Band II July 1939
  • Leopard A1A1 – A DM23 lövedék hozzáadva.
  • 8.8 cm Pzgr.40 (KwK.36) – A lövedék sebessége 1000-ről -> 930 m/s-re változtatva.
    Forrás: Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät // Waffen-Arsenal, Special Band 16, Die Deutschen Kampfwagen Kanonen 1935-1945.
  • 7.5 cm K.Gr.rot Pz. (KwK.37/StuK.37) – A lövedék sebessége 440-ről -> 385 m/s-re változtatva.
    Forrás: Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät // Waffen-Arsenal, Special Band 16, Die Deutschen Kampfwagen Kanonen 1935-1945 (German nerf)
  • 7.5 cm Spr.Gr.34 (KwK.37/StuK.37) – A lövedék sebessége 570-ről -> 420 m/s-re változtatva.
    Forrás: Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät // Waffen-Arsenal, Special Band 16, Die Deutschen Kampfwagen Kanonen 1935-1945 (German nerf)
  • BGM-71B TOW – Változtatásai:
    Robbanóanyag tömege: 3 -> 2.45 kg.
    Hatótáv: 3750 -> 3000 m.
    Tömeg: 18.9 -> 18.8 kg.
    Sebesség 278 -> 299 m/s.
    Forrás: Helicopter Gunnery. FM 1-140, 29 March 1996
  • 105 mm-es OCC 105 F1: páncélátütési érték 360-ról 400 mm-re módosítva. Források: AMX 30 Firepower – The Obus G HEAT round by Colonel Jean Périn (1972): International Defense Review // AMX 30 France’s Main Battle Tank by General Jean Marzloff, International Defense Review
  • MGM-51B/C: javítva a rakéta indítási és “utazó” sebessége.
  • 105 mm-es M735: tömeg 4,1-ről 3,7 kg-ra módosítva. Csőtorkolati sebesség 1455-ről 1501 m/s-ra módosítva. Forrás: FT 105-A-3 w/ C1-C3. “Firing Tables, Cannon, M68 On Tank, Combat, Full tracked: 105mm Gun, M60A3, M60A1, M60, and M48A5” C-1 includes M735 // Tank Gunnery (Abrams), FM 3-20.12, 1 October 2001

Repülési modell változások:

  • Jer-2 (minden változat):
  1. geometria frissítve,
  2. a farok , a szárny és a géptörzs aerodinamikája javítva,
  3. mostantól az üzemanyag és fegyverzet pontosabban befolyásolja a tömegközéppontot.
  4. különálló üzemanyagtartályok alkalmazva,
  5. maximális sebesség frissítve,
  6. a futómű behúzásának maximális sebessége frissítve,
  7. motor teljesítményfeltételei frissítve.
  • Wellington (minden változat):
  1. geometria frissítve,
  2. a farok , a szárny és a géptörzs aerodinamikája javítva,
  3. mostantól az üzemanyag és fegyverzet pontosabban befolyásolja a tömegközéppontot.
  4. különálló üzemanyagtartályok alkalmazva,
  5. maximális sebesség frissítve,
  6. a futómű behúzásának maximális sebessége frissítve,
  7. motor teljesítményfeltételei frissítve.
  • Bf 109 A/B/E:
  1. maximális megengedett túlterhelés megnövelve +13G-re,
  2. a szárny, géptörzs és farok aerodinamikája javítva,
  3. a futómű behúzásának maximális sebessége javítva.
  • Fw 190 A-1/A-4/A-5 (minden változat), Fw 190 D (minden változat), Ta 152 C-3/H-1:
  1. szárnygeometria és minimális üzemanyagmennyiség melletti egyensúly frissítve,
  2. egérrel való vezérlés melletti billegés csökkentve,
  3. az instruktor előre kinyitja a hűtőnyílásokat a jobb hűtés érdekében,
  4. típustól függően a tömeg 8-10 kilogrammal csökkentve .
  • N1K1 Kjófú: javítva a hiba, ami miatt a repülőgép közepes sebességek mellett nem volt képes elérni a maximális túlterhelést.
  • N1K1-Ja:
  1. geometria frissítve, szárny, géptörzs és farok aerodinamikája javítva,
  2. tehetetlenség újraszámolva,
  3. kritikus magasság hatása a motorra, módosítva,
  4. függesztmény repülőgépre gyakorolt hatása újraszámolva.
  • P-51D-5/20/30 (minden változat):
  1. stabilitás növelve,
  2. a repülési sebesség motortúlmelegedésre gyakorolt hatása növelve (alacsonyabb sebességnél nagyobb túlmelegedés).
  • Corsair (minden változat): egérvezérlés mellett javítva a repülőgép irányíthatósága.
  • Corsair F. Mk. II: maximális sebesség frissítve az adatlapnak megfelelően.
  • Fw 200 C: a futómű behúzásának maximális sebessége javítva, értéke mostantól 200 km/h, motor felszállási teljesítménye frissítve.
  • A-26 (minden változat): a motor által földközelben produkált teljesítmény 80 lóerővel megnövelve.
  • А-26B-50:
  1. WEP mód modifikáció hozzáadva,
  2. befecskendezés modifikáció hozzáadva.
  • C.202, C.205 (minden változat): túlmelegedés mértéke csökkentve.
  • Hurricane (minden változat):
  1. teljesen új, naprakész termodinamika, amelyek nem befolyásolják a teljesítményt alacsony sebességen,
  2. a sarkok, szárnyszög és más paraméterek nem befolyásolják a teljesítményt, ellenben a jelentések alapján újraszámított, pontosabb viselkedés került alkalmazásra,
  3. a tehetetlenség teljesen újraszámítva az alkatrészkatalógus alapján. MkI, MkII.
  • Hurricane Mk. I: WEP +12″ és befecskendezés modifikáció hozzáadva.
  • Sea Hurricane Mk.IB/IC: WEP +16″ hozzáadva korlátozott ideig való használatra.
  • Hurricane Mk.IIB/Trop: WEP +14″ hozzáadva, a trópusi változat extra szűrőjének sebességre gyakorolt hatásának figyelembevételével.
  • Hurricane Mk.IIB (szovjet): WEP +14″ hozzáadva, a géppuskák SVAK gépágyúra való cseréje miatti sebességvesztés és az extra szűrő eltávolítása miatti sebességnövekedés figyelembe vételével (összességében kicsit növekedett).
  • Hurricane Mk. IV: WEP +18″ hozzáadva.
  • P-47D (minden változat):
  1. a sarkok, szárnyszög és más paraméterek nem befolyásolják a teljesítményt, ellenben a jelentéseknek megfelelő, pontosabb viselkedés került alkalmazásra,
  2. a tehetetlenség teljesen újraszámítva az alkatrészkatalógus alapján.
  • Ki-102 Otsu:
  1. geometria frissítve, szárny,
  2. géptörzs és farok aerodinamikája javítva, tehetetlenség újraszámolva,
  3. kritikus magasság motorra gyakorolt hatása módosítva.
  • Do 335 (minden változat):
  1. oldalkormány érzékenységének nagy sebesség melletti változása frissítve (lehetővé teszi a maximális túlterhelés gyorsabb elérését),
  2. légcsavarok sarkai újraszámítva, mely kicsit jobb gyorsulást tesz lehetővé alacsonyabb magasságokban,
  3. nem harci módok termodinamikája (túlmelegedés) frissítve,
  4. hűtés alacsony sebesség melletti elégségességének (új) függése hozzáadva, kifejezetten a kevesebb hűtéssel rendelkező hátulsó motor számára.
  5. A-0 változat: a GM-1 rendszer alkalmazásra került két újabb turbófeltöltő-fokozat formájában, és az utánégetőkeverék tömegét beszámították az üzemanyag össztömegébe.
  6. B-2 változat: a GM-1 rendszer MW-50-re cserélve a Db-603EM / FM hajtóművön (2250 LE), tengerszint melletti végsebesség így 640 km/h.
  • AD-4 (francia): javítva a hiba, ami miatt lehetett használni a történelmileg nem hiteles fékezőhorgot.
  • Sunderland Mk. 3, Mk. 5: tehetetlenségi nyomaték megnövelve.
  • Halifax B. Mk. 3: tehetetlenségi nyomaték és a maximálisan megengedett túlterhelés megnövelve.
  • Spitfire (minden változat) és a Seafire Mk. XVII, FR.47:
  1. termodinamika frissítve,
  2. kis sebességek mellett a hűtés hatékonysága csökkentve,
  3. hosszanti stabilitás csökkentve.
  • R2Y2 (minden változat), S.O.4050 Vautour (minden változat), Ki-200, Me 163 B: csúsztatás melletti túlzott ellenállás javítva.
  • VK-107 típusú motorral rendelkező Jak típusú repülőgépek: adatlapon javítva a teljesítmény.
  • La-200: beállítva az adatlapnak megfelelően.
  • He 177 A-5: beállítva az adatlapnak megfelelően.
  • MB.5: beállítva az adatlapnak megfelelően.
  • M.D.452 IIC: beállítva az adatlapnak megfelelően.
  • Re.2000: beállítva az adatlapnak megfelelően.
  • Martin 167-A3: beállítva az adatlapnak megfelelően.

CDK: (letöltése – ha szeretnéd)

  • Az 1.77 érkezte után az ütközés model és a tereptárgyak is átdolgozásra kerülnek, ez problémát okozhat a nem Gaijin-tól származó módosításoknál. Minden ilyen módosítás optimalizálásra szorul, majd. Megvárhatod, míg a módosítások készítői megcsinálják, de ha nem szeretsz várni te is megteheted a legújabb CDK klienst letöltve.
  • Néhány szárazföldi jármű alaptextúrája megváltoztatva. Az egyedi festés konfigurációjában a textúra nevét meg kell változtatni a lista szerint vagy újból le kell tölteni a festést a Live-ról.

Gazdaság és fejlesztés:

  • Plusz téli álcafestést kaptak az amerikai, brit és a német járművek.
  • Új matricákat kaptak a francia járművak amiket kitüntetések után szerezhetünk meg.
  • Új eredmények kerültek hozzáadásra a francia repülőgépek és szárazföldi járművek részére.
  • Chieftain Mk.3 és a Chieftain Mk.5 – Egy fejlesztési mappában van mostantól.
  • Panther A és a Panther G – Egy fejlesztési mappában van mostantól.
  • BB-1 – A Su-2 fejlesztési fába lett áttéve.
  • SB 2M-105 – Az SB fejlesztési fába lett áttéve.

Játék mechanika:

  • PvE küldetésekben változások “Assault. Tank arcade”: —-> A BR mechanizmus változott. Mostantól a 8.0-ás járművek Tier V-ben lesznek.
  • A Tier VI-os (BR 8.3+) új földi járműveknél új AI van.
  • Javítva egy hiba a légicsapás modifikáció realisztikus módban való működésével, ami miatt a repülőgéphez szükséges belépési pontok száma csökkent az olyan szárazföldi jármű elvesztésekor, ami rendelkezik ezzel a modifikációval (forrás).
  • Század osztagok
  • Földi AB csatában a légi csapás gyakori megnyomása a funkció kikapcsolását eredményezi egy adott időtartamra.

Repülőgépes küldetések:

  • Az összes (Hadművelet) küldetésben – kivéve a kezdő küldetést – a repülők “respawnja” közelebb lett mozgatva a csatatérhez.
  • Az összes (Hadművelet) küldetésben a bombázási zónák tartóssága a játékosok számára rendelkezésre álló csatába lépések számától függ.

Egyéb:



Az ÖSSZES 1.77 frissítéssel kapcsolatos cikket megtalálod az alábbi linken:

WT 1.77 frissítés



Töltsd ki az alábbi kérdőívet (be kell jelentkezni a warthunder.com oldalon) az 1.77 frissítésről ha gondolod, segítve ezzel a fejlesztőket:

KÉRDŐÍV


1 reply »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s