Hírek

Dagor Engine 5.0 – Új tájkép alkotási technológia

Kedves játékosok!

Mai nap a tájképek létrehozásának globális változásairól fogunk beszélni és bemutatjuk azokat a fejlesztéseket, amelyeket a játékosok láthatnak minden ismerős földi helyszínen.

Nemrégiben tárgyaltuk az új algoritmust (DagorEngine 5.0: Fények és árnyékok. Globális megvilágítás, közvetlen árnyék, árnyék az effekteken) , amelyet a War Thunder 1.77-es frissítésének megjelenése után terveznek bevezetni. Azonban a legnagyobb változás, amelyet a Dagor Engine 5.0 a játékba bevezet, egy új technológia, amely a földi csaták helyszíneinek létrehozására szolgál. Újratervezték a War Thunder által készített tájképek létrehozásának technológiáját, hogy fokozzták a részletesség és a realizmus szintjét. Tehát a korábban létező normál textúrák, áttetszőség és színes textúrák mellett részletes “érdesség térképet”, “környezeti elzárási térképeket” és egy “földi típusú térképet” (például füvet, homokot, piszkot stb.) vezetnek be, amely lehetővé teszi számukra, hogy javítsák az árnyékolási minőséget, miközben egészen új szintet biztosít a földi detalizációhoz.

Ez megkívánta , hogy javítsák az aktuális frissítés összes jelenlegi helyszínét, táját. Ez egy hatalmas munka és úgy vélik, hogy megérte az erőfeszítést: az ismerős tájak most teljesen másnak tűnnek az új realisztikus földnek és tájképnek köszönhetően. Vess egy pillantást a tájkép részletességére, amit sikerült elérniük:

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

És minden új helyszínen a technológiai változások lehetővé teszik számukra, hogy még részletesebb és változatosabb felületeket érjenek el.

Emlékeztetniük kell arra is, hogy a tájfelületek kialakításának új technológiája az elmozdulás feltérképezésével együtt új részletességgel jeleníti meg a harckocsi felfüggesztését. Korábban a felfüggesztés elmozdulása csak a meglehetősen nagy tárgyaknál jelent meg: sziklák, kövek és dudorok. A War Thunder 1.77 megjelenése után láthatjuk, hogy a felfüggesztés kevésbé egyenetlen talajon is működik.

Így fog kinézni:

A tájkép alkotás technológiájának változásai globális jellegűek és a játék minden grafikai beállításán fognak működni. Most, hogy a gyengébb számítógéppel játszó, rendkívül alacsony grafikai beállításokat használó játékosok is nagy különbséget fognak érzékelni a táj részleteiben:

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.


Az ÖSSZES 1.77 frissítéssel kapcsolatos cikket megtalálod az alábbi linken:

WT 1.77 frissítés


Forrás: War Thunder

Kategóriák:Hírek

Tagged as: , , ,

1 reply »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s