Hírek

Új hangok az 1.77-es fejlesztésben

A közelgő War Thunder 1.77-es patchben, szeretnénk bemutatni rengeteg kis apróságot és kiegészítéseket a hangokhoz a játékban. Mai nap a főbb változtatásokról fogunk beszélni.

Teljesen átgondoltuk, hogy a lövéshangok a járműveken hogyan keletkeznek – mostantól minden lövéshang különböző hang “rétegekből” épülnek fel, amik ” alkotnak (támadás) és ” (visszhang) effektet minden különböző lövésnek. Összeállítottunk teljesen új lövés effekteket minden ágyúra, ATGM-re, automata lövegre és géppuskákra a földi járműveken, beleértve az ellenfél lövéshangját is. Plusz effektek is hozzá lettek adva a földi járművek fegyverzetéhez (ágyúk, tüzérségek, tankelhárító rakéták, géppuskák), ezáltal a játékos megtudja különböztetni az ágyú kaliberét a lövéshang alapján. Szintén hozzáadtunk még a globális visszaverődés effektet beltéri (küzdőtérben) és külső hangokhoz (mezők, kevés épülettel rendelkező területek). Hozzá adtunk még  ultra-alacsony frekvenciához szeparált rétegeket a nagy-kaliberű lövegek morajához, a tank felfüggesztésének működéséhez vagy az épületek omlásához.

Most, hogy a csata hangját a játékos hallja a földi járművek hangja más lesz a kiválasztott nézettől függően. Hozzáadtuk a küzdőtéri hangokat is – töltényhüvely leesés, töltési mechanizmus, lövegzár becsukódása. Az irányzó vagy a parancsnok nézetéből hallható lesz ahogyan ezek a hangok visszhangzanak a tank tornyában, miközben a kültéri hangok halkabbak lesznek ezzel ellentétben, külső nézetből a csata hangjai teljesen hallhatóak. A kiválasztott nézettől függően (sofőr, irányzó vagy parancsnok) a külső hangok máshogy hatnak majd. Például: a Marder sofőrje halkabban fogja hallani a csata zajait ellentétben az irányzóval parancsnokkal akik a nyitott részében ülnek a tanknak.

A géppuskák és a lövegek hangjai mostantól a környezet kialakításától függnek. Mezőkön a lövés hang sokkal tisztább, mivel a hang gyorsan eloszlik anélkül, hogy bármivel is ütközne. Városokban, törmelékek is sziklák között, a lövéshang telített az alacsony és ultra-alacsony frekvenciákkal és a visszhang is hosszabb és erősebb.

Kombinált csatákban a repülők hallhatósága is változott – a földről a repülő hangja hangosabb és robajló, a repülőt a motor hangjából képes leszel megkülönböztetni más repülőktől, például mikor a zuhanó bombázók támadásban lendülnek. A repülők hangja visszhangzik a földről illetve más objektumokról, fokozva a csata realisztikusságát. A pilótanézetből az ellenfél és a csapattárs repülőjének a hangja sokkal halkabb amik sokkal realisztikusabbá teszik a játékmenetet.


Az ÖSSZES 1.77 frissítéssel kapcsolatos cikket megtalálod az alábbi linken:

WT 1.77 frissítés


Forrás: War Thunder

 

4 replies »

  1. Ahh… csupa hasznos dolog, inkább maradok a youtube-nál. Sebaj gaijin, végül is a ww mód és a hajók rendbe rakása csak a lista végén legyen, nehogy bármi kárt szenvedjünk abból, hogy eddig nem volt realisztikus hangzása a játékunknak. *taps* *taps*

    Kedvelik 1 személy

    • A grafika és a hangok fejlesztését valószínüleg a rivális (nem konkurencia sajnos) játék miatt lépték meg, gyorsították fel. Persze az általad is említett dolgok fontosabbak minden játékos számára, főleg annak fényében, hogy a játék így is szebb jelenlegi állapotában mint a másik.

      Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s