A közelgő War Thunder 1.77-es patchben, szeretnénk bemutatni rengeteg kis apróságot és kiegészítéseket a hangokhoz a játékban. Mai nap a főbb változtatásokról fogunk beszélni.
Teljesen átgondoltuk, hogy a lövéshangok a járműveken hogyan keletkeznek – mostantól minden lövéshang különböző hang “rétegekből” épülnek fel, amik ” alkotnak (támadás) és ” (visszhang) effektet minden különböző lövésnek. Összeállítottunk teljesen új lövés effekteket minden ágyúra, ATGM-re, automata lövegre és géppuskákra a földi járműveken, beleértve az ellenfél lövéshangját is. Plusz effektek is hozzá lettek adva a földi járművek fegyverzetéhez (ágyúk, tüzérségek, tankelhárító rakéták, géppuskák), ezáltal a játékos megtudja különböztetni az ágyú kaliberét a lövéshang alapján. Szintén hozzáadtunk még a globális visszaverődés effektet beltéri (küzdőtérben) és külső hangokhoz (mezők, kevés épülettel rendelkező területek). Hozzá adtunk még ultra-alacsony frekvenciához szeparált rétegeket a nagy-kaliberű lövegek morajához, a tank felfüggesztésének működéséhez vagy az épületek omlásához.
Most, hogy a csata hangját a játékos hallja a földi járművek hangja más lesz a kiválasztott nézettől függően. Hozzáadtuk a küzdőtéri hangokat is – töltényhüvely leesés, töltési mechanizmus, lövegzár becsukódása. Az irányzó vagy a parancsnok nézetéből hallható lesz ahogyan ezek a hangok visszhangzanak a tank tornyában, miközben a kültéri hangok halkabbak lesznek ezzel ellentétben, külső nézetből a csata hangjai teljesen hallhatóak. A kiválasztott nézettől függően (sofőr, irányzó vagy parancsnok) a külső hangok máshogy hatnak majd. Például: a Marder sofőrje halkabban fogja hallani a csata zajait ellentétben az irányzóval parancsnokkal akik a nyitott részében ülnek a tanknak.
A géppuskák és a lövegek hangjai mostantól a környezet kialakításától függnek. Mezőkön a lövés hang sokkal tisztább, mivel a hang gyorsan eloszlik anélkül, hogy bármivel is ütközne. Városokban, törmelékek is sziklák között, a lövéshang telített az alacsony és ultra-alacsony frekvenciákkal és a visszhang is hosszabb és erősebb.
Kombinált csatákban a repülők hallhatósága is változott – a földről a repülő hangja hangosabb és robajló, a repülőt a motor hangjából képes leszel megkülönböztetni más repülőktől, például mikor a zuhanó bombázók támadásban lendülnek. A repülők hangja visszhangzik a földről illetve más objektumokról, fokozva a csata realisztikusságát. A pilótanézetből az ellenfél és a csapattárs repülőjének a hangja sokkal halkabb amik sokkal realisztikusabbá teszik a játékmenetet.
Az ÖSSZES 1.77 frissítéssel kapcsolatos cikket megtalálod az alábbi linken:
WT 1.77 frissítés
Forrás: War Thunder
Kategóriák:Hírek
Ahh… csupa hasznos dolog, inkább maradok a youtube-nál. Sebaj gaijin, végül is a ww mód és a hajók rendbe rakása csak a lista végén legyen, nehogy bármi kárt szenvedjünk abból, hogy eddig nem volt realisztikus hangzása a játékunknak. *taps* *taps*
KedvelésKedvelik 1 személy
A grafika és a hangok fejlesztését valószínüleg a rivális (nem konkurencia sajnos) játék miatt lépték meg, gyorsították fel. Persze az általad is említett dolgok fontosabbak minden játékos számára, főleg annak fényében, hogy a játék így is szebb jelenlegi állapotában mint a másik.
KedvelésKedvelés