Hírek

Modern harckocsi realizmus és egyensúly

Kedves játékosok!

Amikor megkezdték a modern harckocsikon a  munkát, rájöttek, hogy mind a pontos 3D modellek létrehozása, mind az autentikus módon való viselkedésük miatt kihívás lesz, mivel a legtöbb harckocsi adat még mindig titkosított.

Projektjük szellemében azonban felhasználták az összes rendelkezésre álló erőforrást és információt, hogy létrehozzák ezeket a járműveket a játékban, és igyekszenek minél hamarabb újra létrehozni a valóságot és a realizmust. Ráadásul ez a megközelítés lehetővé teszi számukra, hogy a játék tanktervezési doktrínájából újrateremtsék a valóságos funkciókat, és minden harcjármű változatos és egyedülálló játékélményt nyújtson.

Az 1.77-es frissítésben több harckocsit is beiktattak és ezekről a járművekről az információk a forrástól függően nagymértékben eltérőek lehetnek. Arra is törekedtek, hogy kiemeljék a lehetséges eltéréseket az 1.77 végső verzió és a nyílt dev kiszolgáló tesztverziója között.

Lássuk a fejlesztők véleményét, magyarázatát!


T-64B

A játék egyensúlya és az összes tulajdonságának figyelembevételével a T-64B az a harckocsi, amely jól védett az APDSFS lövedékekkel szemben elölről (ez a tank viszonylag kicsi profiljának és belső térének köszönhető), bár az összes többi új belépő géphez képest kevésbé dinamikus.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

De mivel a kisebb a mérete és kisebb a küzdő tér is, ha a páncélt áttörték, a tank rosszabb túlélést mutat, mint a nyugati járművek és az alacsony tolatási sebessége (mindössze 4 km/h) azt jelenti, hogy a rá irányuló tűz elől nem tud gyorsan elmenekülni. Ezek a technikai jellemzők a szovjet harckocsi építésre utalnak: a tolatási sebesség nem tekinthető harci képességnek a Szovjetunióban, csak a közlekedéshez szükséges.

A játékban kutatható lövedéke a széles körben elterjedt 3BM22, amelyet 1975-76-ban gyártottak. Ez a lőszer nagy páncélátütést mutat a normál ütközésre, de ha szögben érkezik már nem olyan jó, mint az L23 vagy az M774 és nem ez volt a legerősebb lőszer, amikor a harckocsit 1984-ben bemutatták.

Az első dev szerver verzióban a T-64B felső frontpáncéljának az APDSFS és a HEAT lőszerekkel szembeni ellenállását a felső frontpáncél-konstrukció újbóli számításával igazolták a T-64A felső frontpáncéljának egyenértékű védelmére vonatkozó adatok alapján. Azonban ezek az értékek nem véglegesek és kicsit megváltoztak. A páncél értékek a képernyőképeken jelennek meg. Ez az ekvivalens védelem az APDSFS lövedékekkel szemben akkor érhető el, ha az L23 / L23A1 / M774 típusú lőszereket használják és az érték magasabb lehet, ha a 3BM22s-hez hasonló lövedékeket használnak – hátránya a szögben (nem 90 fok) becsapódás.

T-64 harckocsi Áttekintés


M1 Abrams

Az M1 olyan tank, amely ma szinte legendás hírnevet szerzett. Ez a harckocsi több háború hőse, gyakorlatilag áthatolhatatlan és elpusztíthatatlan – így ábrázolják az M1-et a tévében és a népszerű irodalomban. De a valóság árnyaltabb és érdekesebb. Minden sorozat gyártott harcjármű – repülőgép, hajó stb. – olyan technikai megoldások és kompromisszumok gyűjteménye, amelyeket a mérnököknek a valós tömeg-dimenziós és árkorlátokon belül el kellett fogadniuk.

Az M1 többszörös módosítás során szerezte hírnevét a valós világban, míg az eredeti az 1980-as évek elején kicsit elavult volt. A 115 mm-es szovjet ágyúk és az APDSFS lövedéke ellen készültek, amikor a szovjet tankok már 125 mm-es ágyúkat használtak, távol a tökéletes kilátástól a parancsnok pozíciójából (3x zoom a légvédelmi géppuskán, 1x zoom  a figyelőprizmán), a működési megbízhatóságával kapcsolatos problémák és még sok minden más – ez volt a harcjármű az első sorozatban, az összes kísérő problémával együtt. De az M1 alapelve már megalapozott volt: a legmagasabb személyzet biztonsága és túlélhetősége akár a többi tulajdonság kárára is. (Erről TÖBB) Ezt az elvet alkalmaztuk a harckocsi játékon belüli megtestesülésén. Forrás.

Kiváló mozgékonysággal, manőverező képességgel, nagyszerű tolatási sebességgel, jellemzően gyors ütemű mozgással ez az M1 fő játékmódja.

Ez jelenleg az egyetlen harckocsi a játékban, amely nem pusztul el, ha lőszerei felrobbannak. Ezenkívül az Abrams-nek kiváló tűzgyorsasága van, amely meghaladja a szovjet T-64B-t egy kicsit (22 lövedék elsőrendű lőszer tárolóban történő elhelyezése és használata esetén).

Az M1 páncélzatának megismerésekor tanácsadóink több archívumot (a Nemzeti Archívumot, NARA) kerestek meg, és hozzáférést kaptak különböző dossziékhoz. Az egyik játékosunk, Fu_Manchu, óriási segítséget nyújtott. Rendszeresen küldte nekünk az értékes hibajelentéseket az elsődleges forrásdokumentumokkal együtt. (Forrás)

A brit mérnökök megjegyezték, hogy a harckocsi (XM-1) védett az APCR-ek találatai ellen, 320-340 mm-rel, és képes volt ellenállni egy 115 mm-es APFSDS-nek 800-1200 méteres távolságból. A britek az APDSFS védelmet túl alacsonynak tartották, és a becslések szerint a nem tudott volna ellenállni egy 125 mm-es APDSFS-nek az összes normál célleküzdési tartományban. (Forrás)

Azonban az M1 tesztelésére használt speciális lőszer típusokra vonatkozó információk hiánya miatt, valamint a becslések szerint (a híres CIA-jelentésből) és a 115 mm-es és 125 mm-es lőszer aktuális játékparamétereiből adódóan hiányoztak a páncélértékek az alábbi képen. Ez azt jelenti, hogy védelmet kell biztosítani a 115 mm-es ágyúk ellen ± 25 fokos elülső szögektől, valamint a korai 125 mm-es APDSFS lőszerek ellen, 380 mm-rel. A tank hőellenállás elleni védelmét tekintve 600-650 mm-es tartományba esik – ez az érték megfelel a vizsgálatban használt 127 mm-es HEAT-robbanófej páncélzat áthatolásának. Mindez megvédi a harckocsit a csatatéren található fenyegetések ellen, de azt jelenti, hogy a páncélja nem a legjobb jellemzője.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Természetesen további információkat keresünk és ha kapunk valamit, különböző területeken módosíthatunk.

M1 Abrams harckocsi Áttekintés


Challenger 1

A Challenger 1 harckocsit az exportált Shir-2 alapon hozták létre, a rejtett MBT-80 programban szerzett tapasztalatok alapján. Tehát mikor értékeltük ennek a harckocsinak páncélját, kiindulási pontként használtuk a tank hasonlóságát az MBT-80-hoz képest. (Forrás)

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Az APDSFS lövedékek elleni védelem a 3BM22 lőszer használatának figyelembe vételével történik. A acélmagvas maggal (M774, L23A1) rendelkező lövedékek esetében a páncélparaméterek kissé alacsonyabbak lehetnek, mint a jelzettek.

Ennek eredményeképpen a játékban egy erős átlag harckocsink van, amely képes védekezés végrehajtására a lejtős pozíciókban (magaslattal ellátott pályákról való lövés), a dinamika kb olyan jó, mint a szovjet T-64B-nél, kiváló a tolatási sebessége és a legjobb kumulatív lövedékek elleni védelem szintjén.

Mindezek után azt a következtetést vonhatjuk le, hogy az összes új felső szintű harckocsit saját érdekes tulajdonságaival, erősségeivel és gyengeségeivel valósítottuk meg. Más harcjárművekről nem is szükséges beszélnünk, mivel páncélvédelmük az adatok alapján egyszerűbb. Nem is nézzük az AMX-30B2 Brenus-t vagy a Leopard 2K-t ebben a tekintetben. (Q and A ami ezzel foglalkozott) Arra viszont törekszünk, hogy elmondhassuk azokat az adatokat, amelyeket alapul vettünk a tankok in-game megjelenéseiben.

Challenger 1 harckocsi Áttekintés





Az ÖSSZES 1.77 frissítéssel kapcsolatos cikket megtalálod az alábbi linken:

WT 1.77 frissítés



Töltsd ki az alábbi kérdőívet (be kell jelentkezni a warthunder.com oldalon) az 1.77 frissítésről ha gondolod, segítve ezzel a fejlesztőket:

KÉRDŐÍV

 



Forrás: War Thunder
Reklámok

Kategóriák:Hírek

Tagged as: , , , ,

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s