Hírek

Dagor Engine 5.0: elmozdulás leképezés, sár és pocsolyák

Kedves játékosok!

Folytatódik az 1.77 frissítésben érkező Dagor Engine 5.0 grafikus motor bemutatása. Első rész.

A Dagor Engine 5.0 grafikus motor új verziójának egyik jellemzője egy új algoritmus a táj részletességének meghatározásához, az úgynevezett “elmozdulás leképezéssel”, amelyet a tessellációval használnak. Ez egy speciális módszer geometriai részletezéshez (a DirectX 10-es és újabb verzióiban), amely megváltoztatja az objektum tényleges felületét, hozzáadva a geometriai részleteket, ellentétben a Dagor Engine által korábban használt “parallax leképezés” által létrehozott térfogat vizuális illúziójával .

Mivel a terep geometriája valójában megváltozik ez nem csak részleteket ad a felülethez, hanem megváltoztatja a sziluettet is. Ez azt is jelenti, hogy az ilyen részleteket árnyékolhatják.

Az új algoritmus, amely a DirectX 11 teljes áttérésénél rendelkezésre áll megkönnyíti és részletezi a képet. Ellenőrizd!

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Sár és pocsolyák

Új hatások jelenneg majd meg a sárban lévő pocsolyákon. A terep és az időjárás típusától függően minden tócsát megjelenít. Néha a víz is megjelenik majd a pályákon. A pocsolyának saját tükröződései vannak a környező tárgyak számára valamint reagál a közeli felvételekre és a nehéz járműveket is.

Az iszap az időjárástól függően különböző lesz – száraz, poros és kásás.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Ellenőrizd, hogy mennyire változtatja meg a sok új iszap és pocsolya az ismerős képeket!

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Hát gyerekek ez nagyon komoly! Eddig is szép volt a játék, de most aztán… 🙂 Már csak a többi gondot kellene javítani…de idővel biztos… 🙂


Az ÖSSZES 1.77 frissítéssel kapcsolatos cikket megtalálod az alábbi linken:

WT 1.77 frissítés



Forrás: War Thunder
Reklámok

1 reply »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s