Nagyon boldogok vagyunk, hogy kijelenthetjük, hogy egy új járműtípus jön a War Thunder világába: a harci helikopterek! Ezek a járművek a valóságban nagyon fontos szerepet töltenek be a modern hadviselésben és ez volt az az indok ami megindított minket abban, hogy bekerüljenek a játékba!
Egy teljesen új játékstílus fog érkezni a következő nagy frissítéssel ami ezeket a madárkákat is tartalmazza majd! A helikopterekről és az újonnan érkező járművekről hamarosan beszélni fogunk a közelgő devblogjainkban.
Ne hagyjátok ki az élő közvetítéseinket ahol bemutatjuk a legelső játékmeneteket, illetve ahol a közelgő frissítéssel is kaptok információkat! Élő közvetítés August 21 és 22 13:00 GMT a hivatalos Twitch csatornánkon. A közkedvelt videósok is velünk tartanak majd és elsőkéből mutatják majd be nektek, hogy milyen is ez az új játékmód!
Gyakran Ismételt Kérdések
— Melyik nemzetek lesznek elérhetőek a kezdetektől?
Először a Szovjetunió és az Egyesült Államok helicopterei kerülnek bevezetésre, majd később a többi nemzetet is bevezetjük.
— Mely játékmode-okban tudunk majd helicoptereket használni?
Tank csatákban Tier V, vagy felette. Egyszer majd jönnek a ‘helicopter vs helicopter’ csaták is a jövőben.
— Egyszerre tudok majd helicopterrel kezdeni?
Mivel ezek is a kezdeti Spawn Point (450) feletti beéledési költséggel rendelkeznek, csak úgy, mint a repülők: nem. SP-t kell gyűjtened harckocsikkal. (Szóval, megint minden tele lesz, foglaló futrinkákkal (főleg light, a spot miatt sok SP hozamaikkal) akik a csata 2. percében, már ‘spamelni’ fogják a helicoptereket – szerk.)
— Terveztek olyan eseményt, ahova csak helicoptert lehet vinni, vagy olyat, ahol fontos szerepet játszhatnak majd?
Még korai megmondani, de lehetséges, hogy bevezetünk később olyan eseményeket, ahol ki lehet majd használni különleges jellemzőiket.
— Milyen irányítás funkciói lesznek? Lesz majd “full controls” opció?
Csak úgy, mint a repülőknél 4 fajta különböző irányítási lehetőség lesz.
A legkönnyebb repülőkhöz hasonlóan a “mouse-aim” lesz, itt cask úgy, mint a repülőknél, az egér mutatójának irányába való teljes kormányzást a számítógép végzi majd. A többi is ugyan olyan lesz, mint szárnyas testvéreiknél, és igen lesz “full controls”, ahol minden segítség ki lesz kapcsolva, és átélheted a helicopter vezetésének teljes élvezetét.
— Milyen kifejleszthető modulok lesznek?
Mint a repülőknél, három részre lesz osztva “flight characteristics”, “survivability” és “armament”. A kifejleszthető modulok, javítani fogják, a mozgékonyságot, az agilitást, illetve új lőszerbefűzéseket és fegyverzetek felszerelését teszik lehetővé.
— Lesz egyszerre kifejleszthető fa, vagy először, csak egy zárt próbával kezdünk?
Zárt próbával kezdünk, az 1.81 bevezetésének pillanatában. A próbára feladatok végrehajtásával, vagy helicopter megvásárlásával lesz lehetőségünk bejutni. További információkat később fogunk közölni.
— Lesz külön fejlesztési fájuk? Mik lesznek a tier I-ben?
Saját fájuk lesz, ami akkor válik láthatóvá, ha az adott egyén rendelkezik legalább egy Tier V járművel az adott nemzetből (jelenleg csak Szovjetunió és Egyesült Államok).
— Terveztek egyszerre betenni, boltból vásárolható premium gépeket?
Igen, az Mi-24D és a UH-1C XM30 ilyenek.
— Milyen időintervallumban készült gépekkel fogunk találkozni?
Az első támadógépektől, a modern ‘gunship’-ekig mindennel. De nem lesz minden fegyverzet elérhető, mint például a “fire and forget” rakéták.
— Lehetséges lesz majd repülőt vezetve húzni egy helicoptert? Illetve RP-t Aranysasért átváltani?
Csak helicopterrel tudsz helicoptert fejleszteni. Az RP átváltás úgy lesz, mint minden másnál
— A legénység eltérő lesz, vagy ugyan az, mint a repülőkön?
A repülők legénységét fogja használni.
— Lesznek majd játékos által készített ‘hivatalosított’ álcafestések és matricák?
Igen, ugyan úgy lesznek bevezetve, mint a repülőknél.
— Milyen fegyverzetek lesznek elérhetőek?
Majdnem minden: irányított, fix és felszerelt gépágyúk gránátvetők, kis és nagy nem irányított rakéták, és néhány irányított rakéta is. Tervezünk még bevezetni levegő-levegő rakétát is rájuk. (Bezzeg egy jó Ruhrstahl, vagy Sidewider az nem jöhet… – a szerk.)
— Lesznek külön tervezett fülkék, vagy egy alapértelmezettet kap mind, esetleg nem is kap?
“Mélységgel rendelkező próbák” lesznek. Ezekben látszani fognak a irányítószervek, a belsőmodulok és a fegyverzet kezelési részek..
— Lesznek külön leszállóhelyeik, vagy csak ugyan úgy a repterekre és hordozókra szállhatnak le, mink a repülők?
A “test flight” pályára, már hozzá is adtuk, és minden olyan pályára helyezünk, ahol helicopterekkel találkozhatunk.
— Lehet majd, velük, földi pontokat foglalni?
Igen lehet, már megcsináltuk. (Bezzeg repcsikkel nem lehet, pedig volt hogy már Poland-en szálltam le a középső pontra, mert a csapat nem akarta befoglalni 😛 – a szerk.)[Egy emberük bújt el a messzeségbe, viszont alig volt ticketünk, a caspattársakat ez nem zavart, én meg kifogyott Stukával úgy döntöttem, megpróbálom hátha már lehet. Nem lehetett]
— A helicopterek repülési mechanikája, elég különböző a repülőékétől. Ez is csak annyira lesz részletes, mint a repülőké? Olyan szempontok figyelembe lett véve, mint az “auto-rotation” (és a lehetőség a halott motorral való leszállásra)?
Igen. a repülési mechanikájuk, pont ugyan annyira pontos, mint a repülőké (Uram segíts – a szerk.). Az említett esetekre gondoltunk. A aerodinamikai törvények mellett olyan változókra is figyeltünk, mint a gáz turbinák és motorok, váltók, irányítófelületek, stb.
Gamescom 2018 közvetítések időzítése
Kedd, August 21 2018
13:00 GMT (15:00 CET)
14:00 GMT (16:00 CET)
15:00 GMT (17:00 CET)
16:00 GMT (18:00 CET)
Szerda, August 22 2018
13:00 GMT (15:00 CET)
15:00 GMT (17:00 CET)
16:00 GMT (18:00 CET)
17:00 GMT (19:00 CET)
Csütörtök, August 23 2018
15:00 GMT (17:00 CET)
16:00 GMT (18:00 CET)
17:00 GMT (19:00 CET)
Összes 1.81 frissítéssel kapcsolatos cikk!
Forrás: War Thunder
Kategóriák:Hírek
2 replies »