Hírek

Megjelent a War Thunder 1.75 “La Résistance” frissítés!

Kedves játékosok!

Végre kijött a sokak által várt War Thunder 1.75 “La Résistance” frissítés, amelynek fő célja a francia harkocsik és harcjárművek játékba illesztése, több más fontos változtatással együtt.

Alább olvasható a frissítés leírása!

 

Új járművek:

fr_tank_tree_eng_b050c317dab0fcda04ad150eab8678c8

  • Légierő
    • USA
      • SB2U-3
      • SB2U-2
      • AD-4
      • F3D-1
    • USSR
      • Yak-2 KABB
      • Yak-4
      • Yak-23
    • Anglia
      • Whirlwind Mk.I
      • Corsair F.Mk.II
      • V-156-B1
    • Franciaország
      • H-75A-1
      • H-75A-4
      • MS.405C1
      • MS.406C1
      • V-156-F
    • Japán
      • D4Y1
      • F-86F-40

sabre_1280_1ccb41319405613d3c36f3fa7a761d3d


Új helyszínek kombinált csatára

  • Új helyszínek a földi erők számára: “Maginot vonal” és “Közel-kelet”

Maginot Line_947adc8b7662f4d065e9383576ef3c59

Middle East_fe777946b398fc32e0cd8a71591f2303


Helyszín és küldetés változások

  • “Lengyel mezők”: összes küldetés újradolgozva, a csatatér  megnövelve 3-4 kilométerrel. A küldetések elérhetőek az egyéni csatákban.
  • “Tunézia homokja”: összes küldetés újradolgozva. A küldetések elérhetőek az egyéni csatákban.
  • “Közel-Kelet” frissítve és hozzáadva a pályák választékához.
  • Az újraéledési pontok (spawn point) védelme mechanizmus hozzáadva a “Lengyel mezők”, “Tunézia homokja” és “Közel-Kelet” helyszíneken.
  • A Fulda helyszínen lévő repülőterek hossza megnövelve.
  • Légi célpont Tesztvezetés módnál csak önjáró légvédelmi löveget vezetve van jelen.
  • Küldetések hozzáadva “Maginot vonal” és “Közel-kelet” helyszínekhez.

foch

Repülőgép model változások

  • Yak-2 KABB – FM fejlesztve adatok alapján
  • Yak-4 – FM fejlesztve adatok alapján
  • D4Y1 – FM fejlesztve  adatok alapján
  • SB2U-2, SB2U-3, V-156-F – FM fejlesztve  adatok alapján
  • F-82E – FM fejlesztve  adatok alapján
  • H-75A-1 – FM fejlesztve  adatok alapján
  • H-75A-4 – FM fejlesztve  adatok alapján
  • Corsair Fmk.2 – FM fejlesztve  adatok alapján
  • MS-405 – FM fejlesztve  adatok alapján
  • MS-406 – FM fejlesztve  adatok alapján
  • AD-4 – FM fejlesztve  adatok alapján
  • P-51D-10 – maximális teljesítmény növelve.
  • Ki-61 (összes változat) – A szárny, a törzs és a farok adatok újraszámolva. Az alacsonyabb sebességen történő vezethetőség javult. A motor jellemzői frissítve 8000 m magasságig.
  • Ki-100 (összes változat)— Szárny adatok újraszámolva. Vezethetőség javítva.
  • N1K2 (összes változat) —  a légi jármű dimenziós adatai frissítve. Engedélyezve a külön tüzelőanyag-tartályok használata. A termodinamika átdolgozva. A motor tulajdonságok frissítve a kritikus tengerszint feletti magasságon, a propeller tulajdonságai frissítve. A közepes sebességű kormányozhatóság javult. Minden FM beállítás frissítve lett az adatlapnak megfelelően.
  • VG-33 – az üzemanyag-fogyasztás nőtt.
  • Hs 129B-2/Hs 129B-3 —   a légi jármű dimenziós adatai frissítve. Engedélyezve a külön tüzelőanyag-tartályok használata. Az üzemanyagterhelés és a fegyverterhelés pontosabban befolyásolja a repülőgép teljesítményét. A maximális sebességértékek frissítve lettek. Szárny, törzs, a farok adatok újraszámolva. A lengéscsillapító ütéscsillapító teljesítménye frissítve, a fékerő növelve. A víz felszínére történő leszálláskor a repülőgép egy ideig képes lesz lebegni a hajózási rendszer alapján, a termodinamika frissítve.
  • P-36 (minden változat) — A szárny, a törzs és a farok adatok újraszámolva. Hajtómű karakterisztika fejlesztve.  Adatok.
  • I-29 – A hiba, amely a motor túlmelegedését lehetetlenné tette, javítva.

Szárazföldi harcjárművek és repülőgépek sérülés modell-, karakterisztika- és fegyverzeti változásai

  • A szovjet sugárhajtású repülőgépekhez és a Tu-4-hez új Teszt repülés helyszínt adtak hozzá.
  • Do 217j-1 — javitva a hiba mikor a bomba oldható volt a gép fordított állapotában
  • N.C.223.3 — további bomba módosítás (forrás).
  • TBF-1c, Avenger Mk. II — a tornyok látószögei javításra kerültek (forrás).
  • A-26 (összes változat) — a felső torony látószögei javításra kerültek.
  • A6M3 —  Type 99 Mk2 gépágyú cserélve a  Type 99 Mk1-re (forrás).
  • Ju 88C-6 — a légijármű-típus korrigált, a levegőben “éledés” opció hozzá lett adva.
  • He 111H-6 – “torpedó bombázó” változat hozzá adva.
  • B-25, PBJ (összes változat) – bombaoldás sorrendje javításra került (forrás).
  • P-51H-5 NA lőszer kapacitás változás: 390 db külső géppuska és 260 db belső géppuska (forrás).
  • P-40E-1 – lőszer kapacitás változás: 225 külső géppuska, 260 középső géppuska és 295 külső géppuska. A lőszer általános mennyisége – 1560 lőszer (forrás).
  • TBF-1c, Avenger Mk. II – géppuska lőszer kapacitás mennyiség változás – felemelve 310 darabra (forrás).
  • F4U-4 – géppuska lőszer kapacitás mennyiség változás – növelve 400 db-ra.
  • F4U-4 – háború utáni lőszer típus hozzáadva.
  • M.D.450B Ouragan –  SNEB rakéta fejlesztés eltávolítva.
  • SNEB rakéta- sebessége növelve 600 m/s-re(forrás).
  • BV 238 – légi éledés hozzáadva a teszt repülés módhoz.
  • F8F-1b – üzemanyag tank védelem javítva.
  • A-35B – üzemanyag tank védelem javítva.
  • F6F-5 – üzemanyag tank védelem javítva.
  • F6F-5n – üzemanyag tank védelem javítva.
  • S.O.8000 Narval – légi éledés opció hozzáadva (forrás).
  • VB.10-02 – légi éledés opció hozzáadva (forrás).
  • VB.10C1 – légi éledés opció hozzáadva (forrás).
  • S.O.8000 Narval – T10 121 rakéta cserélve T10 140-re.
  • C.200 serie 3 – A vízszivárgás akkor jelenik meg, ha a motor sérült (forrás).
  • C.200 serie 7 – A vízszivárgás akkor jelenik meg, ha a motor sérült (forrás).
  • SB2C-4 – bomba oldás sorrendje javítva.
  • Swordfish Mk.I – szárny “szakadás” hiba korrigálva.
  • P-38E, P-38G, XP-38G – G-ruha fejlesztés eltávolítva hivatalos adatok alapján.
  • Type 5 № 6 Mod.9 külön indítva.
  • IL-2М 1943  FAB-250 bomba hozzáadva (forrás).
  • Ki-94 II – 30mm gépágyú lőszer kapacitás növelve 150-re. 20mm gépágyú lőszer kapacitás növelve 200-ra (forrás).
  • Spitfire LF Mk IX – gépágyú lőszer kapacitás növelve 135-re. Géppuska lőszer kapacitás növelve 260-ra (forrás).
  • Spitfire FR Mk XIVe – gépágyú lőszer kapacitás növelve 135-re. Géppuska lőszer kapacitás növelve 260-ra (forrás).
  • Spitfire F Mk XIVe – gépágyú lőszer kapacitás növelve 135-re. Géppuska lőszer kapacitás növelve 260-ra (forrás).
  • Spitfire F Mk XVIIIe -gépágyú lőszer kapacitás növelve 135-re. Géppuska lőszer kapacitás növelve 260-ra (forrás).
  • Spitfire F Mk XVI – gépágyú lőszer kapacitás növelve 135-re. Géppuska lőszer kapacitás növelve 260-ra (forrás).
  • LaGG-3-34 – NS-37 gépágyú lőszer kapacitás növelve 36-ra (forrás).
  • I-153 (minden változat) – lőszer kapacitás növelve 2470-re.
  • Ju.87 (minden változat) – a tornyok látószögei javításra kerültek.
  • Ho-103 lőszer heveder javítva (forrás).
  • A G-ruha ellenállást a negatív G-re is javították.
  • Hornet Mk.III –  Hispano Mk.II cserélve Hispano Mk.V-re.
  • MBR-2-М-34 – szárny “szakadás” hiba korrigálva.
  • Palmer’s D.510 – Darne 1933 géppuska cserélve MAC 1934.
  • M.S.410 – “Szárny javítás” modul fejlesztés átrakva a 3-ik ágba.

amx_30_1972_03_1280h720_5a29ec35fe37878e399f8ecd4392f7a0

Grafikai változások

  • fényjelzők fényereje javítva

Gazdaság és fejlesztés

  • lehetséges az E-100 téli álca megszerzése a feladatok teljesítésével.
  • T-V téli álca hozzá adva.

Hangok

  • a Char B1 mindkét változatához autentikus motor hangok kerültek hozzáadásra.

Interfész változások

  • automatikus álcafesték beállítás kerül hozzáadásra. A festés helyszíntől függően kerül beállításra. Amennyiben az adott helyszínre (pályára) nincs megfelelő akkor az alap-sztenderd álca kerül kiválasztásra.
  • A mini-térkép mutatja a megsemmisített járműveket (mind az ellenséget, mind a szövetségeset). Ha egy cél elpusztul, a marker villogni kezd és homályosodik, 10 másodpercig látható marad a minimapon.
foch2
AMX-50 Foch

Játékmechanikai változások


Forrás: War Thunder Hivatalos Oldal
Reklámok

Kategóriák:Hírek

Tagged as: , , ,

1 reply »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s