Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves Játékosok!
Félidőben kaptunk egy új Q&A-t.
Válaszol: Vyacheslav Bulannikov
Földi járművek
Megoldható, hogy a radaros légvédelmeknél a célzás rásegítés csak irányzó nézetben legyen használható?
Tervezzük csökkenteni a radaros, magas szintű légvédelmek hatékonyságát, hogy azok ne legyenek akkora hatással a csatákra.
Tervezitek növelni a jutalmat, amit a játékos akkor kap, ha egy általa felderített játékos elpusztítanak?
Szerintünk a jutalom nagysága tökéletesen megegyezik a teljesítmény hasznosságával.
Lesz több magas szintű radaros légvédelem a játékban?
Igen,lesznek.
Lesznek további feladatok a számítógép ellen irányított járművek elleni csatákban PVE? Érdekesek lennének olyan feladatok, mint a védelmi állások leküzdése vagy ellenséges bunkerek megsemmisítése.
Semmi hasonlót nem tervezünk a belátható jövőben.
Tervezitek a játékba behozni a AMX-30 AUF1’s 155mm SPG-t, ami 1977-ben let szolgálatba állítva?
Nem kizárható. A nagy lövedéksebességű, teljesen körbeforgatható tarackágyúk érdekes új aspektust hoznának a játékba.
Több jármű is ami a játékban van, a valóságban rendelkezik laser érzékelő rendszerrel. Tervezitek, hogy ez működjön is a közel jövőben?
Jelenleg viszonylag kevés ilyen jármű van a játékban. Abban egyetértünk, hogy egy érdekes (és hasznos) mechanizmus lenne a játékban. Meg fogjuk vizsgálni és be fogjuk vezetni, ha szükségesnek látjuk.
Légi járművek
Mikorra várható a Tier V vadászok fegyverzetének újravizsgálata? Rengeteg jelenleg is játékban lévő repülőnek van sokkal korszerűbb fegyverzete, aminek eddig a játékba kerülése (bizonyos problémák miatt) nem volt megoldható. Például az FJ-4B (VMF) hat darab Sidewinder levegő-levegő rakéta indítására volt képes.
Hasonlókat az 1.87-ben tervezünk.
Mi a feltétele, most egy Tier VI repülő bekerülésének: sebesség, önvezérelt rakéták, vagy a gyártási idő? Például a G.91Y vagy a G.91YS (ezek is tudtak Sidewinder-t hordozni) bekerülhetnek Tier VI-ba? Mi a helyzet, a háború utáni, hangsebesség alatti sebességű repülőkkel, mint a AMX International?
A felsorolásod tartalmazta az egyik feltételt. Vadászoknál a gyújtópont a repülési képességen és az önvezérelt rakétákon míg a támadó repülőknél a levegő-föld és levegő-levegő rakéták számában van.
Tervezitek a MiG-15bis ISh nézetét fejleszteni? Jelenleg nem alkalmas támadó feladatát betöltésére. (A gép teste takarja így nem látod, hogy hova lövöd a rakétát – a szerk.)
A MiG-15 ISh egy fejlesztett célzórendszert használt, amely lehetővé tette a pilóta számára, hogy a célpontra tökéletesen rá tudjon támadni. Jelenleg nem tervezünk hozzáadni semmilyen segítséget, de meggondoljuk, hogy hozzáadunk egy kifejleszthető alkatrészt, amely rakéta és bombázási célkeresztet ad hozzá. A másik megoldás az lenne, hogy az első rakéta indító előre és nem srégen lefele lőne, így az első rakétaindításnál látná a játékos, hogy hova lő.
Jelenleg, mindegyik pálya játékban teljesen lapos RB-ben, míg Arcade-ben vannak érdekesebb pályák is hegyekkel, tavakkal, magasabb épületekkel, dombokkal, stb. Terveztek nem teljesen sík pályát is behozni RB-be?
Ez az egyik legnagyobb különbség Arcade és RB között. Az egyikben csak lapos míg a másikban 3D-s pályák is vannak. RB-ben csak olyan pályákat választunk, ahol a valóságban is lehetett csata, míg AB-ben más esetekben általunk megrajzolt és kitalált pályák is vannak.
Hamarosan jönnek a japán csónakok és majd a hajók is, ezzel kapcsolatban lenne kérdésem. Tervezitek végre behozni, a japán tengeri repülőket, mint a Yokosuka B4Y (torpedo bomber), vagy a Aichi D1A2 (zuhanóbombázó)? Nagyon hasznosak lennének tengeri csatákban. (Én egyéb hordozóról indítható vagy tengeri repülőknek is örülnék, mint az Aichi E13, Kawasaki Ki-3, vagy a B5N1 – a szerk.)
Nem tervezünk új repülőt hozzáadni. (Japánok azt nem kapnak :P)
Benne lesz majd a játékban a KA-50 és a Mi-28? csak fura, hogy a 2004-es Mi-35 benne van, de ezek nincsenek.
Várj és figyelj, az orosz/szovjet csavarrepülő (helicopter) ágat a következő frissítésben tovább fogjuk bővíteni. (A Ka-50-val a kettő ellenforgó, koaxiális rotorja miatt meggyűlik a bajuk, elvileg most egy kis ügyeskedéssel (a felső rotor motorját, az alsó rotor felé tették) sikerült áthidalni.)
Mit gondoltok a mostani helicopter csatákról? Tervezitek valahogy fejleszteni, új feladatokat belerakni.
Tervezzük a Confrontation behozatalát helicopter csatákba. Rengeteg fejlesztés és javítás áll még előttünk, mielőtt be tudnánk vezetni az éles serverekre. Először is, olyan feladatokat akarunk behozni, amelyek jobban állnak ezek gépeknek, illetve az ellenséges földi célpontok elpusztítását is izgalmasabbá akarjuk tenni. Ez új feladatokat is eredményez, amelyek ezen típusokra lesznek szabva, ezzel jobbá és élvezhetőbbé téve a játék ezen részét a játékosok számára.
Tengeri járművek
Mikor jönnek be a japán tengeri járművek? Milyen premium csónakok és hajók várhatóak?
A premium csónakok és hajók listája még nincs készen. Hogy mikor fognak a japánok bekerülni, azt még nem tudjuk pontosan megmondani, majd ha kész lesznek, ami remélhetőleg 2019 első felében még megtörténik. Igen, van időbeosztásunk, de azt nem mindig tudjuk teljesíteni, így azt nem adjuk ki, így a játékosok nem tudnak csalódni, azon esetekben, amikor nem készülünk el időre.
Egyéb
Számíthatunk olyan Confrontation csatákra amiben több fajta jármű is részt vesz majd egy csatában? Például szigetekre, ahol a szigetek össze vannak kötve lerombolhatatlan hidakkal, amiken a harckocsik át tudnak kelni. (Túl sokat Battlefield Vietnam-oztál. Nem megrovásként az egy nagyon jó játék. [bár nekem Bf42 best] – a szerk.)
Ilyen egyátalán nincs a terveink között, jelenleg a repülők lehetőségének kiszélesítésén dolgozunk Confrontation csatákban.
Tervezitek a játék megjelenésének javítását 2019-ban? Esetleg behozni olyan elemeket, mint: raytracing, DLSS antialiasing, vagy végre valósághű hatások?
Folyamatosan próbálunk fejleszteni a játék megjelenésén, hogy lépést tudjunk tartani az új technológiákkal, de ezt korlátozzák saját képességeink.
Ti is tehettek fel kérdéseket(angolul vagy oroszul), illetve a korábbi Q&A-ket is megtekinthetitek a forum-on.
Forrás: War Thunder Hivatalos Oldal
Kategóriák:Q&A