Első datamine (1.97.0.30)
Második datamine (1.97.0.30 → 1.97.0.37 → 1.97.0.41)
Harmadik datamine (1.97.0.41 → 1.97.0.43 → 1.97.0.42 → 1.97.0.44 → 1.97.0.45)
Negyedik datamine (1.97.0.45 → 1.94.0.46 → 1.97.0.47 → 1.97.0.48)
(Ha valami nem világos nyugodtan kérdezz rá kommentben. Emellett ha itt nem látsz valamit amire kíváncsi lennél, hogy változott-e, szintén nyugodtan kérdezz rá kommentben, hiszen nem írok ide minden változást, mert nem lenne aki végigolvasná.)
1.97.0.48 → 1.97.0.49
- Két új sort kapott az egeres irányítás (mouse aim): “disableSolvingForDeadElevator”: false, “disableSolvingForDeadRudder”: true.
- Kisebb változások a Draken DM-jében.
- A Köln fregatt jelenlegi japán Type 95 mélységi bombavetője lassabban lő.
- Lvkv 90C, Strf 90C: toronyforgás: 22.9°/s → 34.9°/s, lövegemelés: 34.3°/s → 23.26°/s.
- 105 mm RBS 70: rakéta lecserélve: Rb 70 → Rb 70-2, rakéta tömege növelve: 17 kg → 51 kg, hatótáv növelve: 5 km → 7 km, sebesség növelve: 525 m/s → 580 m/s.
- RBS 55 TOW: rakéta megváltoztatva: I-TOW → Rb 55B, fejlesztett rakéta megváltoztatva: TOW 2 → Rb 55C.
1.97.0.49 → 1.97.0.50
- MiG-21MF, MiG-21SMT: elvesztették a célbemérő rendszert bombához.
- J 35D: deltaszárnyú DM-t kapott.
- French M3A3, M4A1, M4A3 105, M4A3E2, M10: skin franciára cserélve.
- Panther Dauphiné: dunkelgelb álcát kapott a Panther A-tól.
- M48A2C: kevesebb lőszere van az elsődleges lőszerrekeszben.
- Lvkv 90C, Strf 90C: változó vastagságú páncélt kapott. (volumetric armor)
- Strv 121, 122: elvesztette a HEAT-FS-t.
- 105 mm RBS 70: rakéta animációt kapott, Rb 70 és Rb 70-2: típus megváltoztatva: ATGM → SAM.
- Strv 121: stock lövedék: DM12 HEAT → DM13 APFSDS.
- 9M127 Ataka: célzás érzékenysége csökkent: 0.6 → 0.5, timeLife 30 → 28.
- CCIP és PS4 Ingame Shop: már nem csak a fejlesztők és a tesztelők látják.
- Új F-4E skin: Thunderbirds.
- Strv m/42 EH: three_color_lines skin követelmények: 91 kill → 105 kill, winter_bicolor 130 → 150, four_color 169 → 195.
- Lvkv 42, Pvkv m/43 1963, Strv 74: black_green_braun_waves 210 → 245, winter_bicolor 300 → 350.
- Lvrbv 701: modern_light_stone 504 → 497, modern_winter_m90 720 → 710, modern_deform 936 → 923.
- Strv 81: modern_light_stone 301 → 280, modern_winter_m90 430 → 400, modern_deform 559 → 520.
- UDES 33: modern_light_stone 490 → 385, modern_winter_m90 700 → 550, modern_deform 910 → 715.
- VEAK 40: modern_light_stone 497 → 490, modern_winter_m90 710 → 700, modern_deform 923 → 910.
- A Begleitpanzer 57-et mostantól ki kell fejleszteni a TAM előtt.
- A Stormpjas fm/43-44-at mostantól ki kell fejleszteni a Sav m/43 1944 előtt.
- A Striker-t mostantól ki kell fejleszteni a Rooikat 76 előtt.
- A Conqueror-t mostantól ki kell fejleszteni az FV 510 Warrior előtt.
1.97.0.50 → 1.97.0.51
- Rengeteg tank új lőszerrekesz DM-t kapott a testbe.
- A vörös és zöld hőkamerák sötétebbek lettek.
1.97.0.51 → 1.97.0.53
- Új páncéltípus: üvegrost.
- A long-rod APFSDS lövedékek több repeszt fognak generálni, és azoknak nagyobb lesz az átütése és sebzése.
- AH-1Z, AH-64A, AH-64A Peten, AH-64D, AH Mk. 1, Mi-28N, Tiger HAD, Tiger HAP, Tiger UHT: látószögek megváltoztatva.
- Sok harckocsi üzemanyagtankja mostantól nem generál másodlagos repeszeket.
- Földi gépágyúk APDS lövedéke: breakingCriticalSpeed: 1050 m/s → 1100 m/s, breakingDistance: 0.05 → 0.3. (Talán a repeszgenerálást befolyásolja, de az is lehet, hogy az APDS átütés helyetti széttörését, nem tudom.)
- Shafrir, PL-2, R-3S, Rb24: légellenállási együttható: 3.6 → 3.9, végsebesség: 800 m/s → 1000 m/s.
- Firestreak: légellenállási együttható: 3.0 → 3.5, erő: 35000 → 38000, hatótáv lecsökkentve tengerszinten és 6 km magasságon.
- Red Top: légellenállási együttható: 3.1 → 3.8, erő: 35000 → 36000, végsebesség: 1000 → 1300, hatótáv lecsökkentve 6 km és 12 km magasságon.
- AIM-9B: légellenállási együttható: 3.6 → 3.9.
- AIM-9E: légellenállási együttható: 3.1 → 3.3, hatótáv lecsökkentve minden magasságon.
- AIM-9J: légellenállási együttható: 3.2 → 3.3, hatótáv lecsökkentve minden magasságon.
- AIM-9L: légellenállási együttható: 4.2 → 4.1.
- AGM-114K: endSpeed: 900 → 0. (Nem igazán értem az ATGM-ek esetében az endSpeed változó lényegét, amikor a maxSpeed adja meg a végsebességet, és az általában alacsonyabb, mint az endSpeed, szóval nincs ötletem, hogy ez mi.)
DM = Damage Model, Sebzésmodell
FM = Flight Model, Repülési (mozgás) modell
AAM = Air-to-Air Missile, levegő-levegő rakéta, légiharc rakéta, légvédelmi rakéta
RPM = Rounds Per Minute, lövedék per perc
ERA = Explosive Reactive Armour, robbanó reaktív páncélzat
KE = Kinetic Energy, mozgási energiát használó lövedékek (minden ami úgy kezdődik, hogy AP) elleni védelem
CE = Chemical Energy, kémiai energiát használó lövedékek (minden ami úgy kezdődik, hogy HE, + ATGM-ek [Amik amúgy HEAT fejjel rendelkeznek]) elleni védelem
Kategóriák:Datamine/Leak, Hírek