Hírek

Izraeli repülők zárt bétája

Háttérkép letöltés: 1920×1080 2560×1440 3840×2160

Az izraeli légierő kezdete az ország függetlenségének első napjaiig nyúlik vissza. A legelején rendkívül változatos gépállománnyal rendelkeztek, lényegében bármi megfelelt, ami tudott repülni és lőni, így inkább a pilóták és a személyzet, mintsem a technika jelentette azt a fölényt, amivel helyt tudtak állni ellenségeikkel szemben. Így fordult elő, hogy egyszerre használtak csehszlovák Avia S-199 “Sakin”-eket, amerikai P-51 Mustangokat és brit Spitfire “Yorek”-eket. Később ezeket Meteor-okra, Mystère IV-ekre és Ouragan-okra cserélték, majd szert tettek a Mirage III-ra is. Az 1967-es hatnapos háborúban gyors és döntő légifölényt tudtak kiharcolni. A háború után amerikai repülőket is be tudtak szerezni, így csatlakozott az A-4 Skyhawk “Ayit” és az F-4E Phantom II “Kurnass” az izraeliekhez. 1968-ban egy libanoni utasszállító lelövése miatt a franciák embargó alá vonták Izraelt, ami meghiúsította a Mirage 5 vásárlásukat. A hivatalos verzió szerint már az embargó előtt rendelkeztek a Mirage 5 papírjaival, mások szerint a Mossad szerezte meg, megint mások szerint azokat maga Marcel Dassault adta oda nekik. Mindenesetre a Nesher névre keresztelt repülő három éven belül hadrendbe is állt. A Nesher-re épült annak továbbfejlesztése, a Kfir. Ezeket amerikai F-15, F-16 és F-35 repülők követték napjainkkal bezárólag.

Az izraeli repülők zárt béta tesztje a következő frissítésben, a 2.13 “Winged Lions”-ban indul.


image

Mivel az izraeli légierő karrierje csak 1948-ban indult útnak, az alacsonyabb szintekre nem sok járművet tudott volna Gaijin rakni, ezért Tier IV-től indul a fejlesztési fa. A zárt béta a frissítés érkezésekor fog indulni, és először csak azok kezdhetik az új repülők fejlesztését akik megveszik a két prémium csomag egyikét. Utána feladatokkal is be lehet majd jutni, ezután pedig mindenki számára elérhetővé fog válni. Ugyanakkor nem lehet kezdőként egyből Tier IV-be ugrani, hasonlóan a helikoptereknél használt rendszerhez, Tier IV-es repülővel kell rendelkezni az amerikai, brit vagy francia fákban, hogy megnyíljon majd az izraeli. (Vagy megveszed az izraeli Tier IV prémium Spitfire-t.)


image


Ami pedig a repülőket illeti a startkor:

  • Avia S-199 “Sakin”
    • Csehszlovák Bf 109G-10, de Junkers Jumo 211F motorokkal a He 111-ből. Az új motor miatt lassabb és nehezebben irányítható lett, illetve ki kellett szedni a szinkronizált fegyverzetet.
  • Boeing B-17G
    • Bár a valóságban leselejtezett, majd becsempészett gépekről beszélünk, amik sosem lettek azonos harcértékűek eredeti társaikkal, a játékban valószínűleg copy-paste lesz.
  • North American P-51D-20
    • A B-17-hez hasonlóan csempészve érkezett az első adag. Érdekesség, hogy később a svédektől vásároltak további Mustangokat. Copy-paste.
  • Supermarine Spitfire F. Mk. IXc “Yorek”
    • Copy-paste.
  • Supermarine Spitfire LF. Mk. IXe “Yorek”
    • Copy-paste.
  • Supermarine Spitfire LF. Mk. IXe “Yorek” (Weizman)
    • Copy-paste, csak más a rakétája.
  • Gloster Meteor F. Mk. 8
    • Copy-paste.
  • Gloster Meteor NF. Mk. 13
    • Copy-paste lenne, de nincs a játékban a briteknél. Éjszakai vadász változat AI radarral.
  • Dassault Ouragan
    • Copy-paste.
  • Dassault Mystère IV A
    • Copy-paste.
  • Sud-Ouest S.O.4050 Vautour II A
    • Copy-paste.
  • Sud-Ouest S.O.4050 Vautour II N
    • Copy-paste lenne, de nincs a játékban a franciáknál. “Elfogó” változat, radarral az orrában.
  • Dassault Super Mystère B2 “Sambad”
    • Copy-paste.
  • Dassault Super Mystère B2 “Sa’ar”
    • A francia embargó miatt az eredeti SNECMA Atar 101 utánégős hajtómű helyett az A-4 Pratt & Whitney J52 nem-utánégő hajtóművével szerelték fel, amihez át kellett alakítani a repülő hátsó traktusát.
  • Dassault Mirage III CJ “Shahak”
    • Majdnem copy-paste, nincs RATO (Rocket-Assisted TakeOff, rakétasegítéses felszállás) kialakítás rajta.
  • Douglas A-4E (Early) Skyhawk “Ayit”
    • Talán copy-paste. Néhányat átfegyvereztek 30 mm DEFA-ra, nem tudjuk milyen verzió kerül be.
  • Douglas A-4E (Late) Skyhawk “Ayit”
    • A géptörzs tetején egy “púpba” még több repüléselektronikai felszerelést zsúfoltak be. Néhányat átfegyvereztek 30 mm DEFA-ra, ezek közül került be egy.
  • Douglas A-4H Skyhawk “Ayit”
    • A-4F átfegyverezve 30 mm DEFA-val és megnövelt légkiömlővel hőkövető rakéták ellen.
  • Douglas A-4N Skyhawk “Ayit”
    • Erősebb hajtóművel, megnövelt pilótafülkével és IFF rendszerrel ellátott változat.
  • McDonnell-Douglas F-4E Phantom II “Kurnass”
    • Copy-paste, más fegyverzettel.
  • IAI Nesher
    • Majdnem copy-paste Mirage 5 lenne, de nincs a játékban a franciáknál. Attól izraeli repüléselektronikai rendszerekben, amerikai katapultülésben és fegyverzetben tér el.
  • IAI Kfir
    • A Nesher továbbfejlesztése, a francia embargó miatt Izrael igyekezett függetlenedni és hazaira vagy más nemzettől származóra cserélni mindent amit csak tudott. Többek között a hajtóművet lecserélték az F-4E General Electric J79 hajtóművére, ami miatt át kellett tervezni az egész géptörzset.

Forrás: War Thunder

3 replies »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s