Hírek

Érkeznek a Könnyű cirkálók és a zárt elő béta teszt folytatódik

enterprise_d52_09_1280h720_58fdafd40f606433462127431f75adb8

Kedves játékosok!

A zárt elő béta teszt folytatódik Április 28. 15.00-tól Május 01. 15.00-ig!

Lássuk is a legfőbb újdonságokat!

Könnyű cirkálók a War Thunder tengerein!

Bartolomeo Colleoni

Az első világháború befejezését követően a Condottieri A-osztályú könnyű cirkáló volt az első olasz cirkáló. Az 1930-as években ezek az erősen páncélozott hajók az új francia rombolókra válaszul épültek; amelyeknek a neve “Jaguar”, “Oroszlán” és a “Sas” voltak. Az olasz könnyű cirkálók 37 csomó maximális sebességgel, sokkal hatékonyabb fegyverekkel és 24 mm övpáncélzattal (a hajó oldalán a vízszint feletti rész megerősített páncélzata) büszkélkedtek. Az elsődleges fegyverzet magában foglalt nyolc darab 152 mm-es ágyút (négy torony két-két ágyúval), hat darab 100 mm-es ágyút, két iker 533 mm-es torpedócsövet és mélyvízi aknákat. A légvédelem két 40 mm-es gépágyúval és nyolc nagyméretű Breda Mod 31 13,2 mm-es géppuskával (párosával) volt megerősítve.

bartolomeocolleoni_09_1280h720_5b01ecc64b65d1a8f926a2570a22b9e7

A War Thunder-ben újra felépítették az egyik kitűnő cirkálót a Bartolomeo Colleoni-t, melyet a 15. század egyik híres olasz karmesteréről neveztek el. A hajót 1931-ben építették és a második világháború kezdetén a 2. flottában a 2. cirkáló különítményt alkotta a másik “condottiero” cirkálóval együtt. A fejlesztés és tesztelés során súlyos hajózási problémákat vetettek fel, ami azt jelentette, hogy a könnyű cirkálók nem tudtak elkapni és elsüllyeszteni  ellenséges rombolókat és a “condottiero” páncélzata és túlélése jelentősen alacsonyabb volt, mint egy hagyományos cirkálóé. Mindazonáltal az olasz könnyű cirkálók adták az első francia könnyű cirkáló ötletét és újfajta hajóépítési koncepciót dolgoztak ki a hajóépítésben, majd az ezt követő könnyű cirkáló projektek segítségével az olasz mérnökök is tapasztaltabbak lettek a tervek továbbfejlesztése érdekében.

 

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.


HMS Enterprise

enterprise_d52_01_1280h720_d54a725122b3663970ddfd3cbe05e723

A brit könnyű cirkálót, a HMS Enterprise-t  1926-ban helyezték üzembe és ez lett a második és az utolsó E-osztályú (Emerald) harci hajó a brit flottában. A sorozat könnyű cirkálóit gyorsan mozgó és viszonylag jól páncélozott hajóknak tervezték, hogy felderítsék a csatahajókat, a konvojt kísérjenek és zászlóshajói legyenek a kisebb méretű aknász- és torpedóvető hajóknak. E célok alapján a tervezési szakaszban különös figyelmet fordítottak a könnyű cirkálók hajózhatóságára. Valójában az E-osztályú cirkáló az akkori idők egyik leggyorsabb cirkálójává nőtte ki magát, bár a második világháború kezdetére elavulttá váltak más nemzetek modern cirkálóival szemben.

enterprise_d52_02_1280h720_84e842dacb58ac6a90827951f99713e9

Amiért az Enterprise-t választották az E-osztályú hajók közül az a két nagy kaliberű fegyver kísérleti tornya volt a hajó orrában. Az Enterprise könnyű cirkáló 33 csomós sebességet érhet el, az övpáncél 2 “(50 mm) volt,  25 mm hajótest többi részén és 3″ (75 mm) a hajtómű körül. A cirkáló fő fegyverzetében hét 6″ (152mm) ágyú van, kettő egy iker toronyban és egy másik öt egyesével elhelyezve. A HMS Enterprise-n rendelkezésünkre áll még három 4” (102mm) ágyú, kétszer négy 40mm-es légvédelmi gépágyú, hat iker és hat egyes 20 mm-es gépágyú a repülőgépek elleni védekezéshez. (komoly védelem – a szerk.) Ezenkívül két iker torpedóállvány is van és egy egyszerű kilövő berendezés a mélységi aknákhoz.

 

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.


Az első könnyű cirkálók a War Thunder-ben

A könnyű cirkálók első két modellje a brit HMS Enterprise, egy Emerald-osztályú könnyű cirkáló és az olasz Giussano-osztályú könnyű cirkáló, a Bartolomeo Colleoni. A HMS Enterprise képes akár 33 csomó sebességet elérni, jó páncélzattal büszkélkedhet valamint hét 152 mm-es ágyúval, légvédelmi ágyúkkal, géppuskákkal és még torpedócsövekkel is fel van szerelve. A Bartolomeo Colleoni kissé gyorsabb a 37 csomójával és meghaladja a HMS Enterprise tűzerejét, mivel nyolc 152 mm-es ágyúval és hat további 100 mm-es ágyúval rendelkezik. Védelmi képességei azonban jelentősen gyengébbek, csak 24 mm a maximális páncélzata, szemben a brit hajó által kínált 75 mm-rel. A Bartolomeo Colleoni kapitányainak is több figyelmet kell szentelniük az égnek, figyelembe véve az sokkal gyengébb légvédelmi fegyverzetet a HMS Enterprise-hez képest. Az utóbbi azonban továbbra is érzékeny a merész torpedó bombázók támadásaira, mivel a brit hajónak több időre van szüksége manőverezésre, mint a gyorsabb olasznak.

A War Thunder Tengeri Csatáiban a könnyű cirkálók jó helyzetben vannak a kisebb ellenséges hajókkal szemben, mivel nagyobb távolságból súlyos károkat okozhatnak az ellenség flottájában, miközben egyidejűleg két rombolót is tűz alatt tarthatnak. Közeli küzdelemben a páncéltörő lövedékek képesek pusztító károkat okozni a könnyű cirkálóknak és mindig szem előtt kell tartaniuk az ellenséges torpedónaszádok veszélyes közelségét. Stratégiai módon használt, a rombolóktól és a naszádoktól védett könnyű cirkálók kapitányai képesek lesznek a dominanciára egy teljes tengeri szektorban, biztosítva a stratégiai pozíciókat és meggátolni az ellenséget egy stratégiai cél elérésében.

Kíváncsian várjuk! 🙂

Találkozunk a tengereken!


Az elő-béta teszt hozzáférhető valamelyik hajó csomag megvásárlása vagy a jelentkezési űrlap kitöltése (ha kiválasztanak) után:

JELENTKEZÉSI ŰRLAP


Forrás: War Thunder
Reklámok

3 replies »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s