Hírek

Flotta Q&A: Sebzésmodell, fegyverzet és irányítás

Kérdések és válaszok a flottáról:

Lehetséges lesz a süllyedést megakadályozni zátonyra futtatással?

Jelenleg a zátonyra futás végzetes. Ha egy percen belül nincs visszavontatva, a hajó megsemmisül. Ezt meg szeretnénk megváltoztatni. A jövőben lehet, hogy a zátonyra futás megoldása lesz a süllyedésnek.


Légyszi, légyszi, légyszi legyen Elhúzódó Összecsapás a tengeri csatákban is!

Jelenleg nem tervezünk ilyet.  


Japán flotta?

2019 első felében tervezzük a bevezetésüket.


Tervezitek a kevert csaták megszüntetését, és helyette a nemzetek egymás elleni csatáját (mint Ground/Air RB-ben)?

Több különböző móddal is próbálkozunk, de jelenleg nem élveznek prioritást.


Hello! A torpedókkal és sebzésükkel kapcsolatban lenne kérdésem. Jelenleg pár kivétellel egy találattól egyből megsemmisül a hajó. Lesz változtatás ezzel kapcsolatban? Elkeserítő, amikor egy cirkálóval történik ez.

Kiváló kérdés! Dolgozunk a sebzésmodell ezen részen, kövesd a híreket!


Kapunk torpedó-újratöltést azon hajókhoz amik rendelkeztek ezzel a lehetőséggel?

Igen, már fejlesztés alatt áll.


Minden olyan hajó meg fogja kapni az aknáit, ami ténylegesen rendelkezett velük?

Még gondolkodunk rajta. Végeztünk teszteket, de még kérdéses mely hajók fogják megkapta az aknákat.


Lesznek mágneses aknák, irányított vagy önirányított torpedók?

Nincsenek erre vonatkozó terveink.


Lesznek irányított rakéták hajóknak?

Jelenleg nem látjuk hasznát bármilyen irányított fegyvernek tengeri csatákban.


Elégedettek vagytok a hajók jelenlegi sebzés- és ütközési modelljével? Ha nem, miként próbáljátok meg javítani?

A sebzésmodellek állandó fejlesztés alatt állnak. A flotta még mindig csak nyílt bétában van, és a cirkálók a legfiatalabbak. Rengeteg munka áll még előttünk, és igen, lesznek változások.


El fogjátok törölni a “hull break” mechanikát cirkálóktól és rombolóktól?

Megmarad, de meg fogjuk változtatni.


Van arra ok, hogy a lőszerek teljesítménye következetlen a földi lőszerekhez képest?

Javítani fogjuk.


Miért kaptak olyan hajók AP lőszert amik sosem használták? (Pl. 128mm SK C/34 a német rombolókon.)

Egyensúlyozás miatt kapták meg a nyílt béta első fázisában. Lehet, hogy meg fogjuk változtatni.


Ez azt jelenti, hogy a jövőben a hajók, melyek nem használtak AP-t nem fogják megkapni?

Nem, ez nem jelenti azt.


Minden hajóágyú (amelyik tüzel AP-t) meg fogja kapni a DeMarre formula szerinti átütését?

Igen, az a terv.


Elégedettek vagytok azzal, hogy a hajókat ennyire könnyű megsemmisíteni? Szerintem jobb volna, ha a hajók tovább maradhatnának életben és visszavonulhatnának javítani.

Igen, jelenleg elégedettek vagyunk vele.


Jelenleg a cirkálóknál a színes sebződés visszajelzés csak a felépítményen működik, ezért egy cirkáló eltalálása esetén nehéz megmondani, hogy mekkora sebzést okoztunk. Meg lehetne-lehetne-e ezt változtatni olyanra, mint amúgy a rombolóknál van?

A rombolók egyes részei legénységet tartalmazó rekeszként van lemodellezve. A cirkálóknál ezek kaptak egy burkolatot a nagyobb méretük miatt, ezért nem látszódnak a HUD-ban, illetve X-rayen. Már dolgozunk rajta, hogy láthatóak legyenek.


Milyen további rombolókra számíthatunk?

Kövessétek a híreket. =)


Van rá esély, hogy a régi matróz-modelleket visszahozzák? Szerintem sokkal jobban néztek ki.

Nem hiszem. Azok a modellek nem elég kidolgozottak ahhoz, hogy itt használhassuk őket.I don’t think so.


Tervek nehéz cirkálókra és csatahajókra? Lesznek nagyobb pályák?

Kövessétek a híreket.


A lőszerek átütési táblázata újra lesz dolgozva? Külön a fedélzet és az övpáncél ellen, különböző anyagok ellen, mivel minden nemzet különböző acélt használt az építéshez.

Igen, mindenképp. Minden lőszer kibővített távolság/átütés táblázatot fog kapni, kalibertől függően. Ugyanakkor különválasztani a hajó különböző részeire vagy különböző acélra nem szerepel a terveink között.


Tervezitek a tengeri mértékeket szétválasztani a többi játékmód mértékrendszerétől?

Lehet, hogy az egységek megjelenését különválasztjuk minden módnál.


Terv tengeralattjárókra?

Nincsenek terveink jelenleg.


Nem vagyok szakértő, de ha egy HE lövedék eltalálja egy cirkáló oldalát, de nem üti be, nem kéne ettől még tüzet és rengeteg külső sebzést okoznia? Csak egy kevéske sebzést veszek észre.

Egy ilyen találat sebez minden olyan részt amit a repeszek elérnek.


Az S204 meg fogja kapni valaha a teljes fegyverzetét?

Igen, terveinkben szerepel.


Ki lehetne venni a hajók körvonalát amikor kiválasztjuk a célpontot csatában? Nehezebbé tenné a szigeten át való célzást, és többet kéne felderíteni, valamint a füstben is nehezebb lenne követni a hajót.

Megbeszélés alatt.


A bombák hajófedélzeten keresztüli elsüllyedése direkt van így?

Megbeszélés alatt, úgy hiszem változások lesznek.


Bármi hír arról, hogy könnyebb tennék a saját lövedék megkülönböztetését a csapattársakétól RB-ben?

Dolgozunk rajta.


Bármi esély repülőgép-hordozókra

A főtervezőnk (Kirill Yudintsev) mondta egyszer egy videó Q&A során, hogy csak egy dolog unalmasabb egy anyahajóval való játéknál: játszani egy reptérrel. =)


Dolgoztok olyan játékmódokon, amik nem csak zónafoglalásra épül?

Igen.


Fényjelző lövedékek vannak-e tervben?

Nem.


Hogyan tervezitek a tanulási fázist javítani a játékosoknál ahogy egyre nagyobb hajókat fejlesztenek ki? A játékmenetbeli különbség igen nagy egy csónak és egy romboló között, és ezt nehéz lehet elsajátítani.

A jelenlegi rendszer könnyen érthető. Ha el akarsz jutni a rombolókig, cirkálókig, gyorsan eljuthatsz ha függőlegesen haladsz. Ha ki akarod tanulni az adott típust, haladj vízszintesen.


Van-e terv egy kevésbé instruktor által vezérelt célzási rendszerre? Például ahogy a tankoknál van, a nem használt tornyokat nem veszi át az instruktor. Ha így lenne, gyorsan lehetne váltaniz elsődleges és másodlagos fegyverzet között, nagy tűzgyorsaságot elérve.

Ilyen terveink nincsenek, de lehetséges, hogy a célzást átdolgozzuk.


Valamiért a távolsági gyújtós lövedékeim nem robbanbak fel az adott távolságon. Ez miért van?

Jelenleg fennáll egy hiba a játékos által tüzelt távolsági gyújtós lőszerekkel. Amíg ki nem javítjuk, inkább hagyjátok, hogy az AI használja.


Jelenleg nehéz repülőket használni az AI kiváló célzásának köszönhetően. Nem lehetne gyengíteni az AI-n?

Nehéz egy hajó megtámadása repülőkkel, és ez így van jól. 1.85-ben változtattunk az AI működésén, jelenleg még adatokat gyűjtünk. Meglátjuk…


Opció a “hull break állapotára”?

Tervezünk valami ilyesmit.


Cirkálórakéták?

Nincsenek tervben jelenleg.


Lesz Protection Analysis hajóknak?

Igen, tervben van.


Lehetne, hogy a hajóroncsok ne tűnjenek el a csata végéig?

Nem hiszem.


Van keresőfényekre bármi esély? Éjszakai légi csatákban már most bent vannak.

Nincs ilyen tervünk jelenleg.


Tervben van a lék és a tűz komolyabb megjelenítése? Például a tűz láthatóan terjed a hajón.

Igen.


Lehetséges lenne az X-ray-ben a hajót oldalról mutatni? Ily módon jobban láthatnánk mekkora sebzést okoztunk.

Nem hiszem. Viszont ahogy korábban is mondtam, lesz Protection Analysis hajóknak.


Van bármi terv arra, hogy a jelenlegi legénységi rendszer megváltozzon? Nem fair, hogy a rendszer bünteti a kevesebb legénységgel rendelkező hajót, mikor lehet az fejlettebb rendszereket használ, és ezért kisebb a legénység.

Átdolgozása tervben van, de nem fogjuk eltávolítani.


Szimulátor tengeri csaták?

Túl korai SB-ről beszélni.


Bármi infó a francia flottáról azon kívül, hogy a kisebb hajókról nehéz információkat találni?

Nem árulhatok el semmit =)


Van terv arra, hogy a hajókról katapultálható felderítő gépeket használhassa AI?

Nincs.


A nagyobb hajók sebzésmodelljében benne vannak a válaszfalak és egyéb akadályok amik a repeszek szóródását akadályozzák?

Igen, a hajótér nem üres, egy fedélzetekből és válaszfalakból álló bonyolult rendszer alkotja. Jelenleg csak a páncélozott részek láthatóak az X-ray móddal, a belső, fából és szerkezeti acélból készült falak nem.


A lőszerliftek sérülése meg fogja akadályozni a játékosokat a tüzelésben?

Szeretnénk valamilyen funkciót adni a lifteknek, mondjuk csökkenthetik a töltés sebességét.


Van terv arra, hogy modernizációk modifikációk legyenek? Például: A játékban van a Fletcher 1942-es fegyverzettel, és modifikációként megkapná a z 1944-es fegyverzetét.

Nincs.


Lehetőség AI hajók melletti éledésre? Például anyahajóra éledni repülővel?

Nincs tervben.


Lehetőség lőszerújratöltésre AI hajók közelében?

Nincs tervben.


Miért csak két fajta lőszert vihetünk magunkkal?

Jelenleg csak ennyire van a rendszer kidolgozva. Dolgozunk rajta.


Miért van egyes lőszerek hordozható száma lekorlátozva? Meg fog ez voltázni?

Nem adhatunk több lőszert egy ágyúnak, mint amennyit a valóságban kapott.


Legénység-újratöltő rendszer?

Folyamatban van.


Számíthatunk álcafestésekre, mint a tankoknál és repülőknél van?

Az álcafestésekért nem én felelek, de amennyire én tudom igen, vannak terveink rá.


Van terv arra, hogy legyen egy “híd” kamera opció? (Mint a pilótafülke a repülőknél, vagy a vezető nézet a tankoknál.)

Még nem.


Van terv helikopterek tengeri csatába való behozatalára?

Nincs.


A rakéták semmi sebzés nem okoznak!

Változtatások lesznek hamarosan.


Egyes hajók rendelkeznek tűzvezető radarral. Kapnak majd lead markert ezek a hajók?

Még nem.


A lövedékek vízalatti útja nagyon furcsa.

Igen, jelenleg a lövedék a vízalatti egyenletesen veszít az erejéből és sebességéből. Idővel frissítve és újradolgozva lesz.


Meg fogjátok növelni a torpedók élesítési idejét?

Vannak ötleteink rá.


Meglehetne növelni a lőszer újratöltődésének idejét elfoglalt zónákban?

Igen, lehetséges.


A tornyok irányításán lehetne javítani? Például a tornyok pozíciójának zárolása, vagy lehetőség, hogy csak egy vagy több (de nem az összes) tornyot mozgassuk egyszerre.

Igen, lehet lesznek újítások.


Az olyan hajók, amelyek rendelkeznek rakétákkal (Ya-5m, Pr-159, Pr1124 MLRS stb…) csak a foglalt ponton tudják ezeket újratölteni, miközben a rakéták tárolóhelye modellezve van a sebzésmodellben. Be lesz rakva az opció, hogy ezek használhatóak legyenek?

Igen, tervben van.


Terv a nagyobb hajók éledési helyeinek megváltoztatására?

Van pár ötletünk.


Be lesznek integrálva a hajók a World War Módba?

Lehetséges.


Lehetne a távolságmérésre egy külön gombot beállítani? Jelenleg a távolságot újramérni a kiválasztó gomb újbóli megnyomásával lehet, de ha túlságosan is elétartasz a hajónak, könnyen lehet véletlenül visszavonni a kiválasztást.

Talán.


Lehetőség a 3 fegyvercsoport (elsődleges/másodlagos/AA) testreszabására, vagy több csoport készítésére?

Nincsenek ilyen terveink. 3 a limit, testreszabás nélkül.


Kaphatunk alapból javítókészletet és tűzoltót, mint ahogy alap a szivattyú?

Tudjuk, hogy nem szeretitek a javítókészletet és a tűzoltókészüléket kifejleszteni. =)
Megbeszélés alatt.


Az oxigén-torpedók nyomnélküliség le lesz modellezve, azaz nehezebb lesz észrevenni őket?

Lehetséges, bár kérdéses, hogy mikor fogunk ezzel foglalkozni.


Mi alapján van a hajók újratöltési ideje eldöntve? A Kirov például 5 lövés / perc tűzgyorsaságot tudott elérni teszteken, de csak 2 lövés / percet a gyakorlatban. Melyik idő lesz használva? A harcban elért, vagy az elméleti tűzgyorsaság?

Minden újratöltési időt történelmi forrásokból vettünk. Az elméleti leggyorsabb tűzgyorsaságot vesszük figyelembe.


Gondolkodtak-e már azon, hogy a repülők kapnának egy AI szakaszt akik követnék és ugyanúgy bombáznának? Így valamivel nehezebb lenne a repülőket lelőni.

Nincsenek ilyen terveink.


Van terv arra, hogy az egy ember által irányított géppuskák kezelőszemélyzetét el lehessen lőni, mint a bombázóknál? 
(Ezt elég sokan kérik, én jó ötletnek találom, a kisebb rombolókkal is egy hatékony eljárás a cirkálok ágyúinak/tornyainak ellövése, így az nem tud visszalőni, ez a csónakoknál is jó lenne, így a csak kis .30 kaliberes géppuskákkal felszerelt csónakok fegyverzete is érne valamit, és több taktikusságot vinne a játékba. – Franktamas)

A War Thunder PEGI 12 besorolású, és ezt szeretnénk megtartani, nem mutatunk elhalálozást.


Kapunk opciót a torpedók mélységének állítására? A mélyebb torpedók nagyobbat tudnának sebezni, cserébe könnyebben ütköznek sziklának vagy homokpadnak.

Van esély rá.


A torpedóválaszfalak le lesznek modellezve, mint kiegészítő páncélzat?

Kövessétek a híreket.


Van terv a lék működésének átdolgozására? A hajó dőlését megakadályozandó a hajó másik oldalát is elárasztani, így a hajó életben maradhatna.

Vannak ötleteink, jelenleg megbeszélés alatt áll.


Vannak terveitek régebbi hajók játékba hozatalára? (Páncélos cirkálók, korai torpedónaszádok, stb.)

Nincsenek.

Reklámok

Kategóriák:Hírek

Tagged as:

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s