Hírek

Calabria pálya: az átdolgozott Italy

image

Az Italy pálya nem éppen a játékosközösség szíve csücske, legalábbis ez derült ki a tavaly augusztusban behozott pályaszűrő opció statisztikájából. Ezért az 1.99 “Starfighters” frissítésben módosítják a pályát, és átnevezik “Calabria”-ra.

Városi környezet

A régi Italy kis házai és az azokat összekötő rengeteg kerítés és kiskert egy bonyolult labirintust alkotva megnehezítette, hogy észrevegyük honnan is lőnek ránk, hiába volt esetleg közel a támadó. Nos, ez most megváltozik, a házak negyedekre lesztek szétszedve, így nem lesz több útvesztő, az egész tér tágasabbá válik, és nehezebb lesz “kempelni”.


image

Azok a fránya kerítések

A kerítések, bár feldobják a környezet kinézetét, lelassítanak, sőt egyenesen idegesítőek lehetnek, ha HE vagy HEAT lövedékeket próbálunk használni. Ezért a legtöbb kerítést eltávolítják a pályáról.


image

Tereprendezés

Néhány igazán nagy problémája az Italy pályának a város “feletti”, valamint spawnból és/vagy spawnba tartó lövések, illetve a bázisok túlságos nyitottsága volt. Egy kisebb tereprendezés után a Calabria pálya orvosolja ezeket a hiányosságokat.


Forrás: War Thunder

Folytatom az 1.97-es frissítés devblogjai alatt elkezdett szekciómat: Lista azokról amik 1.99-ben biztosan jönnek, amik nagy eséllyel jönnek, és amik biztosan nem jönnek. A lista frissítésekor mindig legfelülre fogom hozzáírni az újakat, így könnyebb lesz tájékozódni, ha hosszúra nyúlna.

3 replies »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s