Kedves Játékosok!
Újabb Q&A-hez érkeztünk. A téma a közeljövő fejlesztései lesznek, a kérdésekre válaszol: Vyacheslav Bulannikov.
Q: Van új hír a hajókról? Esetleg valami érdekesség az újra erőre kapó próbák alapján?
A: Jelenleg statisztikákat gyűjtünk, az ezüst gazdálkodással kapcsolatban. Persze további fejlesztések és javítgatások folyamatosan jönnek. Példának okáért vissza fogjuk hozni az állítható távcsövet. A változásokig, még 2-3 próba kell. Ezek után lesz lehetőség új hajók és pályák behozatalára. Figyeljétek a híreket.
Q: Tudtok valami újdonságot mondani a harckocsik lövedékeiről, várhatunk az átdolgozásukra?
A: Igen, vannak terveink. Először is a Sabot lövedékek működésén fogunk javítani. A huzagolt ágyúból miatt pördülő, és a szárnystabilizáltakon egyaránt. Elsősorban az ívükön és damage outputjukon (kiosztott sebzés). Jelenleg (mivel nem tanulmányoztuk működését) ezen értékeket a játék a lövedék tömege alapján számolja, ami nem felel meg a valóságnak. A jövőben az egyenletben a lövedék ‘aktív’ tömege fog számítani, figyelve, hogy az (a lövedék) egy nyíl, vagy mag. Eredményeképp a lövedék íve laposabb lesz. Illetve átütése is változik szögelt páncélon. (legtöbb esetben (pl Chieftain) kismértékben nő)
Q: Lesz lehetőség valaha is a visszajátszás visszapörgetésére? (Már mikor behozták ígérték, mivel már akkor “a rendszer alapjai miatt könnyedén megoldható” volt)
A: Egyszer majd megcsináljuk a bizonyos idővel való visszapörgetés lehetőségét (pl vissza egy perccel). De hogy mikor csináljuk meg, ha egyátalán megcsináljuk, nem tudom, mivel ez nem egy széleskörűen igényelt dolog (ááá nem). És mégsem olyan könnyedén, pár gombnyomással, megvalósítható, mint eredetileg hittük. (szóval lusták)
Q: Lesz Maginot Line javítva? Ha igen hogyan? (mivel már fejlesztették (kövi nagy patchben jön) ki kellett választani egy ilyen kérdést)
A: A látvány mindenképpen javulni fog. Jelenleg a pálya nagyon üres (nagy mezők, meg egy copy-paste házakból álló város, amiben bárki eltévedhet). Szóval a megjelenése mindenképpen változni fog. Hogy a kis rank csatákban mi lesz – majd meglátjuk. Vagy kisebbre vesszük a mapot, vagy kis rank-ban a listából eltávolítjuk a mapot ( =levesszük a súlyát 0-ra). Így nem lehet probléma a maradék játékosnak a pálya méretével. (aha E-100, Maus, T95, stb kedvence marad úgy érzem (jah nem azoké Fulda))
Q: Lesznek kisebb pályák is behozva, nagy szintű csatákra? (mint pl Karelia)
A: Jelenleg tágas pályákat akarunk tervezni a magasabb szintű járműveknek, hogy ki tudják használni mobilitásukat. (E-100, Maus, T95, stb…. also ettől csak unalmasabb lesz a csata, hogy az első öt percben csak megyünk egymás felé, RB repcsi feeling) De ilyen pálya elég kevés van, így lehet több pályát is hozzáadunk a rotációhoz, hogy ne legyen unalmas.
Q: Fognak működni valaha a légvédelmek radarjai? (már amelyiken van)
A: Igen, és valamelyik nagy frissítésben be is vezetjük – hamarosan™. Illetve bizonyos távig lead indicator-juk is lesz.
Q: Hallottunk az új hírről, hogy hamarosan a tankon belül lehet majd ‘átpakolni’ a lőszereket. Ha nem lesz mással elfoglalva a legénység feltölti az ágyú közvetlen lőszereit – például a francia tankok tárát. (streamer-től)
A: [Nem biztos, hogy értem a kérdést, így lehet, hogy nem arra válaszolok] (1. Nem is volt ebben kérdés. 2. Mit nem lehet ezen érteni? 3. Akkor miért választottátok ki megválaszolandónak???) Igen fejleszteni fogjuk a töltését a leírtakban az automata és félautomata töltővel rendelkező tankoknak. Így majd ahhoz, hogy újra fel legyen töltve a tárad nem kell kilőni a maradék benne lévő lőszert. Ez azt is jelenti, hogy egy tárban több típusú lőszer is lehet egymás után (eddig egy tárban csak azonos lőszerek lehettek, ami nem volt optimális használhatóság szempontjából). A teljes tárhoz szükséges újratöltési idő, meg fog nőni ezt ellensúlyozva. Illetve most már tudsz majd akkor is lőni, ha nem töltődött vissza a teljes tár. (mint kb lövöldözős játékokban a “pumpa shotival”)
Q: Számíthatunk Brit magas szintű premium járműre?
A: Már dolgozunk rajta.
Q: Lesz valaha killcam repülőkre?
A: Nem. A repülősöknek nincs szüksége rá. (erről mondjuk a repülősöket is megkérdezhetnék) A tank egy fémdoboz rengeteg modullal, a killcam lehetővé teszi számodra, hogy lásd (a kliens szerint) a lövedék mit vitt ki a tankodból. A repülőn a sérülés mindig látható.
Ti is tehettek fel kérdéseket(angolul vagy oroszul), illetve a korábbi Q&A-ket is megtekinthetitek a forum-on.
Forrás: War Thunder Hivatalos Oldal
Kategóriák:Q&A