Q&A

Q&A (2018. Május /I.)

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves Játékosok!

Újabb Q&A-hez érkeztünk. A válaszadó kiléte ismét nem ismert, a témák pedig elég változatosak, de a legtöbb a játék további fejlesztésével kapcsolatosak.


Q. Van terv különböző feladatok bevezetésére PvE-ben? (Például pontfoglalás, célpontok megsemmisítése, védelme, vagy megjavítása.).

A. Ezek inkább majd WW mode-ba fognak bekerülni.


Q. Aki megvette a Leoncello P40 harckocsit, az tudja majd azonnal fejleszteni a teljes olasz harckocsi ágat?

A: Igen.


Q. Miért van az, hogy egyes irányítható rakéták felrobbannak azok eltalálása esetén (AMX13 SS11), míg mások nem (IT-1, RakJpz2)?

A. A rakéták indítóállványon való felrobbanása halálos azon tankok számára, amelyek páncélvédettsége nem megfelelő a robbanás küzdőtérbe való bejutásának megfékezésére. (Daaa, also ez nem válasz – a szerk.)


Q. Harckocsi Arcade-ben, ha egy ember marad a harckocsiban az a sofőr helyére ül. (Ugye felesleges, mert míg tölt a legénység úgysem tudsz mozogni.) Meg lehetne oldani, hogy inkább az irányzó helyére üljön, így a legénységtöltés közben nem maradunk védtelenek? (Nekem össze vissza szokott ilyenkor ülni – a szerk.)

A. Igen ez egy nem is rossz ötlet, megfontoljuk, köszi.


Q. Meg tudnátok oldani, hogy a tankok légvédelmi géppuskáinak lőszerkészlete is újratöltődjön a foglalási ponton?

A. Igen megoldható. (Nekem már egy fél hónapja ez működik – a szerk.)


Q. Jelenleg rengeteg A-5 fóka van a játékban.  Nem lehetne megoldani, hogy ezek egybe kerüljenek, és csak modifikáció válassza el őket az így eltűnőket pedig А-3/6/7/9 modelekkel felváltani?

A. Nincs ilyen tervünk. Ha új A-5 modifikációt vezetünk be az valamelyik meglévőhöz fog jönni.


Q. A Bf 109k képes volt 500 kg bomba hordozására. A szárnyban is tudott hordozni egy-egy Mk108-ast illetve a 13 mm-esei is lecserélhetőek voltak Mg151 15 mm-esre. (F4) Vannak tervek, hogy ezeket birtokolhassa a K4 a valóságban is?

link

A. Folyamatosan fejlesztjük a gépekre szerelhető fegyverzetek listáját a játékban, a Bf 109 sem kivétel. Amiket említettél meg kell vizsgálnunk, mert sok olyan német javaslattal találkozunk, amik nem bizonyíthatóak hivatalosan a nálunk fellelhető forrásanyagban.
(A K4 már így is a legjobban irányítható világháborús repülő ami a játékban benne van, ha még fegyverzete és bombaterhe is lenne… Tudom a játékban sokkal gyengébb, mint a valóságban volt, de felfegyverzése, akkor is OP-vá tenné a Gaijin szemében.)


Q. Van terv a Polikarpov TIS (MA) repülő bevezetésére? (próbafázisig jutott nehézvadász, 2db épült belőle,
teli volt fegyverekkel, és két 1400 LE-s Mikulin motor 550 km/h fölé tudta gyorsítani, a 44-ben próbálták is, de elavultnak bizonyult)

A. Nem gondoltunk rá, így a közel jövőben nem. Kapnak majd a szovjetek érdekes repülőket, egyik már be is került: a Tandem MAI.


Q. Melyik technikai értéket szoktátok az ‘egyensúly’ érdekében módosítani? Mint például tankoknál az újratöltés, vagy a németeknél a páncélkeménység. Anno ez 0.8 volt, így 100 mm német páncél 80 mm-nek felelt meg.
(A valóságban 1 mm német páncélötvözet 1.15-1.3 orosz és 1.4-1.5 amcsinak felelt meg…)

A.Legtöbbször a javítási, újratöltési, és lövedékköltségeket szoktuk módosítani, illetve, az adott tankhoz elérhető lőszertípusokat.


Q. Harckocsikra és repülőkre, folyamatosan hoztok új modulokat és vesztek el régieket. Néha ez eléggé károsítja az adott járművet. (Néha meg komolyan feljavítja) Ilyenkor az újakat ki kell fejleszteni, de a régiekért nem kapunk semmilyen RP kárpótlást?(Mondjuk modul cserekor, ha az elvett ki volt fejlesztve annak kifejlesztési RP-je belemenne az újonnan behozottba) Gondolok itt például M 24 “spaded”-jére, ami már kb. ötször volt változtatva.

A. “Spaded” nem jelent sokat az adott jármű számára, így az elvételét nem tekintjük nagy ügynek. Főleg, hogy az új modulok az járműveket sokkal erősebbé teszik. Modulcserénél meg lehet oldani valamit, hogy a játékos számára az új modul minél hamarabb fejleszthető legyen.


Q. Tervezitek, hogy a játékosok által készített álcafestéseket és hajszálkereszteket a Playstation használók is élvezhessék? Engem főleg a célkeresztek érdekelnek, amik még valóságosabbá tudnák varázsolni az Simulator csatákat.

A. Sajnálatos számodra, de ilyen terveink nincsenek.


Q. Az 1.77-ban, bevezettetek rengeteg időjárást és napszakot, de ezeket alig látjuk! Hol van az eső és a köd? Eddig például az esti matchek nagyon gyakoriak voltak! (Mondjuk a jelenlegi gamma állítási lehetőségekkel egy esti match elég gázos. A eső meg a köd pedig a sok orosz, ukrán és távol keleti potato PC miatt nem gyakori)

A. Jelenleg számunkra elfogadható arányban vannak jelen az új időjárások. 1.77 után pedig még tovább növeltük ezek előfordulásának valószínüségét.


Q. Fogtok behozni olyan funkciót, hogy egyes fegyvereket ideiglenesen letilthassunk? Jelenleg is vannak kiosztható gombok, amikkel pl. csak a nagy kaliberü fegyverekkel lövünk, de ha ezek letiltása is beállítható (bindelhető) lenne, akkor a lövésekhez (akinek 3 gombos egere van) elég lenne csak az egeret használnunk, akkor is, ha csak bizonyos fegyverekkel akarunk tüzelni.

A. Nem fogunk a közel jövőben, nem.



Ti is tehettek fel kérdéseket(angolul vagy oroszul), illetve a korábbi Q&A-ket is megtekinthetitek a forum-on.


Forrás: War Thunder Hivatalos Oldal
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s