Kedves játékosok!
Az elmúlt nagy frissítésekben a játék hangjait a terv szerint javították, nemcsak a motor és a fegyverhangok átdolgozásával, hanem a környezet és a nézet irányával való kölcsönhatásuk révén is. Ez lehetővé teszi számukra, hogy hihetetlen integrációs szintet érjenek el a hangok és a teljes csata aspektusa között. Az 1.79-es frissítés “Project X” új hanghatásokat is kínál, különösen a pilóták számára!
Még ha nem is vezették volna át a hangok ilyen összetett interakcióját a környezetünkkel, még mindig képesek lennének kellemesen meglepni téged a repülőgép fegyverműködésének teljes átalakításával a közelgő frissítés során – minden ágyú és géppuska most valósághűbb hangzást biztosít! Ráadásul a mechanikai hangok is új élményt biztosítanak, például a fegyverek működése, a rezgések és a torony forgása is megjelenik. Végrehajtották a környezet kölcsönhatásának mechanikáját is.
Kölcsönhatás a nézővel
ITT HALLHATÓ/LÁTHATÓ
Te a csata középpontjában vagy, nem a foglalási pontban vagy a repülőtéren. Az összes hang a környezet köré épül és különös figyelmet fordítanak ezekre a mechanikákra. Most, a látószögtől függően, nem csak a motor hangját hallod, hanem a lövedékeket és a géppuskát is, mind repülőgépen, mind a földön. Nézd meg hátulról a járművet, hogy meghalld elfojtott kipufogóját, felülről lefelé nézve, hallod a csűrők működését, nézz be egy ágyú csövébe és hallod a lőszerek és a hüvelyek hangját!
Kölcsönhatás a környezettel
ITT HALLHATÓ/LÁTHATÓ
Nincs olyan sok tárgy az égen, ahol a hangok akadályba ütközhetnek és visszhangot kelthetnek, szóval milyen interakcióról beszélhetünk? Megmagyarázom.
Tudtad, hogy nem csak a konfliktus résztvevője vagy megfigyelő vagy? A hangelosztás mechanikája szövetségesekre és ellenségekre egyaránt fog működni és hallani fogjátok a mögöttetek és magatok előtt, akár közelről, akár messziről tüzet nyitó repülőgépeket, de teljesen más módon, mint eddig. Ha Szimulátor csatát szereted, akkor biztosan észre fogod venni a különbséget a zárt lombkorona és a nyitott között. Még a tüzelési rezgés is érzékelhető a jármű keretén keresztül. Külön-külön dolgoztak a hangok közötti váltások gördülékenységén, amikor a kabin fedelét kinyitjátok vagy becsukjátok. Számtalan tényezőt vesznek figyelembe! A tökéletes realizmus számára hiányzik az egyetlen dolog, ami egy repülőgépnél még nem működik, hogy halld kívülről a hüvely leérkezését a földre mikor állsz és lősz a repülőtéren.
A lőtornyok külön fejezetek a hangokban. A játékban vannak nyitott és zárt tornyok, egy tornyos, két tornyos repülőgépek, négyszeres géppuskaállványok és különböző kaliberű fegyverek. Megpróbálták ezeket a tornyokat a lehető legjobban reálisnak létrehozni hang szempontjából. A forgása, a csörömpölés, ahogy a torony fordul, a lövések mennydörgése – ezek a részletek még jobban a csata hangulatos légkörét hozzák létre.
A TORONY MŰKÖDÉSE ITT HALLHATÓ/LÁTHATÓ
Figyelemmel a részletekre
Nem ők lennének az elsők, akik azt mondják, hogy a részletekre való figyelmet a játékosok értékelik, de biztosak lehetnek abban, hogy szeretni fogják ezeket a részleteket, és a fent leírt példák távolról sem kimerítőek! Minden sokkal látványosabb és most már “hangosabb” is lesz!
Kövesd a híreket nálunk, hogy többet tudj meg a War Thunder következő nagy frissítésével kapcsolatos legújabb fejleményekről!
Összes magyar War Thunder cikk az 1.79-es frissítésről!
A WT Info-n, a War Thunder magyar rajongói oldalán a frissítésekről, járművekről összetett és lehetőség szerint a játék minden szegmensére (pl: WT WiKi) vonatkozó (és sokszor azon túl is) cikkeket megtalálsz!
Forrás: War Thunder
Kategóriák:Hírek






Ha a linken keresztül regisztrálsz 50 GE (játékbeli prémium fizető eszköz)ajándékban részesülsz!
2 replies »