Hírek

War Thunder 1.79 “Project X” – teljes frissítés leírás

1_79_1920x1080_logo_leopard_2a4_com_a42728c559e50b414a12793ef453d806

Kedves játékosok!

Alább olvashatjátok a War Thunder 1.79 “Project X” frissítés teljes frissítésleírását.

A legfontosabb (és a frissítés nevében is látszik) az aktuális frissítésben az X-Box-ra történő megjelenés!


A következő szárazföldi harcjárművek kerültek be:

USA

Németország

Szovjetunió

Egyesült Királyság

Japán

Franciaország



A következő légi járművek kerültek be:

USA

Németország

Szovjetunió

Japán

Olaszország

Franciaország

  • F4U-7
  • F-84G-26-RE
  • LeO 451 late
A következő haditengerészeti járművek kerültek be a közelgő Zárt Bétába:

USA

  • PT-6
  • Elco PT-20
  • PT-71
  • Elco PT-103
  • Nasty PTF
  • SC-497
  • LCS
  • PC-451
  • Elco PT-314
  • PT-625
  • Elco PT-565
  • PT-810
  • Elco PT-59
  • Tucumcari
  • Asheville
  • Clemson (DD-336)
  • Clemson (DD-213)
  • Fletcher
  • Trenton CL-11
  • PT-109
  • Bennion
  • Cowell

Németország

  • LS
  • S-38
  • S-38b
  • R-41
  • R-130
  • R-301
  • SF 40 Leichte
  • SF 40 Schwere
  • AF D1
  • AF D3
  • MZ1
  • S-100 (1945)
  • S-100 (1944)
  • VS-10
  • Typ 140 Jaguar
  • Pr. 206 GDR
  • Typ 143 Albatros
  • Leopard 1932
  • T-22 type 1939
  • Kanonenboot K-2
  • Z-20
  • Emden 1926
  • S-204 Lang
  • VS-8
  • Z-20 Karl Galster

 




received_2226904600871907.jpeg

Hangok (CIKK itt olvasható)

  • Az összes repülőgép ágyú és géppuska hangja átdolgozva.
  • A lövés hangok, fegyver működés, rakéta indítás, motorműködés hang karakterisztikája változott, most már a hang változni fog a nézet függvényében. Külső nézetben, baráti és ellenséges géppuskák, rakéták, hajtóművek hangja is mások lesznek a nézettől függően.
  • A pilótafülke most jelentősen kiszűri a külső hangokat, jelentősen csökkentve intenzitását.
  • A pilótafülkében lévő hangok két fő alkotórészből fognak állni. Egyik a külső lövések hangjai, amelyeket a pilótafülke szűr és a repülőgép belsejéből érkező fegyverek működésének hangjai.
  • Reálisabb a visszhang a pilótafülkében ha az zárva van.
  • Amikor kinyitod a pilótafülkét, a pilótafülke visszhangja megváltozik.
  • Ha van nyitott torony a repülőgépen akkor a hangok ugyanazon elven lesznek hallhatóak mintha nyitva lenne a pilótafülke.
  • A repülőgép torony mechanikájának hangja hozzáadva ha bent ülsz a toronyban.
  • Miután elindítod a rakétát, akkor az követőmódra vált, hallható a rakétamotor hangja a látószögtől függően.

Szerkesztői vélemény a fegyverzeti hangok változásairól:
  • Egyesült Államok
    • jobb: Colt Mk12,
    • rosszabb: .50-cal (összes) , 20mm: AN és T-160, 37 mm, 75 mm
  • Németország
    • jobb: MG 15, MK 103, BK 5, MK 214,
    • rosszabb: MG 151, MG FF/M, BK3,7, BK 7,5,
  • Szovjetúinó
    • jobb: NS-23, NR-23, (összes 23-mas kb),
    • rosszabb: ShKAS, Berezin, ShVAK, 37 mm, 45 mm,
  • Nagy-Britannia
    • jobb: 40 mm, 57 mm,
    • rosszabb: Vickers, Hispano-k, Aden,
  • Japán
    • jobb: Te-1, type 3,
    • rosszabb: type 89, type 92, type 97, ho 103, 20 mm, 30 mm, 37 mm, 57 mm, 75 mm
  • Olaszország
    • jobb: spaghetti(Breda-SAFAT)-, Lewis géppuskák,
    • rosszabb: –
  • Franciaország
    • jobb: 7.5 mm, 30 mm
    • rosszabb: Hispano, M50,

Ahol csak kaliber van, ott az összes olyan kaliberü. Ami nincs bent annak a hangja érdemben nem változott




Új helyszínek és küldetések

  • Olaszország – új helyszíne a közös harcoknak.
  • Ladoga tó – egy új légierős helyszín és két misszió lesz itt: Front Vonal és a Reptér Kiválósága
  • [Fölény] Wallonia – új küldetés Ardennek helyszínen.


Helyszínek és küldetések változásai

  • “Karelia” és részben az “Írország” földi jármű helyszín – a vegetáció változott:

shot 2018_cd366b0d40442dd446738dd6e84acb4f_05_cd366b0d40442dd446738dd6e84acb4f_08 19_cd366b0d40442dd446738dd6e84acb4f_19_cd366b0d40442dd446738dd6e84acb4f_56_cd366b0d40442dd446738dd6e84ac

  • “Kursk” földi jármű helyszín – Kertek kerültek a faluba.
  • “Zhengzhou” légierős helyszín – jelentős korrekciók az utak, hidak helyzetében.
  • “Huertgen” – kiegyensúlyozások és vizuális változások.
  • “Ardennek” – hozzáadtak egy kis várost a helység középső részén, csökkentették a cserjék és a kisméretű fák számát.

Tengerészeti helyszínek és küldetések

  • Az Afrika-öböl a közös harcok tengeri helyszíne.
  • Az Arab-tenger a közös harcok tengeri helyszíne.
  • Fiji a közös harcok tengeri helyszíne.
  • Az Északi Kikötő a közös harcok tengeri helyszíne.
  • Az Ír-öböl a közös harcok tengeri helyszíne.
  • A Mediterrán kikötő a közös harcok tengeri helyszíne.
  • Az Északi-tenger a közös harcok tengeri helyszíne.
  • Norvégia a közös harcok tengeri helyszíne.
  • Az Andamán-tenger a közös harcok tengeri helyszíne.

Korrekciók, a földi járművek károsodásának és fegyverzetének javítása.

  • A “kiütéses panelek” mechanikájával rendelkező harckocsik esetében új lőszeres tűzoltó mechanikát alkalmaznak. Most, hogy a kazetták gyulladása esetén a “kiütéses panelekkel” ellátott rekeszekben nem lehet oltani tűzoltókészülékkel, a keletkező tűz automatikusan megszűnik a töltetek kiégése után, ami 15-30 másodpercen belül megtörténik. Ebben az esetben a küzdőtérben lévő tűz elterjedhet a tank többi részébe. Ráadásul most, amikor a páncélozott válaszfal elválasztja a lőszer rekeszét, nem lesz képes védeni a legénységet a tűzből, és a harckocsi elveszik.
  • Nb.Fz, M16 MGMC, M15A1 CGMC, összes M4 76mm ágyúval, M2A4, M2A4 1st.Arm.Div., M3 Stuart, Charioteer Mk.7, M8 Scott, M5A1, M4A5, Pz.III N, M4A3 105), T14, Churchill Mk.VII, Valentine Mk.IX, Valentine Mk.XI, 3inch Gun Carrier, Archer, SU-5-1 – meghatározták a lőszerek sorrendjét.
  • StuG III F – javítva a lőszer mennyiség, csökkentve 54-ről 44 lövedékre. Forrás: Panzer Tracts 8 – Sturmgeschuetz – S.Pak to Sturmmoerser
  • Tűzgyorsaság növelve 7-ről 8 lövés / percre az alábbi járműveken. Forrás: TM 9-2300 ARTILLERY MATERILEL and Associated Equipment. Department of the Army May 1949 // TM 9-374 90-MM GUNS M3 AND M3A1 FOR COMBAT VEHICLES August 1950 // RAC Technical Situation Report No. 38, Sept. 18, 1945
    • M26
    • M26 T99
    • M26 Ariete
    • M46
    • M46 Tiger
    • ST-A1
    • ST-A2
    • Type 61
    • M18 Super Hellcat, M36
  • IS-3 – Tűzgyorsaság növelve 2.8-ról 3 lövés/percre. Forrás: Руководство по Материальной части и Эксплуатации танка ИС-3, 1955.
  • Tűzgyorsaság növelve 7-ről 8 lövés / percre az alábbi járműveken. Forrás: Documentation W127, Waffen-Arsenal #16, Die Deutschen Kampfwagen Kanonen 1935-1945
    • Tiger II (P)
    • Tiger II (H)
    • Tiger (H) Sla
  • Az elsőrendű lőszer rekeszek mechanikája hozzá lett adva ezekhez a IV-es rangú járművekhez:
    • ST-A1
    • ST-A2
    • Type 61
    • M41
    • Ru251
    • Tiger II (P)
    • Tiger II (H)
    • Tiger II (H) Sla
    • Black Prince
    • Centurion Mk.1
    • Centurion Mk.3
    • Strv 81 (Rb.52)
    • Caernarvon
    • FV4202
    • FV4004
    • M18 Super Hellcat
    • M26
    • M26E1
    • M36
    • M41
    • M46
    • M46 Tiger
    • T26E1-1
    • T-34-100
    • T-34-85 (C-53)
    • T-44-100
    • T-44
  • Pz.III J1 / L / M – javítva a lőszer mennyiség csökkentve 92-ről 84 lövedékre.
    Forrás: Panzer Tracts No.3-3 – Panzerkampfwagen III Ausf.J, L, M und N – development and production from 1941 to 1943
  • ZiS-12 (94-KM), ZiS-43, GAZ-AAA (4M), GAZ-AAA (DShK), GAZ-MM (72-K), YAG-10 (29-K), Type 94 – váz 1 és 30 mm közötti szerkezeti acélból készült.
  • Az M82 lövedék a T15 ágyúiban átnevezve T41-re.
    Forrás: RAC – AFV Situation Report No. 32 // RAC – Issue 20 Section A3 Report
  • M551 – a torony forgásának sebessége növelve 24 fok/secről 40 fok/secre.
    Forrás: Trials of conventional armament on US Sheridan M551 Report TR 119/1, FVRDE, 1970
  • Type 74 – csökkentve a hajtómű teljesítménye 830 LE-ről 720 LE-re.
    Forrás: 戦 後 の 日本 戦 車 POSTWAR JAPANESE TANKS, Author: 古 是 光 春 Furuze Mituharu, 一 戸 崇 雄 Itinohe Takao // 陸上 自衛隊 の MBT (MBT OF JGSDF), Author 高橋 昇, 野 木 恵 一, 城 島 健 健
  • Type 87 – csökkentve a hajtómű teljesítménye 750 LE-ről 720 LE-re.
    Forrás: 戦 後 の 日本 戦 車 POSTWAR JAPANESE TANKS, Author: 古 是 光 春 Furuze Mituharu, 一 戸 崇 雄 Itinohe Takao // 陸上 自衛隊 の MBT (MBT OF JGSDF), Author 高橋 昇, 野 木 恵 一, 城 島 健 健
  • SU-152 – SB módban az újjászületések száma kettőre nőtt.
  • A 37mm SA18 (FCM.36 / H.35) ágyú – tűzgyorsaság növelve 10-ről 19.2 lövés/percre.
    Forrás: INSTRUCTION SUR L’ARMEMENT ET LE TIR DANS LES UNITÉS DE CHARS LÉGERS, Ministère de la Guerre – Division de l’Infanterie, Imprimerie Nationale (1937) // RMEMENT DES CHARS ET VÉHICULES BLINDÉS – État-Major de l’Armée – Section de l’Armement et des Études Techniques. SHAT Carton 7 N 4205-2 SAET – Chars et armements anti-chars
  • 37mm SA38 (R.39 / H.39) ágyú – tűzgyorsaság növelve 10-ről 19.2 lövés/percre.
    Forrás: INSTRUCTION SUR L’ARMEMENT ET LE TIR DANS LES UNITÉS DE CHARS LÉGERS, Ministère de la Guerre – Division de l’Infanterie, Imprimerie Nationale (1937) // RMEMENT DES CHARS ET VÉHICULES BLINDÉS – État-Major de l’Armée – Section de l’Armement et des Études Techniques. SHAT Carton 7 N 4205-2 SAET – Chars et armements anti-chars
  • Maus, E-100 – A torony elülső részének homogén páncélozása javítva.
    Forrás: Panzer Tracts No. 6-3 Schwere Panzerkampfwagen Maus and E100 von Thomas L. Jentz and Hillary L. Doyle // “Kampfpanzer Maus Der Überschwere Panzer Porsche Typ 205” by Michael Fröhlich // “Spezial-Panzerfahrzeuge des deutschen Heeres” by Walter Spielberger
  • CCKW 353 AA – javítva a hosszantartó tüzelés alatt bekövetkező hiba.
  • 105-mm T32 lőszer (105-mm T5E1 / T5E2) – javítva APBC-ról APCBC-re. (sebzése növelve)
    Forrás: Table of Form Factors of Projections by HP HITCHCOK // AN ANALYTICAL STUDY OF DATA ON ARMOR PENETRATION BY TANK-FIRED, KINETIC ENERGY PROJECTILES
  • Az alábbi lövedékek átütési értéke a (történelmi/) valós értékekre változtatva:
  • 8.8cm Pzgr.39 / 43 (8.8cm KwK.43 / PaK.43) – korrigálva az átütési érték
    • 30 fokban (növelve)
      • 10m: 185 -> 200 mm
      • 100m: 183 -> 197 mm
      • 500m: 173 -> 186 mm
      • 1000m: 161 -> 173 mm
      • 1500m: 150 -> 161 mm
      • 2000m: 139 -> 149 mm
    • 60 fokban (csökkentve):
      • 10m: 105 -> 80 mm
      • 100m: 103 -> 79 mm
      • 500m: 97 -> 75 mm
      • 1000m: 91 -> 69 mm
      • 1500m: 85 -> 65 mm
      • 2000m: 78 -> 60 mm
        Forrás: Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät // DIE VORGÄNGE BEIM BESCHUß VON PANZERPLATTEN, Lilienthalgesellschaft für Luftfahrtforschung 166 (Berlin 1943)
  • 8.8cm Pzgr. (8.8cm Flak.37 / KwK.36) – korrigálva az áütési érték

    • 30 fokban (kicsit csökkentve)
      • 10m: 115 -> 111 mm
      • 100m: 114 -> 110 mm
      • 500m: 101 -> 97 mm
      • 1000m: 93 -> 89 mm
      • 1500m: 82 -> 79 mm
      • 2000m: 79 -> 76 mm
    • 60 fokban (csökkentve):
      • 10m: 65 -> 50 mm
      • 100m: 64 -> 49 mm
      • 500m: 57 -> 43 mm
      • 1000m: 52 -> 40 mm
      • 1500m: 46 -> 35 mm
      • 2000m: 44 -> 34 mm
        Forrás: Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät // DIE VORGÄNGE BEIM BESCHUß VON PANZERPLATTEN, Lilienthalgesellschaft für Luftfahrtforschung 166 (Berlin 1943)
  • 12.8cm Pzgr. (12.8cm K.40) – korrigálva az áütési érték

    • 30 fokban (kicsit növelve)
      • 10m: 178 -> 189 mm
      • 100m: 177 -> 187 mm
      • 500m: 158 -> 168 mm
      • 1000m: 138 -> 146 mm
      • 1500m: 120 -> 128 mm
      • 2000m: 105 -> 111 mm
    • 60 fokban (csökkentve):
      • 10m: 101 -> 77 mm
      • 100m: 100 -> 76 mm
      • 500m: 89 -> 68 mm
      • 1000m: 78 -> 60 mm
      • 1500m: 68 -> 52 mm
      • 2000m: 59 > 45 mm
        Forrás: Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät
  • 10.5cm Pzgr.Rot (10.5cm KwK L / 68) – a megadott lövedék megjelölése tisztázásra került. Korrigálva az áütési érték:

  • 94mm Shot Mk.1 (32pdr Ordnance QF) – a repülési sebessége csökkentve 1043 m/s-ról 929 m / s-re. Korrigálva az áütési érték:

    • 30 fokban (kicsit növelve):
      • 10m: 192 -> 200 mm
      • 100m: 188 -> 196 mm
      • 500m: 180 -> 187 mm
      • 1000m: 167 -> 174 mm
      • 1500m: 157 -> 163 mm
      • 2000m: 149 -> 155 mm
    • 60 fokban (csökkentve):
      • 10 m: 108 -> 83 mm
      • 100m: 106 -> 81 mm
      • 500m: 102 -> 78 mm
      • 1000m: 94 -> 72 mm
      • 1500m: 89 -> 68 mm
      • 2000m: 84 -> 64 mm
        Forrás: WO 291_1439 Vol 1 British tanks
  • 12,7-mm БС-41 lőszer – páncél átütés növelve, mm:

    • 10m: 27 -> 29 mm
    • 500m: 25 -> 27 mm
    • 1000m: 17 -> 25 mm
    • 1500m: 7 -> 11  mm
      Forrás: Handbook of small arms ammunition of the Soviet Army, 1965.
  • 120 mm L31 HESH (120 mm L11) – a robbanóanyag tömege javítva (növelve) 3.1 kg-ról 4.1 kg-ra.
    Forrás: Department of Defense, Intelligence Production Program Projectile and Warhead Identification Guide – Foreign
  • AMX M4 / AMX-50 – növelve a kupola páncélvastagsága 30 mm-ről 40 mm-re.
    Forrás: Swedish translation of AMX M4 with St.chamond prototype 100 mm turret (January 1951) // Swedish datasheet for production model AMX 50, 1951.
  • AMX-50 – növelve lőszer mennyiség 49 db-ról 50 db lőszerre.
    Forrás: Swedish datasheet for production model AMX 50, 1951.
  • Churchill Mk.III – növelve a torony tetejének páncélvastagsága 18 mm-ről 19.05 mm-re.
    Forrás: Churchill IV Typical for I, II, III, V & VI Drawing No: TD.5912, 1943 Aug., WO 194/105, The National Archives, Kew
  • M4A5 – javítva a páncélvasatgság a következő helyenek, mm:

    • torony teteje: 25,4> 38,1
    • torony oldala: 63.5> 69.85
      Forrás: Canadian Army Microfilms Reel 72.3
  • Crusader Mk.II – javítva az ágyú süllyedés szöge -12 fokról -15 fokra.
    Forrás: Crusader Cruiser Tank Mk VI, Gawrych Wojciech J, Armor Photogallery // AFV Weapons Profile 8: Crusader Cruiser Mk VI, James Bingham, Profile Publications
  • Crusader Mk.II / Mk.III – növelve a torony forgási sebessége 16 fok/s-ről 36 fok/s-re.
    Forrás: Crusader I, ICS, II, IICS & III Instruction book, Cat.No.62 / 438.
  • T114 – a mechanizmusok betöltése javításra került. Elsőrendű lőszeres rekesz került hozzáadásra, ami azt jelenti, hogy nincs késedelem, amíg a teljes 3 lövedékes “tár” nem kezd újratölteni.
  • M60 – csökkentve a harckocsi hasán lévő páncélzat 108 mm-ről 93 mm-re.
    Forrás: Ballistic Protection Analysis of M60 Series Tanks.
  • Chieftain Mk.3 – növelve a lóerő 650 LE-ről 660 LE-re
    Forrás: The Chieftain Tank Engine. London: HMSO
  • Chieftain Mk.5 – növelve a lóerő 720 LE-ről 760 hp LE-re
    Forrás: The Chieftain Tank Engine. London: HMSO
  • Strv 81 – javított elnevezés – Strv 81 (Rb.52)
  • T-44 – ágyú emelkedés szöge csökkentve 28 fokról 20 fokra.
    Forrás: Uralvagonzavod’s combat vehicles – T-54 / T-55 Publishers: Information and Public Relations Department of the Federal State Unitary Enterprise “Production Association” Uralvagonzavod “
  • AMX-50 Surbaisse – hozzáadva az üres állás bekapcsolása a váltóhoz.
  • Type 61 – eltávolítva a váltó üres állásba kapcsolásának lehetősége.
    Forrás: 戦 後 の 日本 戦 車 POSTWAR JAPANESE TANKS, Author: 古 是 光 春 Furuze Mituharu, 一 戸 崇 雄 Itinohe Takao // 陸上 自衛隊 の MBT (MBT OF JGSDF), Author 高橋 昇, 野 木 恵 一, 城 島 健 健
  • Type 60 SPRG – A maximális sebesség növelve 48 -ról 55 km / h-ra. Javítva az ágyú és a géppuska jelölése. Növelve az ágyúsüllyedés -15 fokról -20 fokra.
    Forrás: 制式 要 綱 60 式 自 走 106mm 無 反動 砲 (c) D8004C (Formula outline of Type 60 Self-propelled 106 mm Recoilless Gun (C), D 8004C).
  • Begleitpanzer 57 – lézer távolságmérő hozzáadva. Lőszer kapacitás az első tárban növelve 24-ről 48 lőszerre.
    Forrás: HENSCHEL Wehrtechnik Begleitpanzer 57 mm, Thyssen-Henschel-Bofors
  • YAG-10 (29-K) – a következő adatok javítva:
    • tömeg csökkentve 12.2 tonnáról 10.5 tonnára;
    • sebesség csökkentve 70 -ről 42 km / h-ra;
    • Lőszermennyiség növelve 40-ről  48 lőszerre.
      Forrás: “A brief description of the anti-aircraft machine gun 29k” 1935
  • Növelve a stabilizátor pontossága, a következő harckocsiknál alacsony sebességgel történő tüzelésnél: MBT / KPz-70, T-64A, T-64B, M1 Abrams, Leopard 2K, Challenger 1
  • FV438, Type 60 ATM, FV102 – “horizontális meghajtás” és “Emelő mechanizmus” modifikációk.
  • Javítva a Browning M1919A4 géppuska jelölés az angol tankoknál L3A1-ra.
  • Kugelblitz – a 600 lövedékes hevederek között 100 lövedéknyi szünet van hagyva, ezáltal csökkent az újratöltési idő 50 sec-ről 10 sec-re.
    Forrás: Gepard. The history of German Anti-Aircraft Tanks. Walter J. Spielberger.
  • Az M15A1 CGMC jelölése javítva. (M15 CGMC). Forrás: Catalog of Standard Ordnance Items, Second Edition, 1944.
  • HESH -A HESH lövedékek süllyedési hatásának értékeit felülvizsgálták és finomították. Most a lövedékek hatékonysága nő a találkozás szögével és 60 fokos találkozási szögben eléri a maximális értéket.
    Források: AD001531 “Ballistic Research Laboratory, Transactions of Symposium on Shaped Charges” Nov 1951 // AD309203 “Function and Spall Characteristics of 90mm, T142E3, HEP Shell, Comp A3-Loaded and Fuzed with BD M91A1 Fuze” July 1959 // AD99939 ” Test of Shell HEP T170e3 for 76mm Gun T91 “June 1956 // AD305131 Effects of Size and Shape of inertia Pads on HEP ​​Shell Performance, Apr 1959 // Army Operational Research Group, Memorandum E.13, Tank Effectiveness, Conqueror, Conway and Charioteer
  • Talajellenállás csökkentve az összes kerekes járműnél.
  • A lerobbant tornyok továbbra is a pályán maradnak és alacsony sziluettű fedezéket nyújtanak.
  • Olasz tankoknál cserélve a Személyzet feltöltés ikon.
  • Az összes rakéta és füstgránát célpontra gyakorolt hatása felülvizsgálásra került.
  • A víz közelében történő ágyúlövés hatása javult.
  • Type-87, Flakpz I Gepard, Marksman: teljesült az automatikus fegyverek szelektív teljesítménye. A DSO-adatok esetében két kazetta közül választhat: elsődleges és külső. A külső lőszerszalag jelenleg csak húsz héjból áll és mindig külsőnek számít.
  • Churchill Mk.III/VII, 3-inch Gun Carrier, Black Prince: Dobozok és különféle elemek hozzáadásra kerültek a torony hátsó részéhez.
  • Armoured Car Mk II AA: a test a torony és a závárzat páncélzata javítva
  • Heavy tank No.6 – Az lövegsüllyedés mértéke javítva azon helyeken, ahol azt valamilyen tárgy nem teszi lehetővé. (pl füstgránátvető, fényszóró, stb)
  • Type 60 ATM, Sd.Kfz.234/2, T18E2 – Felderítés és bármelyik csapattárs javításának lehetősége illetve az “Air Strike” és az “Improved optics” fejlesztések hozzáadva.
  • AMX30 (összes) – A párhuzamosított géppuska függőleges kitéríthetősége, mostantól megegyezik a lövegéével (-8 +40).
  • Tiger II (összes) — Az első géppuskák páncélja a front páncélon finomítva és átdolgozva.
  • Panther (összes) — A lőszerek elhelyezkedése finomítva.
  • Jagdpanther (összes) — A lőszerek elhelyezkedése és mennyisége finomítva.
  • Pz.II (összes) — A lőszerek elhelyezkedése finomítva.
  • Matilda Mk.II — A lőszerek elhelyezkedése finomítva.
  • Conqueror — Új módosításként “Kiegészítő ballisztikus védelmi csomag” került hozzáadásra.
  • Magach 3 — Új módosításként a “Blazer” dinamikus védelmi ERA rendszer és ködgránátvető került hozzáadásra.

Korrekciók, a repülőgépek károsodásának és fegyverzetének javítása.

  • Javítva egy hiba, mikor néhány esetben a modosított géppuskák és ágyúk hatását alábecsülték
  • Bf 109 G2 – az üzemanyag tartályt védő páncélzat vastagságát növelték 21-ről 27 mm-re.
  • Ju 87 D-5 – hozzáadott módosítások “7 mm-es géppuskák” és “Új 7 mm-es géppuska” 7.92 mm-es géppuskákhoz.
  • SB2C-4, SB2C-5, F8F-1B – hozzáadott módosítások “12.7 mm-es géppuskák” és “Új 12.7 mm-es géppuska” a 12.7 mm-es géppuskákhoz.
  • OS2U  – a védekező torony irányításának szögei beállítva. ( forrás )
  • Mk 108 gépágyú – a fegyver súlya hozzáadva ( forrás ).
  • TBF-1C – a védekező torony irányításának szögei beállítva. ( forrás 1 , forrás 2 ).
  • Avenger Mk.II – a védelmi torony irányításának szögei kiigazítva ( forrás 1 , forrás 2 ).
  • A-35B – javítva az újratöltési idő a legénységi menüben ( forrás ).
  • N1K2 Ja – a x-ray-nél a fegyverekről szóló információk részleges hiánya javítva ( forrás ).
  • Ki-87 – javítva a bombák szaknyelv szerinti elnevezése ( source ).
  • Ki-49 (összes) – javítva a bombák típusainak köre, a 800 kg-os bomba eltávolítva. ( forrás ).
  • SB-2M-103 – hajtómű kompresszor módosítás hozzáadva.
  • Whirlwind Mk I – bombák hozzáadva.
  • Ki-27 otsu – hozzáadott tartályok eltávolítva ( forrás 1 , forrás 2 ).
  • LeO 451 korai – a védelmi fegyverek szélső értékei beállítva.
  • Lincoln B.Mk.II – hozzáadva a 14×1000 lb bombafegyverzet. (eddig a legnagyobb  6×1000 lb volt)
  • Ki-61 (összes) – javítva az üzemanyag tartály információ ( forrás ).
  • Il-28 – páncélzat finomítva (forrás).
  • D4Y (összes) – bomba fegyverek beállítva, szárazföldi légierő és haditengerészeti légierő szerint.
  • Kikka – javítva a bomba fegyverek fajtái és a 800 kg-os páncéltörő-romboló bomba eltávolítva.
  • F6F (összes) – Mk.13 torpedó kicserélve az Mk.13 / 44 torpedóra.
  • P-80A-5 – átnevezve F-80A-5-ra.
  • B-29 – a bombák elhelyezésének sorrendje javításra került.
  • I-16 (type 24,27,28) – javítva az ülés mögötti páncél vastagsága ( forrás ).
  • Breda 88 (P.XI) – a védő fegyverzet küzdőtere beállítva ( forrás ).
  • Ki-67 – légi fegyverzet panelja hozzáadva ( forrás ).
  • FW 190 A-8 – páncélzat panel modosítás hozzáadva mikor R-8 változatot használod.
  • Ki-102 otsu – javítva a repülőgép tipus. ( forrás )
  • FW 190 A-8 (USA) – javítva az információk X-ray módban.
  • Yer-2 (összes) – javítva a bombatér ajtó nyitása olyan esetben mikor zavarta bombafegyverzetet.
  • Ki-45 otsu – a 37 mm Type 94 gépágyú meghibásodásai közötti idő megváltoztatva.
  • Ki-108 – légi kezdés hozzáadva.
  • Su-6 (AM-42) – hozzáadva a 4×100 kg bombafegyverzet. Javítva a a bombák hozzáférhetetlensége a DZ-40 módosításához. (6×100 és a 2×250 verzió elérhető mikor használod a 23mm VYA-23 gépágyúkat).
  • He 111 H-6 — Az 1000 kg-os bombákhoz külön bombázás hozzáadva.
  • He 111 H-16 — Az 1000 kg-os bombákhoz külön bombázás hozzáadva.
  • P-47 (összes) – Légi újjászületés eltávolítva Realistic módban.
  • Hudson Mk.V – javítva az alsó állványok megjelenítése.
  • Me 163 B – javítva a hangárban történő “körüljárása”.
  • LaGG-3-34 – X-ray módban, az NS-37 gépágyú lőszerének panelja javítva.
  • Ju 88 A-4 – X-ray módban a személyzet panelja javítva.
  • Yak-2, Yak-4, I-29 – az olaj tartály és az olaj hűtő sérülés modellje megosztva.
  • P-38E – javítva a pilótafülke üvegének törése.
  • He 51 (összes) – javítva a szárnyak pozíciójának megjelenítése egy pilótafülkéből nézve.
  • Javítva a a kipufogógáz-hatás eltűnése több motoros repülőgépen az egyik motor meghibásodásával.
  • Javítva a a különböző modulok metszéspontja X-ray módban.
  • Yak-9UT – javítva a cserélhető fegyverek moduljának megjelenítése X-ray módban.
  • Yak-17 – a hiányzó tartályok hozzáadva a DM repülőgép modellben.
  • He 177 – FX 1400 (Fritz X) irányított bomba hozzáadva. A célzáshoz be kell állítania a pálya és a gép tengelyét. A bomba vezérlése a kormányok vezérlésével valósul meg, az aktuális incidencia megjelenítésével, amely megfelel a bomba látványának keresztmetszetével. A célkeresztben lévő jelzések jelzik azt a zónát, amelyen belül a bomba aerodinamikai képességei lehetővé teszik a találati pont beállítását.
  • A lőszerek összeállítását és fajtáit teljesen újratervezték – a ShVAK ágyú és a B-20, a kupolával szerelt ShVAK és a B-20 – az API-T lőszereket eltávolították (nyomjelzős páncéltörő-gyújtó). Ezt a lövedéket nem gyártották és nem használták fel a Szovjetunióban.
  • Az univerzális lőszerhevedereket “páncélozott célokra” fajtával helyettesítik. Frissített hevederek:

    Forrás- Christian Koll “SOVIET CANNON: A COMPREHENSIVE STUDY OF SOVIET GUNS AND AMMUNITION IN CALIBRES 12.7MM TO 57MM” 2009

    • Korai variánsok 1941 előtt
      • Alap: T-HEFI
      • Nyomjelzős: T-HEFI-I
      • Légi: HE-HEFI-HE-T
      • Rejtett: HEF-HEF
    • 1941-es
      • Alap: (without changes)
      • Univerzális:
        • Új: FIT-HEF-API-FIT
        • Régi: FIT-HEF-HEF-HEFI-API
      • Páncélozott célpontok:
        • Új: API-FIT-API-API
        • Régi: APIT-БЗ-FIT
      • Nyomjelzős:
        • Új: FIT-FIT-FIT
        • Régi: APIT-HEF-FIT
      • Rejtett: (without changes)
      • Földi célpontok:
        • Új: HEF-FIT-API
        • Régi: HEFI-HEF-APIT
    • Toronyban lévő ShVAK és B-20 gépágyúk:
      • Alap:
        • Új: FIT-HEF
        • Régi: FIT-API
      • Páncélozott célpontok:     FIT-API-API
      • Univerzális:
        • Új: API-HIT-HEF
        • Régi: APIT-API
      • Légi célok:
        • Új: FIT-HEF-HEFI
        • Régi: HEF-APIT
  • I-16 type 27, I-16 type 28, I-153P — A hevederek típusát és a sorrendjét a ShVAK ágyúknál a korai változathoz (1941 előtt) váltották fel.
  • DGP-1 – javítva az elektromos zsaluzat megjelenítése.
  • Mk 103 gépágyú – nyomjelzős gyújtó lőszer felváltva a gyújtó lőszerrel.
  • Mk 108 gépágyú – a gépágyú tömegét kiegyensúlyozták (forrás).
  • BK 3,7 gépágyú – javítva a lőszermennyiség.
  • S-21 rocket — A robbanóanyag-töltet tömegét és típusát meghatározták.

Repülési modell változások

  • Nimrod (összes), Fury (összes) – A geometriai adatok frissítve. A szárny, a törzs és a farok aerodinamikai jellemzői korrigáltak, a végeket hangolták. Az üzemanyag és a fegyverterhelés mennyisége a gravitációs középpontot pontosabban befolyásolja. A légi járművek sebességének értékei és teljesítménye frissítve. A lengéscsillapító merevsége hangolva. Az üzemanyagfogyasztási arányokat korrigálták. A termodinamika frissítve.
  • Nimrod Mk II: WEP hozzáadva.
  • Re.2000 int – WEP hozzáadva.
  • Beaufort / Blenheim / Mosquito – A geometriai adatok frissítve. A szárny, a törzs és a farok aerodinamikai jellemzői korrigáltak, a végeket hangolták. A különböző légijármű alkatrészek tömeg értékei aktualizálva, külön tüzelőanyag-tartályok engedélyezésve, az üzemanyag és a fegyverterhelés mennyisége korrekten befolyásolja a tömegközéppontot. A légi járművek a víz felszínén történő vészleszállás után egy ideig tartózkodhatnak a felszínen. A termodinamika frissítve. A hajtásrendszer teljesítménye frissítve. Az egér rendszerű üzemmódban az irányíthatóság és az irányíthatóság javult.
  • F8F1 / F8F1-B –  A geometriai adatok frissítve. A szárny, a törzs és a farok aerodinamikai jellemzői korrigáltak, a végeket hangolták. A különböző légijármű alkatrészek tömeg értékei aktualizálva, külön tüzelőanyag-tartályok engedélyezve, az üzemanyag és a fegyverterhelés mennyisége korrekten befolyásolja a tömegközéppontot. A légi járművek a víz felszínén történő vészleszállás után egy ideig tartózkodhatnak a felszínen. A termodinamika frissítve. A hajtásrendszer teljesítménye frissítve. Az F8F-1 motor 70 “Hg. WEP módosítással lett átdolgozva.
  • Ki-27 otsu – A geometriai adatok frissítve. A szárny, a törzs és a farok aerodinamikai jellemzői korrigáltak, a végeket hangolták. A különböző légijármű alkatrészek tömeg értékei aktualizálva, külön tüzelőanyag-tartályok engedélyezve, az üzemanyag és a fegyverterhelés mennyisége korrekten befolyásolja a tömegközéppontot.
  • Yaк-9u/ut/p, Yaк-3 VК-107 – A légnyomás jobban befolyásolja a motort nagyobb magasságban.
  • J7W1 -A kormánymű hatékonysága csökkent, a tömegközéppont javult, valamint a magas támadási szögű teljesítmény, az Árkád módban az irányítás”simábbá” vált,.
  • Kikka – Új Ishikawajima Ne-20 Kai motor, megnövelt fordulatszámmal és növelt tolóerővel a felszállási üzemmódban. A felszállási tolóerő  emelkedett. Működési idejük csökkent, lásd a teljes adatot a ITT.
  • F9F-8 -A közbülső szárny helyzetet eltávolították a repülőgép repülési kézikönyvének megfelelően. Az “Új fokozók” módosítás teljesítménye javításra került (a módosítás mostantól az oldalkormány teljesítményét is befolyásolja)
  • MiG-9,9P,15,15bis,17 – A fékszárny harci helyzetét a “Műszaki leírás” szerint eltávolítottuk.
  • Whirlwind Mk I – Az üzemanyag-fogyasztás mértéke javult.
  • Seafire FR 47 – A fékszárny felszállási állása hozzá lett adva.
  • MD.452 IIA – a motor gyártójának neve javításra került.
  • F4F-3/4 – Fékszárny blokkolás a repülőgép-repülési kézikönyv szerint 130 MPH-nál nagyobb sebességnél. A motorteljesítmény-táblázat hibája javításra került.
  • P-51H-5NA – A motor magassági jellemzői a kompresszor második sebességében javításra kerültek.
  • P-47 (összes) – az üzemanyag fogyasztási aránya nőtt (a WEP üzemideje csökkent)
  • Кi-87 – A turbó kompresszor és a motor magassági teljesítménye frissítve lett (a motor teljesítménye 1850 LE-ra emelkedett  forrás.
  • I-185 (összes) – A nem-harci motor üzemmódokat hangolták. A termodinamika frissítve. A tömeg és tehetetlenségi középpont frissítve, a maximális g-terhelés értéket növelték. A fékrendszer ereje növelve.
  • SNEB rockets, T10 – A francia rakéták jellemzőit korrigálták (tömeg, a test légellenállása, a motor jellemzői).
  • FW-190A/D Ta-152C/H –  A szabályozhatóság az oktatói módban (Instruktor) javult. Az automata üzemmódban a  “hátsó tartály – első tartály” helyébe az “első tartály – hátsó tartály” került. Ennek következtében a pilóta több G terhelést tapasztal, mint korábban (függetlenül attól, hogy mennyi üzemanyag van betöltve). A stabilitást minden üzemmódban a teljes szabályozással javították. Az adagoló tartály térfogata csökkent, így a negatív G-nál a repülés ideje is csökkent. A futómű felfüggesztése újratervezett és kevésbé “pattogó” a leszállás során.
  • Bf-109z – hangolva adatlap  alapján
  • Bf-110c-7 –  hangolva  adatlapalapján
  • Bf-110f-2  – hangolva  adatlapalapján
  • Bf-110g-2 –  hangolva  adatlapalapján
  • IAR-81C –  hangolva  adatlapalapján
  • Re-2000 GA –  hangolva  adatlapalapján
  • Ki-32 –  hangolva  adatlapalapján
  • F4U-7 –  hangolva  adatlapalapján
  • Leo-451_late –  hangolva  adatlapalapján
  • P-40F –  hangolva  adatlapalapján
  • FJ-4B –  hangolva  adatlapalapján
  • IL-28Sh –  hangolva  adatlapalapján

Gazdaság és fejlesztés

  • A torpedók költsége csökkentve.
  • Sd.Kfz.234 / 2 – II. rangú lett.
  • Marder III, Marder III H – egy (kinyitható) csoportba mozgatva a fejlesztési fán.
  • Daimler AC Mk.II – a harmadik oszlopba átmozgatva a Tetrarch Mk.I után, a Valentine Mk.I elé.
  • A német nehézvadász ág (3. oszlop) felső része átdolgozásra kerül. A két Do 217 J egy csoportba (mappába) kerül és helyet cserél a Bf 110-zel, ami alá kerül be kötelezően kifejlesztendőként a két új Bf 110. (nyilakkal össze van kötve az összes gép a Do 17 Z-7-től a Ho 229-ig).
  • FW 190 D-13 – Battle Rating változások:
    • AB: 6.0 → 5.7
    • RB: 5.7 → 5.3
    • SB: 5.7 → 5.3
  • Do 217 J-1 – Battle Rating változások:
    • AB: 3.0 → 2.7
    • RB: 3.0 → 2.7
    • SB: 3.3 → 3.0
  • Do 217 J-2 – Battle Rating változások:
    • RB: 3.0 → 2.7
    • SB: 3.3 → 3.0
  • P-38J-15 Richard Bong – Battle Rating változások:
    • RB: 4.0 → 4.3

Felület

  • Az Egyesült Államok és Németország matricái az alábbi csoportokba átrendezve: the USA, the USA (tanks), Germany, Germany (tanks).
  • Földi járműveknél a “kinézet” menüben az automatikus álcafestés opció hozzáadása megtörtént.
  • A földi és légi felszerelések részeinek nevei, csak úgy mint a fegyverzeteké, hozzáadásra kerültek.
  • Új funkció – Védelem analízis (leírása a cikkben): Az 1.79-es frissítésben egy új lehetőséget kapunk a páncél vastagságának és a harckocsi kialakításának elemzéséhez: ez a “Védelem analízis”. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy kiválaszd a harcjárművet, a jármű által használt lövedék típusát, a lövés tartományát és a meghatározott adatoknak megfelelően ellenőrizd a kiválasztott jármű páncélvédelmét különböző pontokon.
  • A sérült jármű modelljének megjelenítése hozzáadtva a “Testreszabás” menühöz (sérült modell megjelenítése). A repülőgépek esetében a kurzor segítségével meg lehet határozni a burkolat különálló sérült elemét.
  • Módosításra került néhány földi és légi jármű neve és megjelenítése a fejlesztési ágon.

Játék mechanikai változások

  • Késeltetés lesz a következő modifikációkon csatában: 15-másodperc a tűzoltó készülék újra használatára és 60-másodperc a legénység cserére. A számláló a tűz eloltásától vagy a  legénységi tag cseréjétől számolandó.
  • Az “Intelligence” csatában kapható eredmény megváltozott – mostantól a általad felderített ellenfél csapattárs általi elpusztításakor jár.
  • Az “According to Intelligence” csatában kapható eredmény megváltozott – mostantól a csapattárs által ellenfél általad való elpusztításakor jár.
  • “Help with fixing” csatában kapható eredmény került bevezetésre – csapattárs (nem szakasztárs) javításban való hozzájárulásért jár, nem többször mint 3 csatánként.
  • Plusz harci küldetések:
    • “One step ahead” – kapd meg a megadott számú katonai kitüntetést az “According to Intelligence”-t.
    • “Scout” – kapd meg a megadott számú katonai kitüntetést az “Intelligence”-t.
    • “For work” -kapd meg a megadott számú katonai kitüntetést az “Help with fixing”-t.
  • Változások a PvE küldetésben “Storm”:
    • ezentúl a jutalmat megkaphatod a harckocsi és a repülő küldetés teljesítéséért is egy napon.
    • a győzelemkor kapható ládák mostantól univerzális tartalékot is tartalmazhatnak.
    • a beéledő NPC száma minden körben a csatában bennmaradt játékosoktól függ .
    • a minimum játékos szám, ami kell a csata indításához lecsökkentve.
  • Változások a PvE küldetésben “Storm, Tank arcade”:

    • “Maginot Line” pálya hozzáadva, I-VI. rangú francia tankok ellen.
    • “Fulda”, pálya hozzáadva, I-VI. rangú antant tankok ellen.
    • minden egyes sikeres hullám után a játékosok bázisán több választható bónusz van, amelyek mindegyik helyreállítja az összes modult, a legénységet és a lőszert; Az 1. és a 2. szinten csak két bónusz van minden hullám után, 3 – legfeljebb három, és így tovább. Ugyanakkor a kártyán nem lehet több mint 10 bónusz.
    • megváltoztatva az algoritmust a játékos csapatsorainak elvesztése esetén, amikor az ellenség a védett szektorban volt, valamint a bónuszok kiszámításának algoritmusa az egyes hullámok eredményén alapulva – ezek a paraméterek nem gördülékenyen változnak hullámonként, hanem aritmetikai progresszióval. (értő. mi? 🙂 – a szerk.)
    • az NPC tankok mostantól több típusú lőszert használhatnak.
    • Ha a lőszer kifogy az NPC által irányított tankokból akkor nem lőnek tovább.
    • NPC által irányított támadó repülők száma csökkentve.

Ismert hibák

  • Hiba léphet fel a Védelem Analízis funkció általános védelmi fokozatával. Abban az esetben, ha a teljes védelmi dimenzió nagyobb értékeket mutat (több mint 1000 mm egyenérték), ez a főbb modulokra (motorra, ágyú stb.) vonatkozik, ahol a harckocsi legénysége és más kisebb modulok nem sérültek.
  • T-62M-1 megjelenhetnek textúra problémák és hibák.
Reklámok

1 reply »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: