Hírek

I-225 – a magasreptű

i_225_02_1280h720_df1887cb9cc210f7d8411db6a266418d

Kedves játékosok!

Bemutatásra kerül végre egy repülőgép is a War Thunder 1.81 frissítésével kapcsolatban: a Mikoyan/Gurevich I-225 a szovjet magassági vadász.

I-225 a játékban (videó)

Áttekintés

Bár 1944 elején a VP program kevésbé volt érdekes a szovjet vezetésnek, két prototípus is fejlesztés alatt állt, az I-224 és az I-225. Az I-225 két prototípusából az első három hónappal – 1944. július 21-én – az I-224 előtt repült először. Ezt egy Mikulin AM-42B 12 hengeres folyadékhűtésű Vee motorral látták el, amelyen egy TK -300B típusú turbófeltöltő került elhelyezésre a jobb oldalán. Teljesítménye  2000 LE felszálláskor és 1750 LE 7500 m-en. Elláták egy kiváló Shchyerbakov túlnyomásos kabinnal, egy 64 mm-es páncélüveggel, 8 mm-es páncélzattal és négy szinkronizált 20 mm-es ShVAK gépágyúval. Az I-225 teljesen fém konstrukció volt. Augusztus 2-án az I-225 elérte a 708 km / h sebességet 8500 méteren, de két nappal később – tizenötödik repülésén – az I-225 motorja 15 méteres tengerszint feletti magasságban elromlott, a repülőgép lezuhant és helyrehozhatatlanná vált. A második prototípust 1945. március 14-ig nem szállították le, mivel az OKB elsőbbséget adott az I-250-nek. A későbbi vizsgálatok során az AM-42B-vel azonos minősítésű AM-42FB motorral hajtott I-225-02 elérte a 726 km / h sebességet, amely akkoriban a leggyorsabb szovjet dugattyús motoros vadászgép volt.

mig_i-225

Az I-225 háromnézeti rajza.

Különböző okokból a második repülőgép is összetört a tesztelések során. Hosszú tervezés és fejlesztés után 1947 márciusában megszüntették a projektet.



i_225_06_1280h720_acc1c7dc5fd1195b964956be624870a6

I-225 a War Thunder-ben

A War Thunder-ben az I-225 a szovjet repülőgép fejlesztési ág IV. rangjában kerül elhelyezésre. A rangján belül az I-225 komoly potenciállal rendelkezik a sebessége miatt, de a magasságot tartani kell ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozhasd ki a motorból. Az I-225 kitűnő emelkedési sebességgel, jó manőverezőképességgel rendelkezik az összes sebességtartományban, és nagy sebességgel alacsony magasságokban is. A kategorikus előnye még az összesen négy gépágyú elhelyezése a törzsben, ami egyszerűsíti a célzást és előnyt jelent a frontális támadásokban. Összességében a hajtóműben fellépő hibák, amelyek valójában megakadályozták a vadászgép rendszeresítését, nem befolyásolják a játékban. Ez a gyors, agilis repülőgép kiváló frontális fegyverével ugyanolyan jó, mind a nagy, mind a közepes magasságokban. Az I-225-es hiányosságai közé tartozik a bombák és rakéták hiánya, a két fékszárny pozíció, kis mennyiségű üzemanyag és a szimósok figyelmébe: teljes vezérlési módban nehéz fel- és leszállni vele.

i_225_03_1280h720_4847cb090c7d21f2799c7014198c0108i_225_04_1280h720_9f86fd0059d9e4234bb6091a39206d31

 

Minden más szempontból ez egy kiváló dugattyús motoros vadászgép a magasabb rangokban – a fejlesztők biztosak benne, hogy sok pilóta számára ez lesz a kedvenc vadász minden játékmódban!

i_225_05_1280h720_8a84bd7ac42abea9b0df64f85592882a

Az I-225 hamarosan érkezik a War Thunder 1.81 “The Valkyries” frissítésében!


Összes 1.81 frissítéssel kapcsolatos cikk!


Forrás: War Thunder

2 replies »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s