Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves Játékosok!
Az 1.85-ös frissítés előtt kaptunk egy új Q&A-t.
Válaszol: Vyacheslav Bulannikov
Földi járművek
Fog valaha működni a laser-es távolságmérő repülőkkel vagy helicopterekkel szemben?
Amelyiken kifejleszthető alkatrész azon már most is működik légi járművekkel szemben.
Vannak tervek további szovjet tervrajz/projectjárművek játékba hozatalára, mint például: “Object 781”, “Object 782”, “Object 787”?
Még túl korai ezekről beszélni, de az említett járművek nagyon érdekesek. Olyan járművekkel amelyek mind légvédelmi, mind tankelhárító feladatra használhatóak biztosan fog bővülni a játék.
Van bármi terv a tüzérségi támadásra figyelmeztető hangjelzés lecserélésére? Jelenleg ezen aspektus rombolja a “realisztilus” csaták valósághűségét.
Nem nincsenek ilyen terveink. Bár nem is értjük, hogy a jelenlegi formájában, hogyan rombolná a tüzérségi támadás a csaták valósághűségét, és élményét.
Lenne rá lehetőség, hogy a javításnál adott modulonként is meg legyen jelenítve a visszamaradó idő. (Például egy nagyobb bombatalálat után az ágyú már 20 másodperc múlva megjavul, de a motornak kell 60 másodperc, akkor ez a damage panelen valahol legyen megjelenítve, hogy tudjuk, hogy 20 másodperc múlva már képesek leszünk megvédeni magunkat, hiába tart a javítás 1 percig)
Átgondoljuk a javaslatot.
Tervezitek, hogy a meghajtásnál szétosztjátok a motor és a váltó hatását. (Jelenleg az egész egybe van sűrítve a harckocsi által leadott erőre.)
Ilyen változtatásokra nem is gondoltunk és nem is tervezünk.
Lehetséges az összes harckocsi hajszálkeresztjét egyszerre lecserélni?
A jelenlegi algoritmussal nem, és nem is tervezzük ezt megoldani.
A helicopterek elég hatékonyak a harckocsik ellen, lesznek az elhárításukra kifejlesztett járművek a játékba bevezetve?
Igen, az irányítható rakéták már eddig is nagyon hatékonynak bizonyultak a helicopterekkel szemben, a jövőben pedig még több irányítható rakétával felszerel harckocsit fogunk behozni.
Az 1.85-ben érkeznek az olasz harckocsik. Benne lesz, majd az elefánt? A 653-asok rendelkeztek Olaszországban Elefántokkal, ami egy nagy hiányosság még a war thunder földi járművei közül, és a fába tökéletesen bele illene. (Az utolsót a kérdező nem tudom honnan vette, de hozzáteszem, hogy még sokat a fejlesztőknek nem is kellen dolgoznia, csak egy kis ctrl+c->ctrl+v (amit a gaijin nagyon szeret), majd azon kisebb módosítások. – a szerk.)
Igaz, hogy a 653-asok rendelkeztek Elefánttal Olaszországban, de ahhoz az olaszoknak semmi köze. Nem fogjuk az olaszokhoz behozni az Elefántot!
Tengeri járművek
Be lesznek vezetve a játékba az önvezérlő torpedók?
Már áprilisban benn voltak a játékban. Igazából bármelyik járműre rátehetjük, de amíg nincsen kidolgozva rendesen a torpedó észlelés és elhárítás, addig nem akarjuk betenni, mert nem lehetne ellene védekezni főleg a régebbi hajókkal.
Lesznek majd külön dekorációk tengeri járművekhez?
Igen. Már most is vannak, de számuk nagyon kevés.
Terveztek bevezetni tengeri “Enduring Confrontation”-t, ahol a repülők mellett csónakokkal és hajókkal is lehetne különböző feladatot végrehajtani.
Még ehhez túl korán van. Van egy fejlesztési tervezetünk, amivel változatosabbá tudnánk tenni a csatákat és ennél sokkal kevesebb idő és munka bevezetni. De emellett nem vetjük el a tengeri “Enduring Confrontation”-t sem.
Other
Meg tudnátok oldani, hogy a szakasz BR-je látható legyen a szakaszfülön?
Gondolkozunk rajta.
Vannak tervek a közel jövőben a VR fejleztésére? Sok hiányosság van amire a játékosok folyamatosan hívják fel a figyelmet a fórum angol részén. (nem az oroszon) például nincsen egér, ha az ember a térképet nézi, íogy jelölni sem lehet.
Folyamatosan dolgozunk a játék hibáinak javításán, ugyan úgy a VR részlegen, mint a játék egyéb alrészein.
Mikor kapunk végre egy kitöltött, teljes wiki-t a játékhoz, amiben leírják a játék alapjait és egyéb specifikus dolgokat, például hogy a jutalmazási rendszer hogyan működik? Régen ott fent volt a hivatalos formula, hogy mindent hogyan számolnak, illetve a játék aspektusai hogyan működnek, most meg csak általános (‘rizsa’) van. Ez csak azt okozza, hogy a játékosok tudatlanok és tanácstalanok lesznek tele megválaszolatlan kérdésekkel.
Igaz, de legalább a járműveknél több információt tudtuk találni a wiki-n, mint a kiskártyán a játékban. A wiki feltöltését nem tudjuk egy nap alatt elvégezni, várjatok és fel fogjuk tölteni információkkal.
(“Több adat a wikin”, aha, ha ti mondjátok (példa), de még az agyon babusgatott orosz gépeik wikijét sem töltik ki rendesen.)
Ti is tehettek fel kérdéseket(angolul vagy oroszul), illetve a korábbi Q&A-ket is megtekinthetitek a forum-on.
Forrás: War Thunder Hivatalos Oldal
Kategóriák:Q&A