Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves Játékostársak!
Elérkezett az idő amire sokan vártunk. Eljött az 1.77 “Advancing Storm” frissítés a War Thunderbe. Nem is húzom tovább az időt, lássuk is a főbb dolgokat:

Főbb változások:
Grafikai változások
Dagor Engine 5.0 – a játék motor új verziója ami újabb effektekkel és javított grafikával kápráztat el minket.
- Új tájkép generáló technológia a földi járműveknek.
- Új algoritmus a táj textúrázására és részletességére.
- Realisztikus sár és pocsolyák.
- Új élsimítás technológia (TAA).
- Érintkezési árnyékok és effekt árnyékok.
- Realisztikus eső effektek.
- Rétegzett köd effekt.
Más grafikai fejlesztések:
- Dinamikus nap és felhők.
- A találati effektek a földön és a célponton 30mm-es lőszer felett javítva lettek.
Hangok (teljes cikkért KATT):
- Az összes jármű új géppuska lövési hangot kapott.
- Új hangok az összes automata fegyvernek.
- Az összes ágyúhang újra lett dolgozva.
- Új hangok az MLRS járműveknek. Különösen a BM-13 “Katyusha”-nak.
- Új ATGM hangok hozzá lettek adva.
- Az összes ATGM hang átdolgozva.
- Hang visszaverődés bevezetve segítve ezzel a játékost, hogy meg tudja különböztetni, hogy a lövés egy géppuskából, vagy ágyúból jött, illetve annak kaliberét is meg tudod majd nagyjából saccolni. Ez minden oldal fegyvereit érinti.
- A környezet, amiben a lövést leadták, meg fogja határozni a lövés hangját. Egy városban leadott lövés ‘visszhangot’ fog kreálni, míg a nyílt terepen sokkal tisztább lesz.
- A hangok különbözni fognak a játékos helyzete alapján is. (épületben, vagy a pilótafülkében tompább lesz).
- Hangok tiszta megkülönböztethetősége hozzáadva, mind külső, mind irányzó nézethez.
- Hangtompítás is kerül a játékba, ami egy tankon vagy bombázón belül is érzékelhető lehet, ha egy zárt térből (pilótafülke) nyílt térre váltunk át. (lövész, vagy irányzó nyitott harckocsiknál).
- A légi hangok távolságokon való módosúlása átdolgozásra került.
- Hosszú hullám rétegek hozzáadásra kerültek. (robbanásból, ágyúlövésből, stb).
Új járművek:
Földi járművek:
Amerika
Németország
Oroszország
Nagy Britannia
Franciaország
Repülők:
Amerika
-
F-84G-21-RE
Németország
Oroszország
Nagy Britannia
Japán
Olaszország
-
Spitfire Mk Vb/trop (premium)
Franciaország
-
Yak-3 (premium)
-
M.D.452 Mystere IIC pre-series
Tengerészeti flotta:
Csak a jövőben lesz elérhető a tengeri erők tesztereinek.
Amerika
-
PT-6 – MTB
-
PT-20 – MTB
-
PT-71 – MTB
-
PT-103 – MTB
-
PTF-7 – MGB
-
SC-497 – Sub-chaser
-
LCS(L)(3) – Landing Craft Support
-
PC-451 – Sub-chaser
-
PT-314 – MTB
-
PT-625 – MTB
-
PT-565 – MTB
-
PT-810 – MTB
-
PT-59 – MGB
-
Asheville – Fast Attack Craft
-
Fletcher – Destroyer
-
Cowell – Destroyer
Németország
-
LS – MTB
-
S-38 – MTB
-
S-38b – MTB
-
R-41 – Minesweeper
-
R-130 – Minesweeper
-
R-301 – Minesweeper
-
SF 40 Leichte – Light Flak-ferry
-
SF 40 Schwere – Heavy Flak-ferry
-
AF D1 – Gunboat
-
AF D3 – Gunboat
-
MZ1 – Gunboat
-
S-100 (1945) – MTB
-
S-100 (1944) – MTB
-
VS-10 – MTB-Hydrofoil
-
Jaguar – MTB
-
VS-8 – MGB-Hydrofoil
-
Albatros – Fast Attack Craft
-
Zerstörer 1936 (1941) – Destroyer
-
Z-20 Karl Galster – Destroyer
Helyszínek és küldetés fejlesztések:
- Balance miatt változtatások lettek a “Poland” nevű pályán: Új kisváros lett hozzáadva az északkeleti részhez ahol az új “respawn” is helyet kapott RB és SB módban: kő sáncot kapott a tó melletti részhez ami majd a “respawnt” védi a “spawn camperektől”.
- Balance miatt változtatások lettek a “Eastern Europe” nevű pályán.
- Új küldetést is kapott ami miatt nagyobb területet kapunk csatázni – “European Province” és “Neighborhood Volokolamsk” az “Eastern Europe” and “Volokolamsk” nevű pályák felhasználásával.
- Utcai és vidéki részeket kapott a “Maginot Line”.
- Új teszt repülés küldetések amerikai, német és japán jeteknek.
Repülő modell, sebzés modell, karakterisztika és fegyverzet változások:
- A zuhanó bomba repülőgépekkel való ütközésének lehetősége hozzáadva (robbanás nélkül). Árkád csatákban a bomba csak ellenséges, míg realisztikus és szimulátor módban baráti és ellenséges repülőgépekkel is ütközhet. Az ütközés eredményeképpen a bomba röppályája megváltozik, az érintett repülőgép által elszenvedett sérülés pedig a bombával való ütközés erejétől függ.
- A bombaszekrény kinyitása működik a külső pontokra felszerelt fegyverzettől függetlenül azzal a feltétellel, hogy azok nem akadályozzák a kinyitást.
- A-26 (minden változat) – Célzási ívek védőfegyverzethez javítva lettek.
- MiG-3-15 (BK) – Lőszer készlet változtatva 280 db a BS géppuskában és 145 lőszer a BK gépágyúban.
- IL-4 – Kijavították azt a bugot ami miatt nem lehetett ehhez a repülőhöz saját készítésű cammot csinálni.
- Typhoon Mk.Ia – A .303-as géppuskák lőszerkészleteit változtak. A külső géppuskákban 500 lőszer és a középsőkben 460 van.
- PB4Y-2 – A bomba nélküli bevitel fixelve.
- Potez 631 – Szeparálva lehet mostantól dobni a 100kg-os bombákat.
- Páncél átütési érték a Panzerblitz II rakétának korrigálva.
- Me 410 A-1/U2, B-1/U2 – A fegyverzet kirajzolása X-Ray nézetben javítva.
- Do 17Z-2 – 4x250kg-os bombákat már nem kapja meg.
- P-51 (minden változat), F-82E– páncélzat korrigálva.
- La-5FN – A hátsó páncél lemez az X-Ray nézetben fixálva.
- Do 217 E-4 – MG FF ágyúk MG FF/M-re lettek cserélve.
- He 111H-16 – MG FF ágyúk MG FF/M-re lettek cserélve.
- Spitfire szériák I, II, V és IX – Az üzemanyagtank páncélja változott.
- Potez 630 – A jármű típusa air defense fighter-ről Heavy fighter-é változott.
- A-35 – A bomba dobása a bomba bölcsőből AB módban javítva.
- Be-6 – A lövészek száma a jármű adat lapjában fixálva.
- Pe-3 (minden változat): legénység lapon javítva a bombák és rakéták újratöltési idejének megjelenítése.
- F6F-5, F6F-5N – Az X-Ray-ben a motor információi javítva.
- Ki-102 – A lőszer ikon javítva.
- A6M3 Model 22: a 20 milliméteres Type 99 Mk. 2 gépágyúk Type 99 Mk. 1 típusúakra cserélve (forrás).
- Hs 129B-2 – A 4×50 kg-os bombák
- AD-4 (minden változat): bombakioldási sorrend javítva az 1×1000 + 2×500 fontos és az 1×2000 + 2×1000 fontos bombát tartalmazó készlet esetén.
- D3A1 – A védekező fegyverzet információi kiegészítve.
- F-82E, F8F-1, F8F-1B, P-38L-LO, A-36, PV-2D, SB2С-4, SB2С-5, SBD-3 – Felszerelhető DGP-1 géppuskákat kapott.
- P.108A serie 2 – lövészek száma a jármű adat lapjában fixálva.
- Beaufighter (minden változat) – A védőfegyverek Vicker K-ra lettek cserélve.
- MiG-3 (minden változat) – A hátsó páncél lemez 6mm-ről 8mm-re lett növelve.
- Su-6 (АМ-42) – Az üzemanyagtank páncélzata fixelve.
- Swordfish Mk.I – A farkon keresztüli lövést javították.
- Il-2M (minden változat) – A farkon keresztül lövést és géptörzsön keresztül lövést védőfegyverrel javítva.
- Il-10 (minden változat) – A farkon keresztül lövést és géptörzsön keresztül lövést védőfegyverrel javítva.
- B7A2 – A géptörzsön keresztül lövést védőfegyverrel javítva.
- IL-28, Tu-14Т, Kikka – Rakéta boostert kapott.
- Azoknál az Olasz repülőknél amik a Német fejlesztési fában vannak, a legénységi hang mostantól német lesz.
- A Panzerblitz II rakéták páncélátütési értékei javítva.
- Az AP MkI és az AP Mk II tömege változott.
- A S-21-es rakéta karakterisztikája javítva.
- Külön lehet indítani a Type 5 No.6 Mod.9 rakétákat.
- Bomba kiosztások a Japán repülőkön fixálva lettek.
- A Type 2 Nominal 50 Mod 1 bomba karakterisztikája javítva.
- D4Y3 – Átnevezve D4Y3 Ko-ra.
- MG 151/15, MG 151/20 – Az ágyúk súlya javítva.
- A 20 milliméteres AN/M2 és AN/M3 gépágyúkhoz hozzáadva a légi célpontok elleni lőszerkészlet.
- A Berezin géppuskának mostantól 3 különböző fő típusa van: UBS, UBC és UBT.
- Az Mk. 103-as lőszerinek karakterisztikája javítva. (Sebzésük, átütésük csökkentve)
- Az 1801 fontos 18″ Mk. XV torpedó maximális kioldási sebessége 443 km/h-ra, maximális kioldási magassága 122 méterre módosítva.
Földi járművek változásai:
- A radarral felszerelt önjáró légvédelmi lövegek (ZSzU-23-4, М163, FlakPanzer Gepard és Type 87) számára célzásrásegítő rendszer kerül hozzáadásra. A bekapcsolásához a “célpont kiválasztása” gombot kell megnyomni, majd meg fog jelenni a zárolási keret és a célzásrásegítő (előretartás) jelölő.
- Az alábbi járműveknél bevezették az elsődleges lőszertárolók mechanizmust: Leopard 1, Leopard A1A1, M46/M46 Tiger, M47/mKPz.47, M48A1, MBT-70/KPz-70, M60/M60A1 (AOS)/M60A1 RISE (P), T95E1, STB, Type 74, Centurion Mk.10, Vickers MBT, T-54 (összes), T-55A, T-62, IS-3, Object 906, FV4004, Conqueror, Object 268, Object 120, SU-122-54, AMX-30 (összes), Chieftain (összes).
- Az alábbi lőszerek ballisztikája átdolgozva (a pályájuk laposabb lett, és a sebességük is kisebb mértékben csökken nagy távon):
100mm 3BM8
105mm L28A1, M392A2, DM13, M728, M735, OFL 105 F1
115mm 3BM3, 3BM4
120mm L1G, L15A3, L23
122mm 3BM11
125mm 3BM9, 3BM12
152mm APFSDS for M69, ХМ578E1 cannon
M60A2 – A hiba, ami valótlan gyenge pontot okozott a lövegpajzs (mantlet) és a torony között javítva. - M60A1 AOS – Az optika körüli gyenge pont az lövegpajzson eltávolítva.
- M60 – A hiba, ami valótlan gyenge pontot okozott a test és a torony között javítva.
- M47/mKPz.47 – A páncélzat javítva (forrás).
- M48A1 – A hiba, ami valótlan gyenge pontot okozott a test és a torony között javítva.
- A torony [páncélzata javítva (forrás).
- M48A1 – A hiba ami következtében a vezető nézet forgott a torony fordításakor javítva.
- FV4005 – Az ágyú elsütésének és a találatnak a hatása javítva.
- Begleitpanzer 57 – A tornyot lévő hibás pontok, amik találatakor a tank irreálisan sérült javítva.
- Type-87 – Testtörés (Hullbreak) hozzáadva.
- Object-120 – Testtörés (Hullbreak) hozzáadva a motor vagy a váltó megsemmisítésekor, egy hiba miatt nem működött megfelelően.
- Tortoise – A hiba, ami miatt a párhuzamosított géppuska az ágyúcsőből lőtt, javitva.
- FV102 Striker – A rakétaindító állványhoz sebzési (damage) model hozzáadva.
- CA Lorraine – A hiba, ami miatt a kerekekre és a kipufogóra is lehetett tenni 3d dekorációkat javítva. A felfüggesztésnek is elkészült a sebzési modelje.
- M41 – A hiba, ami miatt az első kerekek a föld felett mozogtak javítva.
- M4A5 Ram II -A légvédelmi géppuska tüzelési kijelzése (látványa) javítva.
- ZiS-30 – A megsemmisült ágyú mozgatási hibája javítva.
- KPz-70 – Ezentúl az ágyú “bölcsője” is mozog majd a toronyal.
- AEC Mk. II, AC Mk. II AA:
- A helytelen páncélvastagsági értékek javítva.
- Páncélzatelrendezés pontosítva. Források: Canadian Archives Microfilms, Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications // AFV Weapons Profile No 21
- A30 Challenger: páncélzatelrendezés pontosítva (forrás).
- A.C.IV – Az alábbi változtatások történtek:Átnevezve “AC.IV Thunderbolt”-ról “A.C.IV”-re;
Sebessége csökkentve 56-ról -> 48 km/h-ra;
Lőszekészlete növelve 47-ről -> 50-re;
A motor ereje 330-ról -> 397-re;
A teljes elülső páncélzata átdolgozva. Az irreális gyengepontok a tank tornyáról eltávolítva.
Források: MP508/1, 1940 – 1946, G.S. Specifications Cruiser Tank AC3 and ACIV; MP392/36, 1942 – 1943, Tanks: Australian; Cruiser, Mark 3 (Experimental); MP392/36, 1942 – 1947, Australian Cruiser Tank Mark 3: production; and AC4, experimental; MP730/13, 1942 – 1944, B) Official papers; MP438/3, 1942 – 1943, Plans, Armoured Fighting Vehicles; MP730/13, 1942 – 1943, Tank Production in Australia: Stage IV. Discussions with United States and matters which led up to abandonment of tank programme; MP730/13, 1943 – 1943, A) Australian Tank Production Report by Colonel G A Green: B) Related Documents; MP730/13, circa 1942 – 1942, Armoured Fighting Vehicles Historical Notes (Dow) - Т-26 (1940), Т-26 (1 Gv.T.Br.) – A lőszerelhelyezés javítva.
Forrás: “Т-26. Руководство службы”, 1940 //М.Коломиец, М.Свирин – “Фронтовая иллюстрация 1-2003 – Лёгкий танк Т-26 1931-1941”. - Vickers MBT, M10 – A tankon lógó lánctalpak anyaga “hegesztett páncélról” -> “lánctalp”-ra változtatva.
- ARL-44 – Az újratöltési hang hiánya a legénység függvényében javítva.
- M8 Scott & M24 – M64 füst gránát hozzáadva.
- Jagdpanzer IV / IV/70(V) – füst gránát hozzáadva.
- Conqueror: páncélköpeny vastagsága 4-ről 6 mm-re növelve. Forrás: Report No.T.R. 17/1, Fig.21. Ammunition of the machine guns has been changed from 15000 to 7500 rounds. Source: Conqueror, Marks 1 and 2. Volume III – Armament. Pamphlet No.9. 1957
- A motor ereje 450 lóerőről (2050 RPM) -> 500-ra emelve (1800 RPM) az alábbi tankoknál: (Azt hinnétek, hogy csak megint egy buff, de a valóságban is 500 lóerő leadására volt képes a motor, tehát csak történelmi hitelesítés 😦 )
T-34-57 (1943)
Т-34-57 (1941)
Т-34 (1942)
Т-34 (1940)
Т-34 (1941)
Т-34E
Т-34E (STZ)
T-34-747(r)
Forrás: Руководство по материальной части танка Т-34, 1949 (Vannak hitelesebbek is, amik ugyan ezt támasztják alá, tehát hihetünk nekik) - Cromwell Mk.I / Cromwell Mk.V – A hiba, ami megakadályozta a füstgránát újratöltését javítva.
- AMX-13 DCA 40 – A lövedékek paraméterei változtatva:
40mm HE-T:
sebesség: 874 -> 1005 m/s;
robbanóanyag típusa: “tetril” -> “torpex”;
robbanóanyag tömege: 25 -> 100 g;
lövedék tömege: 860 -> 960 g;
40mm AP-T:
sebesség: 874 -> 1025 m/s;
lövedék tömege: 882 -> 930 g;
Forrás: Jane’s Ammunition Handbook, 2002 // Gander, T. “The Bofors gun”, 2013. - Medium Tank M2 – A harckocsi tömege csökkentve, 19 ->17.2 tonna.
Forrás: DEVELOPMENT OF ARMORED VEHICLES, volume 1 Tanks – AGF BOARD No.2 - M36 – A harckocsi tömege csökkentve, 30 ->28.1 tonna.
Forrás: Catalogue of Standard Ordnance Items, second edition 1944, volume I. - Valentine Mk.I – Motorerő csökkentve, 165 -> 135.
Forrás: The Royal Armoured Corps Tank Museum. Tanks 1919-1940, The Interwar Period. The Royal Armoured Corps Centre, Bovington, Dorset. - Crusader AA Mk.II – Lőszerkészlet növelve, 600 -> 1200. Toronyforgási sebess\ég növelve, 40 -> 70 fok/másodperc.
Forrás: Report V/EL NO. 48. CRUSADER III A.A. II (TWIN OERLIKON). Performances of Power Traverse Gear on Slopes., The National Archives WO 194/172 - Crusader AA Mk.I – Az alábbi páncélértékek megváltoztatva. :
Elölről: 25.4 -> 30 mm
Oldalról: 25.4 -> 12 mm
Hátulról: 25.4 -> 12 mm
Forrás: Canadian Archives Microfilms, Department of National Defence Army, British A.F.V. - Crusader AA Mk.II – Az alábbi páncélértékek megváltoztatva:
Elölről: 30 -> 50.8 mm
Oldalról: 14 -> 50.8 mm
Hátulról: 17 -> 50.8 mm
Fellülről: 12.7 -> 20 mm
Forrás: Canadian Archives Microfilms, Department of National Defence Army, British A.F.V. - Crusader AA Mk.I/Mk.II – Sebesség csökkentve, 42 -> 44 km/h.
Forrás: Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications - Crusader AA Mk.I – Tömege növelve, 16.3 -> 17.2 tonna.
Forrás: Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications - Crusader AA Mk.II – Tömege növelve, 16.3 -> 17.5 tonna.
Forrás: Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications - Crusader AA Mk.II — Az ágyú visszarúgásának hibás megjelenítése javítva.
- Crusader Mk.III – Füstgránátok száma növelve, 30 -> 50.
Forrás: WO 291_1439 Vol 1 British tanks - Centurion Mk.I – páncélzat átdolgozva:
Torony elölről: 152 -> 127 mm
Torony oldalról és hátulról: 89 -> 76 mm
Test felső lemez: 38 -> 29 mm
Torony felső lemez: 29 -> 25 mm
Test hátulról: 20 -> 38 mm
Test alsó lemez: 30 -> 17 mm
Torony alsó lemez: 19 -> 25 mm
Torony alsó lemez (a hátul kilógó részen): 20 -> 38 mm
Forrás: T.D.36515 - IS-6: páncéltest vastagsága változtatásai, értékek milliméterben. Forrás: report on IS-6 test build 21.09.1944
- felső oldalpáncél: 100 → 120
- oldalsó döntött páncél: 100 → 75
- Т-64А: a 3ОF26 HESH lőszer 3ОF19-re cserélve.
- LVT(A)(1), LVT(A)(4) ZiS-2 – Elölről a páncéllemez alsó részének vastagsága csökkentve, 12.7 -> 6.35 mm.
Forrás: Catalogue of Standard Ordnance Items, Second Ed. Vol.1 1944. R. P. Hunnicutt, Stuart, A History of the American Light Tank. Vol. 1 - LVT (A)(1) – Lőszerkészlet csökkentve, 147 -> 104.
Tömege csökkentve 15.6 -> 14.88 tonna.
Függőleges kitéríthetőség megváltoztatva -12/+20 -> -10/+25
Forrás: Catalogue of Standard Ordnance Items, Second Ed. Vol.1 1944.
Páncélzata átdolgozva
Elölről: 44.4 -> 12.7 mm
Oldalról és hátulról: 31.75 -> 12.7 mm
Felülről: 12.7 -> 6.35 mm
Forrás: Catalogue of Standard Ordnance Items, Second Ed. Vol.1 1944. R. P. Hunnicutt, Stuart, A History of the American Light Tank. Vol. 1. - T34 – Hátrameneti sebessége növelve, 8 -> 13 km/h.
Forrás: Record of Army Ordnance Research and Development – Heavy Tanks and Assault Tanks, 1945 // Army Service Forces – Development History of the Heavy Tanks, T29 & T30, 1945 // - StuH42, StuG III G, KV-2 (1940), KV II 754r, M48A1, Ostwind, M3 Lee, FV4202, T-70 (1942), Т-80, GaZ-DSHK, Pz.IV C, Pz.IV/70(V), T-26-4, ASU-85, Black Prince, Comet Iron Duke, КV-1 (L-11), КV-1E, KV-IB, FV4202 – A lövedékkészletek használati sorrendje megváltoztatva.
- AMX-30 – Az irányzó optikájának nagyítási foka javítva. Alapárték 8x, közelítéssel 12x.
Forrás: Comparative characteristics of main battle tanks, Fort Knox 1973 - AMX-30B2 – Az irányzó optikájának nagyítási foka javítva. Közelítéssel 10x.
Forrás: Comparative characteristics of main battle tanks, Fort Knox 1973 -
M60A1 (AOS), M60A1 RISE (P): a torony páncélzatának változtatásai, az értékek milliméterben. Forrás: Source: Questions of defense vehicles, 1976. Vol. – 67.
-
front: 127 → 35
-
oldalt: 70 → 26
-
hátul: 50 → 26
-
felül: 101.6 → to 30
-
-
Chi-Ri II: a páncéltörő lőszerek ikonja javítva.
-
Type 60 ATM – A hiba, ami miatt a célzás az irányzó halála után lehetetlenné vált javítva.
-
Leopard A1A1: a DM23 lőszer hozzáadásra került.
- Objekt 906: hozzáadva a páncéltest megsemmisülésének lehetősége.
-
Tűzgyorsaság (lövés/perc) módosítva az alábbi járműveknél:
-
Objekt 906: 9,96 → 10,02;
-
Т-54 (minden változat): 6,96 → 7,02;
-
Т-55А: 6,99 → 7,02;
-
Т-62: 4,98 → 5,01;
-
T95E1: 6,99 → 7,02;
-
M48A1: 7,99 → 8.
-
- AMX-30 (1972)/AMX-30B2 — Tűzgyorsaság megváltoztatva 8 -> 9 (lövés/perc).
Forrás: “Kampfpanzer Leopard” – Heraugegeben von Raimund Knecht. J.F. Lehmanns Verlag München. Nr.6/7 “Internationale Wehr-Revue”. - M60/M60A1 (AOS)/M60A1 RISE (P) — Tűzgyorsaság megváltoztatva 7,2 -> 9.
Forrás: “Kampfpanzer Leopard” – Heraugegeben von Raimund Knecht. J.F. Lehmanns Verlag München. Nr.6/7 “Internationale Wehr-Revue”. - Leopard/Leopard A1A1 — Tűzgyorsaság megváltoztatva 8 -> 9.
Forrás: “Kampfpanzer Leopard” – Heraugegeben von Raimund Knecht. J.F. Lehmanns Verlag München. Nr.6/7 “Internationale Wehr-Revue”. - ARL-44 (ACL-1) – Az ágyú neve “SA44”-re változtatva. Forrás: Note pour la Direction de l’Arme Blindée au sujet de l’état d’avancement du char de Transition // Note for the Direction of the Tank Army about the state of development on the transitional tank
Lövedék nevek átírva:
AP: OR Mle.44
HE: OE Mle.28 - P.7.T. AA – “P4T AA”-ről átnevezve.
Forrás: Les autochenilles Citroën munies de propulseurs “Kégresse-Hinstin” Type P.4.T. – étude technique // Les autochenilles Citroën munies de propulseurs “Kégresse-Hinstin” Type P.7.T. – étude technique -
Az alábbi lőszerek ballisztikája javítva (a röppálya laposabb lett, sebességvesztés korrigálva):
-
100 mm-es 3BM8
-
105 mm-es L28A1, M392A2, DM13, M728, M735 és OFL 105 F1
-
115 mm-es 3BM3 és 3BM4
-
120 mm-es L1G, L15A3 és L23
-
122 mm-es 3BM11
-
125 mm-es 3BM9 és 3BM12
-
az M69 és az ХМ578E1 ágyúk 152 mm-es APFSDS lőszere
-
- 90mm T320 – A lövedék tömege 5-ről -> 3.6 kg-ra állítva.
Forrás: Penetration performance of a series of T320e10 Arrow Projectiles, April 1956. - 12.8 cm Pzgr. – A lövedék tömege 28-ról -> 26.25 kg-ra állítva.
Forrás: Die Munition der deutschen Geschütze und Werfer. Berlin 1940 // Geschoßringbuch. Band II July 1939 - Leopard A1A1 – A DM23 lövedék hozzáadva.
- 8.8 cm Pzgr.40 (KwK.36) – A lövedék sebessége 1000-ről -> 930 m/s-re változtatva.
Forrás: Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät // Waffen-Arsenal, Special Band 16, Die Deutschen Kampfwagen Kanonen 1935-1945. - 7.5 cm K.Gr.rot Pz. (KwK.37/StuK.37) – A lövedék sebessége 440-ről -> 385 m/s-re változtatva.
Forrás: Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät // Waffen-Arsenal, Special Band 16, Die Deutschen Kampfwagen Kanonen 1935-1945 (German nerf) - 7.5 cm Spr.Gr.34 (KwK.37/StuK.37) – A lövedék sebessége 570-ről -> 420 m/s-re változtatva.
Forrás: Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät // Waffen-Arsenal, Special Band 16, Die Deutschen Kampfwagen Kanonen 1935-1945 (German nerf) - BGM-71B TOW – Változtatásai:
Robbanóanyag tömege: 3 -> 2.45 kg.
Hatótáv: 3750 -> 3000 m.
Tömeg: 18.9 -> 18.8 kg.
Sebesség 278 -> 299 m/s.
Forrás: Helicopter Gunnery. FM 1-140, 29 March 1996 - 105 mm-es OCC 105 F1: páncélátütési érték 360-ról 400 mm-re módosítva. Források: AMX 30 Firepower – The Obus G HEAT round by Colonel Jean Périn (1972): International Defense Review // AMX 30 France’s Main Battle Tank by General Jean Marzloff, International Defense Review
- MGM-51B/C: javítva a rakéta indítási és “utazó” sebessége.
- 105 mm-es M735: tömeg 4,1-ről 3,7 kg-ra módosítva. Csőtorkolati sebesség 1455-ről 1501 m/s-ra módosítva. Forrás: FT 105-A-3 w/ C1-C3. “Firing Tables, Cannon, M68 On Tank, Combat, Full tracked: 105mm Gun, M60A3, M60A1, M60, and M48A5” C-1 includes M735 // Tank Gunnery (Abrams), FM 3-20.12, 1 October 2001
Repülési modell változások:
- Jer-2 (minden változat):
- geometria frissítve,
- a farok , a szárny és a géptörzs aerodinamikája javítva,
- mostantól az üzemanyag és fegyverzet pontosabban befolyásolja a tömegközéppontot.
- különálló üzemanyagtartályok alkalmazva,
- maximális sebesség frissítve,
- a futómű behúzásának maximális sebessége frissítve,
- motor teljesítményfeltételei frissítve.
- Wellington (minden változat):
- geometria frissítve,
- a farok , a szárny és a géptörzs aerodinamikája javítva,
- mostantól az üzemanyag és fegyverzet pontosabban befolyásolja a tömegközéppontot.
- különálló üzemanyagtartályok alkalmazva,
- maximális sebesség frissítve,
- a futómű behúzásának maximális sebessége frissítve,
- motor teljesítményfeltételei frissítve.
- Bf 109 A/B/E:
- maximális megengedett túlterhelés megnövelve +13G-re,
- a szárny, géptörzs és farok aerodinamikája javítva,
- a futómű behúzásának maximális sebessége javítva.
- Fw 190 A-1/A-4/A-5 (minden változat), Fw 190 D (minden változat), Ta 152 C-3/H-1:
- szárnygeometria és minimális üzemanyagmennyiség melletti egyensúly frissítve,
- egérrel való vezérlés melletti billegés csökkentve,
- az instruktor előre kinyitja a hűtőnyílásokat a jobb hűtés érdekében,
- típustól függően a tömeg 8-10 kilogrammal csökkentve .
- N1K1 Kjófú: javítva a hiba, ami miatt a repülőgép közepes sebességek mellett nem volt képes elérni a maximális túlterhelést.
- N1K1-Ja:
- geometria frissítve, szárny, géptörzs és farok aerodinamikája javítva,
- tehetetlenség újraszámolva,
- kritikus magasság hatása a motorra, módosítva,
- függesztmény repülőgépre gyakorolt hatása újraszámolva.
- P-51D-5/20/30 (minden változat):
- stabilitás növelve,
- a repülési sebesség motortúlmelegedésre gyakorolt hatása növelve (alacsonyabb sebességnél nagyobb túlmelegedés).
- Corsair (minden változat): egérvezérlés mellett javítva a repülőgép irányíthatósága.
- Corsair F. Mk. II: maximális sebesség frissítve az adatlapnak megfelelően.
- Fw 200 C: a futómű behúzásának maximális sebessége javítva, értéke mostantól 200 km/h, motor felszállási teljesítménye frissítve.
- A-26 (minden változat): a motor által földközelben produkált teljesítmény 80 lóerővel megnövelve.
- А-26B-50:
- WEP mód modifikáció hozzáadva,
- befecskendezés modifikáció hozzáadva.
- C.202, C.205 (minden változat): túlmelegedés mértéke csökkentve.
- Hurricane (minden változat):
- teljesen új, naprakész termodinamika, amelyek nem befolyásolják a teljesítményt alacsony sebességen,
- a sarkok, szárnyszög és más paraméterek nem befolyásolják a teljesítményt, ellenben a jelentések alapján újraszámított, pontosabb viselkedés került alkalmazásra,
- a tehetetlenség teljesen újraszámítva az alkatrészkatalógus alapján. MkI, MkII.
- Hurricane Mk. I: WEP +12″ és befecskendezés modifikáció hozzáadva.
- Sea Hurricane Mk.IB/IC: WEP +16″ hozzáadva korlátozott ideig való használatra.
- Hurricane Mk.IIB/Trop: WEP +14″ hozzáadva, a trópusi változat extra szűrőjének sebességre gyakorolt hatásának figyelembevételével.
- Hurricane Mk.IIB (szovjet): WEP +14″ hozzáadva, a géppuskák SVAK gépágyúra való cseréje miatti sebességvesztés és az extra szűrő eltávolítása miatti sebességnövekedés figyelembe vételével (összességében kicsit növekedett).
- Hurricane Mk. IV: WEP +18″ hozzáadva.
- P-47D (minden változat):
- a sarkok, szárnyszög és más paraméterek nem befolyásolják a teljesítményt, ellenben a jelentéseknek megfelelő, pontosabb viselkedés került alkalmazásra,
- a tehetetlenség teljesen újraszámítva az alkatrészkatalógus alapján.
- Ki-102 Otsu:
- geometria frissítve, szárny,
- géptörzs és farok aerodinamikája javítva, tehetetlenség újraszámolva,
- kritikus magasság motorra gyakorolt hatása módosítva.
- Do 335 (minden változat):
- oldalkormány érzékenységének nagy sebesség melletti változása frissítve (lehetővé teszi a maximális túlterhelés gyorsabb elérését),
- légcsavarok sarkai újraszámítva, mely kicsit jobb gyorsulást tesz lehetővé alacsonyabb magasságokban,
- nem harci módok termodinamikája (túlmelegedés) frissítve,
- hűtés alacsony sebesség melletti elégségességének (új) függése hozzáadva, kifejezetten a kevesebb hűtéssel rendelkező hátulsó motor számára.
- A-0 változat: a GM-1 rendszer alkalmazásra került két újabb turbófeltöltő-fokozat formájában, és az utánégetőkeverék tömegét beszámították az üzemanyag össztömegébe.
- B-2 változat: a GM-1 rendszer MW-50-re cserélve a Db-603EM / FM hajtóművön (2250 LE), tengerszint melletti végsebesség így 640 km/h.
- AD-4 (francia): javítva a hiba, ami miatt lehetett használni a történelmileg nem hiteles fékezőhorgot.
- Sunderland Mk. 3, Mk. 5: tehetetlenségi nyomaték megnövelve.
- Halifax B. Mk. 3: tehetetlenségi nyomaték és a maximálisan megengedett túlterhelés megnövelve.
- Spitfire (minden változat) és a Seafire Mk. XVII, FR.47:
- termodinamika frissítve,
- kis sebességek mellett a hűtés hatékonysága csökkentve,
- hosszanti stabilitás csökkentve.
- R2Y2 (minden változat), S.O.4050 Vautour (minden változat), Ki-200, Me 163 B: csúsztatás melletti túlzott ellenállás javítva.
- VK-107 típusú motorral rendelkező Jak típusú repülőgépek: adatlapon javítva a teljesítmény.
- La-200: beállítva az adatlapnak megfelelően.
- He 177 A-5: beállítva az adatlapnak megfelelően.
- MB.5: beállítva az adatlapnak megfelelően.
- M.D.452 IIC: beállítva az adatlapnak megfelelően.
- Re.2000: beállítva az adatlapnak megfelelően.
- Martin 167-A3: beállítva az adatlapnak megfelelően.
CDK: (letöltése – ha szeretnéd)
Gazdaság és fejlesztés:
- Plusz téli álcafestést kaptak az amerikai, brit és a német járművek.
- Új matricákat kaptak a francia járművak amiket kitüntetések után szerezhetünk meg.
- Új eredmények kerültek hozzáadásra a francia repülőgépek és szárazföldi járművek részére.
- Chieftain Mk.3 és a Chieftain Mk.5 – Egy fejlesztési mappában van mostantól.
- Panther A és a Panther G – Egy fejlesztési mappában van mostantól.
- BB-1 – A Su-2 fejlesztési fába lett áttéve.
- SB 2M-105 – Az SB fejlesztési fába lett áttéve.
Játék mechanika:
- PvE küldetésekben változások “Assault. Tank arcade”: —-> A BR mechanizmus változott. Mostantól a 8.0-ás járművek Tier V-ben lesznek.
- A Tier VI-os (BR 8.3+) új földi járműveknél új AI van.
- Javítva egy hiba a légicsapás modifikáció realisztikus módban való működésével, ami miatt a repülőgéphez szükséges belépési pontok száma csökkent az olyan szárazföldi jármű elvesztésekor, ami rendelkezik ezzel a modifikációval (forrás).
- Század osztagok
- Földi AB csatában a légi csapás gyakori megnyomása a funkció kikapcsolását eredményezi egy adott időtartamra.
Repülőgépes küldetések:
- Az összes (Hadművelet) küldetésben – kivéve a kezdő küldetést – a repülők “respawnja” közelebb lett mozgatva a csatatérhez.
- Az összes (Hadművelet) küldetésben a bombázási zónák tartóssága a játékosok számára rendelkezésre álló csatába lépések számától függ.
Egyéb:
- kamera mozgás a hangárban megváltoztatva
- DirectX 9 használatával a játékot már nem lehet elindítani, ennek támogatása pár éve megszűnt. A jelenlegi minimális rendszerkövetelmény itt található.
Az ÖSSZES 1.77 frissítéssel kapcsolatos cikket megtalálod az alábbi linken:
WT 1.77 frissítés
Töltsd ki az alábbi kérdőívet (be kell jelentkezni a warthunder.com oldalon) az 1.77 frissítésről ha gondolod, segítve ezzel a fejlesztőket:
KÉRDŐÍV
Kategóriák:Hírek





Ha a linken keresztül regisztrálsz 50 GE (játékbeli prémium fizető eszköz)ajándékban részesülsz!