Hírek

Szerverfrissítés 2018.03.20

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves játékosok!

Szerverfrissítés 2018.03.20 (1.77.1.21) leírása:

  • Az SB repülő csaták a bombázók számára átalakítva. Ezentúl, a bombázópilóták csak akkor fogják megkapni a teljes jutalmat(RP) teljesítményükért, hogyha sikeresen leszállnak. A csata végeztekor, minden levegőben tartózkodó gép teljes (RP) jutalmat kap. (A játék leszálltnak tekinti őket)*
    [Tehát, ha eddig 100 fejlesztési pont járt X tonnányi bombázásért, akkor ezt az értéket már csak akkor kapod meg, ha sérülésmentesen leszállsz a reptérre, ha ez nem sikerül, akkor a 100 fejlesztési pont csak egy kis hányadát kapod meg. (pl 20)]
  • Változások történtek az alábbi repülők irányításában:
    • Spitfire és Seafire (össz.): a gép stabilitása, és a függőleges vezérsík kezelése AB-ben fejlesztve.
    • Bf 109-E4/E7: a hiba ami teljesítmény csökkenéshez vezetett WEP közben, javítva
    • Typhoon (összes): A motor fordulatszámának növekedése lineraizálva.
  • A kliens stabilitása javítva. (mint mindig)

Figyelem a játékban egyéb változások is történhettek, amik nincsenek a listában megjelenítve.
A Gaijin fenntartja a jogot a változások közlésének visszatartására.

HidingAMX30

A képet bomberpilot1784 készítette

Figyelem az alábbi szöveg személyes véleményt és felháborodást tartalmaz és komoly vérnyomás emelkedést okozhat, mindenki csak a saját felelősségére olvassa el.

*Aki nem szokott volna SB-ben repülni: mivel a vadászok a pontok felett lehetetlenné tették a sérülés mentes visszatérést a barátságos reptérre (sőt gyakran a bombázási cél felé való odaérést is), ezért a bombázópilóták, a bombaterhük ledobása után vagy keresték a konfliktust, vagy csak simán kiugrottak, és hozták a következő bombázójukat. Ennek persze egy olyan másik oka is volt, hogy SB-ben bombázni a NPC légvédelmi ütegek miatt csak 4000m felett lehet, és egy bombázóval leszállás után odáig felemelkedni legalább fél órás művelet.
Az eredménye az egésznek az lett, hogy a bombázók 4-5 bombázós presettel bementek, (légi spawn van/volt) bespawnoltak egy bombázóval, ledobták a bombaterhet, majd megölték őket, (rendesebbek megengedték, hogy előtte bombázhasson) majd a bombázó pilóta hozta a következő bombázóját. Egy csata nem volt több így 10-15 percnél, és a bombázópilóták 4-5 tonna bombázással a vadászok pedig 4-5 killel rendelkeztek, amely mindenkinek 10-30k fejlesztési pontot jelentett csatánként.
Most úgy látszik az, hogy akik tudtak SB-ben repülni találtak egy ilyen jó módot a gépek fejlesztésére szúrta a Gaijin-nak a szemét, így elvette tőlünk ezen lehetőséget. (Rengeteg vadászgépet és bombázót én eddig SB-ben ‘fulloztam’ ki, ezen módszerrel.) Arról nem is beszélve, hogy azon gépek, amikkel kialakításuk miatt nem lehet sérülés mentesen leszállni az ilyen kis repterekre(pl BV, H8K, stb), már csak funból vihetik be a játékosok, mivel a leszálláskor való sérülés miatt, nem fog rá RP-t kapni. (vagyis fog, de keveset)
Köszönöm, gaijin, hogy az egyetlen olyan játékmode ami még élvezetet nyújtott nehézsége és komplexitása miatt, már nem alkalmazható járműfejlesztésre. [Franktamas – (szerk.)]

Forrás: War Thunder Hivatalos Oldal
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s