Hírek

Dagor Engine 5.0: Időjárás és környezet: eső, köd, felhők és nap

Folytatjuk a Dagor Engine 5.0 újításait bemutatni, amit a War Thunder 1.77-es patchével hozunk majd be a játékba. Mai nap 2 új vizuális újítást mutatunk be: időjárás és környezeti effektek.

Eső effekt

Javultak az eső és eső víz effektek. Most már az esőcseppek fodrozódnak a pocsolyákon és a vizes felületeken. Illetve az esővíz  le- és keresztül folyik a felületeken – például: kövek, járda, tető és falak.

 

Rétegzett köd

Az 1.77-es updateban, az új grafikai motorunk a Dagor Engine 5.0 már ködöt és füst effekteket is fog magával hozni. Az időjárástól függően, köd jelenhet meg a folyók és tavak fölött illetve völgyeken és mezőkön is. Próbáltuk a köd effektek olyannyira photo realisztikusra csinálni amennyire csak tudtuk, a köd magában 3-dimenziósnak tűnik és rétege és vizuális mélysége van – más szavakkal, nagyon hasonlít az igazi ködhöz.

A köd nagy eséllyel “Ködös” küldetéseken fog majd lenni. Lehetségen, hogy a köd a jövőben hatni fog majd a játékmenetben is.

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Dinamikus felhők és nap

A felhők és a nap a játékunkban most már saját életet élnek. A felhők már mozognak az égen és nem egy helyben állnak. A nap is mozog keletről nyugatra csillagászatilag helyes úton, a csata időpontjától és földrajzi helyzete szerint.

 


Az ÖSSZES 1.77 frissítéssel kapcsolatos cikket megtalálod az alábbi linken:

WT 1.77 frissítés


Forrás: War Thunder

Kategóriák:Hírek

Tagged as: , ,

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s