Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves játékosok!
Már egy jó ideje a Gaijin nem adott ki érdemleges változtatást tartalmazó (frissítési) naplót, az 1.85-höz eddig csak kisebb bugjavítások érkeztek, az abban bevezetett nagyobb hibák javítása még hivatalosan folyamatban van.
A mai frissítés témája teljesen más, pár harckocsit áttettek a rejtett járművek közé(akinek eddig megvolt megtarthatja, a többiek nem fejleszthetik mostantól ki), illetve bevezették az új átütési számokat, amelyek több realitást nem, viszont megváltozott erőviszonyokat hoznak a földi csatákba, ezzel esetleg teljesen megváltoztatva azok menetét, illetve a közkedveltebb járművek listáját.

Fejlesztési fa változások:
- H 35, FCM 36 — átkerültek a rejtett járművek közé.
- H 39 — kezdő jármű lett.
- Type95 Ha-Gō (korai) — átkerült a rejtett járművek közé.
- Type98 Ke-Ni Kō (próba verzió) — kezdő jármű lett.
- Type89 I-Gō Kō, Type97 Chi-Ha — az 57 mm-es ágyúba a HEAT lőszer alapértelmezetten elérhető
- Type95 70mm — HEAT lőszer hozzáadva
- Az amerikai szárazföldi fejlesztési fa megváltozott: (kép)
- M22 — átkerült Tier I-be
- M3 Lee, M8HMC — átkerült Tier II-be
A Gaijin már régóta dolgozik azon problémán, hogy megoldást találjon arra a helyzetre, hogy a csatákban ugyan azon harckocsik vesznek csak részt ezzel azt monotonná téve, mivel minden BR körül kialakultak ‘kedvenc’ és ‘utált’ járművek , így pedig ha az ember bemegy adott szinten egy csatába, már előre tudhatja az ellenfél csapatának harckocsi kiosztását, azok számát és arányát.
Ezt két úton tudják akadályozni, az egyik, hogy a csatákban szerintük túl gyakori járművek javítási költségét fel, míg a túl ritkákét le viszik. (Ezért magas a Ferdinand, vagy a Japán repülők javítási költsége)
A másik lehetőség pedig az értékek folyamatos változtatása, ezzel a gyakori-ritka járművek listája folyamatosan cserélődik, illetve az átmenet sem olyan erős (vágásszerű), mint a javítási költségek változtatásakor. (Pl a Ferdinand javításának két és félszeresre növekedése utáni naptól az azzal lejátszott napi csaták száma 5-ödére esett vissza.)

A változások rengeteg járművet érintenek, választás szerűen, egyeseket rossz, másokat jó értelemben. Az egyértelmű változások közé sorolható, hogy a legtöbb hagyományos lőszer (nem Sabot, vagy HEAT) normalizációs értéke drasztikusan csökkent, így nem derékszögben eltalált páncél esetén átütési értékük jóval kisebb lesz. Két kivétel talán a francia és szovjet ágyúk lövedéke, ezek nagy része látszólag megtartotta átütését döntött páncélon is.
Legnagyobb vesztesei ennek Japán és Németország járművei, pl a német “szupernormalizációs” (páncélba maró) lövedékek normalizációs értékei 20-30°-ot csökkentek. (Pl 128 mm-es ágyúk kezdőlövedéke)
Mivel az olaszok csak most jöttek be, ezért ezeket a járműveket nem nagyon érintik a jelenlegi változások.
A változásokról Eanrol táblázatot is készített, ennek átvett majd általunk kibővített változatát itt megtekinthetitek:
Nem hivatalos táblázat egyes sabot lőszerek átütésének változásáról. (Megnyitás):
További mintákat alább láthattok a megváltozott átütésekről, sajnos az értékek 10m 0°-ban vannak megadva, így reprezentatív, valós (játékbeli) körülmények közötti különbséget nem szimbolizálja, de egy bizonyos képet kaphatunk a “buffolt” és “nerfelt” járművek eloszlási arányáról.
Figyelem a játékban egyéb változások is történhettek, amik nincsenek a listában feltüntetve.
A Gaijin fenntartja a jogot a változtatások közlésének visszatartására.
Forrás: War Thunder
Kategóriák:Hírek
3 replies »