Hírek

Új pálya: Coral Islands

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves játékosok!

Az 1.87-es frissítésben a tengeri járművek kedvelőit sem felejtette el a Gaijin, ők is is kapnak új pályát, ezzel bővítve a tengeri helyszínek, kicsit még gyér, felhozatalát.

A pályát úgy alkották meg, hogy az nagyjából szimmetrikus legyen két irányból (vízszintesen és függőlegesen) is, ez lehetővé teszi a játékosoknak, hogy bárhova is dobja őket a random sorsolás (sok vízi pályán nem tudsz spawn pontot választani) azzal ne járjanak rosszul.

További cél volt a pálya megalkotásánál, hogy különválassza a járműtípusokat. Mindegyiknek meglesz a maga előnyös terepe, ahonnan ha kimozdul hátrányban lesz az oda tervezett típusokkal szemben. Így már kevésszer lesz olyan, hogy nem azonos típusok harcolnának egymás ellen.
(Úgy tudnám magyarázni, mintha egy szárazföldi pályán a nehéz harckocsik nehéz harckocsik ellen mennének, a páncélvadászok páncélvadász ellen, a könnyű harckocsik könnyű harckocsik ellen, stb)

A csónakok kapnak egy sekély kis, apró szigetecskékkel teli középső részt, itt tudnak egymás elől bujkálni és gyors rövid sorozatokat leadni az ellenfélre két sziget közötti réseket. Ide a hajóknak a víz sekélysége és a szigetek random elosztása miatt nem lesz érdemes bejönni, mert megfeneklenek, vagy nekimennek valaminek, illetve a földrészek mögött bujkálva könnyen meglepheti őket egy kis modern csónak, ami ellen kis távolságból esélye nincs.

image

A középső csónakok uralta szigetcsoport egy széles gyűrűvel van körbevéve. Ez a rombolók terepe lesz. A szigetek közül a nyíltabb vizekre kimerészkedő csónakokat ágyúikkal könnyen szétszedik, a nyílt tengerről bemerészkedő nagyobb hajóknak viszont nem lesz elég helye maneuverezni, így azokat torpedóikkal könnyedén meg tudják semmisíteni. Ha pedig a egyik másik típusba tartozó jármű sem lesz olyan botor, akkor pedig teljes arzenáljukkal az ellenfél rombolóira koncentrálhatnak, beleértve az ágyúkat és torpedókat is.

image

A romolók terét egy szigetgyűrű veszi körül, ezen túl a nyílt tenger van apróbb fedezékekkel ellátva. Ez lesz a cirkálók és csatahajók terepe, a nagy távolság és a nyílt víz, biztonságot nyújt számukra a rombolóktól és a csónakoktól, míg egymást fedezékek mögé bebújva, lövészárok harcmodorral, tudják osztani míg egyikük HP-ja el nem fogy. Persze lehetnek merészek is akik fedezékről fedezékre merészkednek közelebb majd az ellenséghez, hogy közelről pár végzetes csapást tudjanak majd rájuk mérni. Ehhez persze a játékosnak ügyesnek kell lennie, hogy rejtve tudjon maradni az ellenfelektől, ha pedig észreveszik, akkor reflexeire lesz szüksége, hogy a rá adott lövéseket ki tudja kerülni (dodge-olni tudja).

A repülők számára nem lesz annyira kedvelt ez a pálya, a repterek messze vannak, nincsen nagyobb sziget vagy más fedezék, amik mögé be tudna bújni és annak biztonságot adó rejtekéből tudná a hajókat megközelíteni, akik 2-3 kilométeres körzetébe fedezék nélkül belépni egyébként öngyilkosság.
(Persze ügyes csapattársak a két oldalról való rácsapást itt is alkalmazhatják, bár kihúzott számítógép irányította lövészek esetén még ezzel sincs esélyük.)


Összes magyar cikk az 1.87-es frissítésről!


Reklámok

1 reply »

  1. Visszajelzés: War Thunder Info

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s