Kedves játékosok!
Válaszok Vyacheslav Bulannikov-tól, a War Thunder egyik fő fejlesztőjétől!
Radar-mechanika újradolgozása:
A radarok nem ugyanolyan adatokkal rendelkeznek, mindegyik a valódi adataival fog dolgozni, így például a Tunguska radarja vertikálisan 20 fokos tartományban fog látni.
Gaijin gyakrabban fogja a BR és a javítási költségek rendszerét frissíteni, balanszolni. (Tavaly csak 3-4 ilyen frissítés volt, ezen javítani akarnak.)
Az elektronikus hadviselés bevezetésének lehetősége nincs kizárva, de még elgondolás alatt áll.
BVV szerint nem hagyták magára a légi RB játékmódot.
A repülők túlélőképessége szubjektív, mindenkinek mást jelent. BVV szerint a bombázók jelenleg egyáltalán nem túl törékenyek. Természetesen vannak repülők amik jobban bírják a strapát, de vannak olyanok is, amik kevésbé.
A MiG-19PT számára a valóságban elérhető volt ugyan az R-13M rakéta, de korlátozásokkal, amiket a játékban is szimulálni fogunk.
(Az F3D rakétáival kapcsolatos kérdésre válaszul) A SARH (Semi-Active Radar Homing = félaktív radar irányítású) rakéták bekerülése jelenleg nem lehetséges, ehhez fejleszteni kell még a játékot.
A technika korlátozásai miatt nem rombolják le a bombák a házakat.
Nincsenek kizárva az ARM (Anti-Radiation Missile = lokátorromboló rakéta) bekerülése, de kelleni fognak figyelmeztető és elhárító rendszerek. (Számos légvédelmi platform képes a rakéták beazonosítására és elpusztítására.)
A nagy-kaliberű HE lövedékeket szintén átdolgozzák, hogy “pontosabbak” legyenek. (Jelentsen ez bármit is… – a ford.)
Az ASM (Anti-Ship Missile = hajók elleni rakéta) egy komplikált fegyver, így bár nem söprik le teljesen a tervezőasztalról, jelenleg másra koncentrálnak a hajóknál.
A gazdasági frissítéssel és a század-járművekkel kapcsolatosan kövessétek a híreket!
A kumulatív lőszerek (HEAT) mostantól nem robbannak fel a bokrokon, csak kerítésen, fatörzsön stb.
Javítani fogják a sugárhajtómű fúvócsövének animációját. (Nem fog látszódni a lángcsóva, ami csak utánégetésnél kéne megjelenjen.)
Forrás: Reddit
Kategóriák:Hírek