Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves játékosok!
Ebben csak teljesen kifejlesztett járművekkel lehet majd részt venni, a jutalmak és a küldetések sokkal sokszínűbbek lesznek, és bevezetésre kerülnek új seregek (konfliktusok?), játékmechanikák és végre a vízi járművek is.
Éreztetve a fókuszt az egész az “Attack from the Sea” nevet kapta. (“Támadás a tenger felől”)

Az előző nyílt próbán a legnagyobb nehézséget a játékosoknak az jelentette, hogy rengeteg különböző járművel kellett rendelkezniük, hogy részt vehessenek a csatákban, ezért megadtuk a lehetőséget, hogy ha nincs kifejlesztve egy jármű a játékos akkor is kipróbálhassa a csatában “stock” állapotban. Ez viszont ahhoz vezetett, hogy a csapat azért veszített, mert sok játékos ügyetlenkedett a számára ismeretlen harcjárműben.
Ez most megváltozik
Ha olyan nemzet oldalán akarsz harcolni, amit még nem kezdtél el fejleszteni, akkor az összes szükséges járművet ‘fullosan’ (teljesen kifejlesztve) megkapod a próba időszakáig. (Viszont csak WW-n tudod használni őket.)
Ezzel nem csak meggátoljuk azon kényelmetlen helyzetet, hogy a játékosok elvesszék a járműveiket, de lehetőséget biztosítunk azon játékosok számára is, akik még nem érték el a részvételhez szükséges járműveket. (Tehát egy 10-20 csatás újonc is részt tud majd venni.)
Járműcsoportok

Mostantól a járművek csoportosítva lesznek típusaik alapján és nem lesznek külön altípusokra lebontva. Például a Panther (Párduc) harckocsit képviselheti a játékos D, A vagy G variánssal is, alkalmazkodva a szituációkhoz.
Ez engedi a gaijin számára, hogy engedhessék a részvételt olyan járműveknek is, amelyek ritkaságuk miatt az előző rendszerben haragot váltottak volna ki a játékosokból. (Párduc esetén pl a Panther/M10)
A csatába való belépéskor minden csoportból kiválaszthatod, hogy melyik járművet szeretnéd használni, és azt megkapod teljesen kifejlesztve, minden kiegészítő fegyverzet felszerelésével és az sem lesz akadály, ha nincs elég ‘crew slot’-od.
Azon játékosoknak, akik nem rendelkeznek egy adott csoportban egy járművel sem, a játék maga fog kijelölni egy járművet. A teljes kifejlesztettség és kiegészítő elemek itt is rajta lesznek természetesen.
Vízi járművek
_d495f29e99a8540596f82fa429d9091f.jpg)
A vízi járművek is belépnek a háborúba, hatásuk azonban a légi és földi-légi ütközetekre is lesz.
Partraszállás
A földi egységek (harckocsik) vízen való szállítása és partra szállítása igen kockázatos feladat. Ha a vízi szállítójárművek elsüllyednek, akkor velük a szállított harckocsik is, így ezen szállítók (transportok) védelme nagyon komoly és fontos feladat. Sikeresség esetén az ellenség arcvonala mögött partra tett egységek viszont jelentős galibát tudnak okozni megnövelve a támadó fél lehetőségeit és esélyeit.
Haditengerészek
Vonjátok irányításotok alá a tengereket! Ahogy a szárazföldi területek, úgy a vízi hexagonok (hatszögek) megszerzése és uralom alatt tartása is pontot fog érni, mindamellett ez tesz lehetővé rengeteg küldetés indítását (mint a partraszállás) a szomszédos területeken, a cirkálók pedig fedezőtűzzel tudják segíteni szárazföldön harcoló bajtársaikat.
Parti lövegek
Természetesen a cirkálók sem tudnak majd kényük kedve szerint bombázni. A partszakaszok teli lesznek (NPC irányította) parti lövegekkel, amik minden hatótávolságukba érkező ellenséges hajót vagy csónakot tűz alá fognak menni. Ezzel kényszerítve a legnagyobb hatékony lőtávolsággal rendelkező hajókat azok elpusztítására, mielőtt a kisebb hajók (rombolók, könnyű cirkálók) és csónakok érdemben bele tudnának szólni a parton történő csata kimenetelébe.
Új küldetések

A legtöbb szárazföldi csatatípus, nevezetesen a convoy, battle, domination át lett ültetve tengeri köntösbe is, így az elérhető küldetéstípusok száma 3-mal bövült, ez (habár számszerűen kevésnek tűnhet) 30%-os növekedést jelent.
Ezen vízi csaták végre megmutatják a játék igazi erejét tengerészet szempontjából. A hajók, csónakok és repülök nem elszeparálva, hanem együtt fognak harcolni, a nagy nehézcirkálók kapitányainak folyamatosan figyelniük kell, hogy mikor akar egy kis csónak a közelükbe lopózva torpedótámadást végrehajtani. A kis 1.0-2.0 BR-ü [hajók ellen kifejlesztett] torpedóvető motorcsónakoknak végre lesz szerepe (értelme) a játékban, sokszínűséget és változatosságot kölcsönözve a csatáknak.
(Poén, hogy jelenleg a brit csónakágat el sem lehet kezdeni, mert azok a motorcsónakok hajók ellen lettek kifejlesztve így azok ellen lehet öket eredményesen használni. Kicsit olyan mintha ASU-57-tel vagy M3 GMC-vel folyamatosan Wirbelwind-ek ellen kellene játszanunk.)
[ Küldetések listája (angolul) ]
Harctéri parancsnokok
_2b1923cbe5e69f49c3d328daf2853e01.jpg)
A parancsnokok figyelmének nagy részét folyamatosan a térkép nézegetése és kis jelek mozgatása teszi ki. Emiatt sokkal kevesebb figyelmet és időt tudnak a War Thunderrel való játékra, csatákban való valós részvételre fordítani, ezért pedig kompenzáció jár.
Minden percben bármilyen tevékenységért, az azt elrendelő parancsnok egy pontot kap, percenként azért csak egy tevékenység számít, mert amúgy a játékos csak (akár macro-val, másodpercenként ezerszer*) el vissza mozgatva szerezhetne pontokat. (ezzel pedig akaratlanul is DDOS-olná a servereket.)
Pontokat persze mással is lehet szerezni, egy háború megnyeréséért 400, míg elvesztéséért 50 pont a jutalom. Csatánként ez a szám 5 és 1.
Ezek külön parancsokoskodásért járó pontok, amiket külön táblázatban fogunk majd tudni nyomon követni.
Érdemes minden csapatnak előre kijelölnie a parancsnokokat, hogy azok ne egymást túrják ki a jó helyekről. Ne egymás elöl vegyék el a nyersanyagot, hogy ők mindenképpen nyerjenek ezzel elvéve egy másik csata parancsnokától a győzelmi esélyt.
További változások
- A markerek (jelölő a járművek fölött) rendszere teljes átdolgozásra kerül.
- A tengeri csaták arcade-ben lesznek, RB-s marker rendszerrel.
- A földi egységek markereinek mérete és helye elmozdítva. (aki mikor nem látja az ellenfelet, csak a marker-re lő, újra meg kell tanulnia, hova kell célozni)
- A küldetés célpontjai külön kiemelve.
- Új NPC egységek:
- Daihatsu partraszálló csónak
- G-5 osztályú motorcsónak, (orosz kezdő csónak, ami régen kepés volt vízfelszín alá merülni)
- 37 mm Type 1 harckocsi elhárító ágyú,
- Isuzu Type 94 (20-es légvédelmi gépágyúval** felszerelt fülkésalvázú tehergépkocsi) [Az NPC gépágyú nélküli változat lesz]
- Járműcsoportok.
- A kiegészítő fegyverzetek a vadászokon a feladatuktól fog függni. A támadó/romboló feladatkörben a vadászokon lesz bomba, vagy nagy rakéta.
- A győzelmi esély hozzáadva a csata leírásához.
- Ha az egyik oldal vezetője több mint 20 percig nem aktív az oldala automatikusan elveszíti a háborút.
- Háború indításához legalább 20 tier III-at elért játékos szükséges.
- Újratöltő pontok hozzáadva az alábbi feladatokhoz: convoy (szárazföldi és vízi), defense, air defense.
- Air defense feladatokban a foglalási pontot újratöltési pontra cseréltük.
- Az NPC által irányított lövegek mostantól nem lőnek át tereptárgyakon. (és meg sem próbálják)
- A hiba ami miatt bizonyos esetekben a játékosok egyes csatái nem számítottak bele az eredményekbe javítva..
- A hiba ami miatt a földi járművek át tudtak haladni folyókon/tavakon javítva..
*amennyit a gépe, internete és programja bír
**a japánoknál lévő kifejleszthetőn van, az NPC-n nem lesz
Kategóriák:Hírek
4 replies »