Hírek

Tervezett Gazdasági változtatások — 2020. December

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves játékosok!

Majdnem fél évvel a legutóbbi gazdasági változtatások után most újra egy nagyobb hullám érkezik.
Decemberben a BR-eket már módosították, azonban a javítási, fejlesztési, vételi és egyéb költségek, illetve a szorzók sem maradnak el. (A fejlesztési… költségeket, csak azon járművek esetében változtatják, ahol új jármű jön be az adott oszlop végére.)

A változtatások legnagyobb valószínűséggel a 2.03-as frissítéssel lépnek életbe.


Összességében leírva a játékosok megint nagyon rosszul járnak. A járművek javítási költsége összesen egy millióval nő, ez átlagosan járművenként 200-300 ezüstös növekedést jelent.


A szorzóknál érdekes módon fordul a trend, az Arcade stagnál, a Real-t nagyon lehúzzák, összességében a csatákért kapott juttatások a századára csökkennek, ez átlagosan járművenként 6%-os csökkentést jelent.
Simulator-ban viszont a növekedés tapasztalható majdnem ekkora mértékben, egy csatáért átlag 4%-kal többet fogunk kapni, ami ugyan nem számít soknak ahhoz képest, hogy anno volt egy együtt 60%-os levonás, de a folyamat reméljük megfordulni látszik és a gaijin lemond azon ‘vágyáról’, hogy a simulator játékosokat teljesen ellehetetlenítsék.

Ha részletesebben vizsgáljuk, azt lehet mondani, hogy legrosszabbul a német tengerészek jártak, de a brit, szovjet és japán társaik sincsenek tőlük sokkal lemaradva, ahogy a svéd pilóták sem. Ha nemzetet nézünk, akkor a brit és svéd járműveket érte legnagyobb kár, de a kellemeset/jót emellett is nagyítóval kell keresni.

Egyedül az Egyesült Államok Arcade harckocsizói, illetve a francia Simulator pilóták örülhetnek kisebb mértékben. Az egyetlen nagyobb javulás [mily meglepő] a Szovjetunió földi egységeit érinti.

Egységekre levetítve rengeteg nagyon kellemetlen változtatás történt:
Top-tier jetek javítását sim-ben még jobban megnövelték, (van ahol 30,000-rel): F-104-ek, F-4 Phantom-ok, F-1, A-4B, Mig-21bis, Hunter F.6, Q-5A, a nem premium Harrier-ek.
A japán vadászok költsége eddig sem volt kedvező, erre a gaijin még egy lapáttal rá tett, legtöbbjük már 20-30,000 körüli javítási költséggel rendelkezik, az A7M2 pedig ‘kimagaslik’ 44,000-res javítási költségével.
A pálmát azonban a B-57 viszi. Így is brutális javítási ára még nagyobb lett, most már egy lezuhanásért simulator-ban: 71,870 ezüstöt kell fizetnünk.
A csatahajók úgy látszik túl népszerűek a gaijin szerint, egy elvesztése 30-40,00 ezüstünkbe fog fájni.
A T95, Merkava 3D, P-47D-16RE, P47D-22RE (új P-47-ek különböző nemzeteknek), G91R/4 javítása simulator-ban ellenben nagyobb mértékben lezuhant és elég kedvező lett.
Ahogy a Yak-38 javítása is minden mode-ban, ezzel talán csábítóbbá téve megvételét.
A svéd bombázóág az új Saab 105 gépek bekerülésével talán túl nagy népszerűségre tett szert, ezt egy nagyobb költségnöveléssel próbálják meg a fejlesztők ‘javítani’.
Az új toptier harckocsik javítása is drágább lett, viszonylag nagy, de a mostaniakhoz képest annyira még sem tetemes összeggel.


Bekerültek a játékba a gazdasági változtatások az alábbiakkal kiegészítve:

  • Stormer HVM – Tier VII → Tier VI.
  • ZSD-63 (PG-87) – Tier II → Tier III.
  • G-LYNX – GE költség: 8730 → 7860.
  • Tigre HAP – GE költség: 9090 → 7270.
  • AH-1S Kisarazu – GE költség: 8910 → 7130.

Táblázat


A táblázat megnyitása új ablakban

2 replies »

Hozzászólás