Q&A

Q&A (2018. Január /II.)

Kedves Játékosok!

Újabb Q&A-hez érkeztünk. A téma főként a repülők és a harckocsik interface-e lesz, a kérdésekre válaszol: Vyacheslav Bulannikov.


Repülők

Q: Most, hogy az S-81 és a F222 bekerültek a játékba fellendült a bombázás kis tierben. Van terv hasonló bombázók behozatalára a többi nemzethez 1.0-1.3 körül?

A: Nem kizárható.

Q: A világháború utáni időszakból németország számára még mindig csak két repülő elérhető (CL-13A és MiG-15). Miért nem teszik be az első németeknél nagy számban szolgálatba állított gépet, ami már a játékban bent lévő G.91 egy módosított változata? (Na és a csak pár példányban elkészültek, mint a Messerschmitt P serie vagy a Natter???)

A: Jelenleg nagyon erősen gondolkozunk, hogy merre kellene venni az irányt, a következő modern repülök behozatala terén. Lehetséges, hogy bekerül az említett gép, de lehet, hogy teljesen más kerül be majd egyszer helyette. (De amíg nem jönnek új orosz repülők, addig értelmetlen várni bármi más nemzetnél repülőre)

Q: Miért vannak AB tankban a repülők alap lőszerkiosztással ellátva? De támadó repülőknél: IL-2-37, Ju 87G-2, Ме 410В-2, ha minden második HE az elég gáz. Ez megfelezi adott gépek hatékonyságát, ami az egésznek a lényege. (Az angol vadászokról nem is beszélve)

A: Hamarosan átnézzük és ellátjuk az adott gépeket megfelelő lőszerkiosztással.

Q: Mi határozza meg egy prémium gép hozamát? Például a hozamkülönbség a P-40E és a P-39K között hatalmas, ugyan ez a helyzet a I-16 type 28 és a I-153P esetében. A BR-jük ezeknek teljesen azonos, hozamuk mégis teljesen más.

A: A gazdasági szintje és a BR-beli hatékonysága alapján. De hiba van az I-16 és a I-153, gazdasági modelljével. Az I-16 hozama le lesz véve, viszont a javítási költsége és vásárlási ára is, míg az I-153 esetében pont fordítva. Köszönjük, hogy jelezted! ne hezitáljatok jelenteni bármilyen problémát (ami az orosz járműveket illeti)

Q: Lesznek a közel jövőben javítva a repülők sérülés modellje, kinézete, repülési viselkedése és valamivel valósághűbbé változtatása? Valamelyiken dolgoztok jelenleg?

A: Igen, és habár részletekbe nem mehetünk bele, de amint kész lesz szólunk róla.


Harckocsik

Q: Van lehetőség a Német Nahverteidigungswaffe ködgránátvető játékba hozatalára? Különösen a 360 fokos körbeforgathatósága miatt. Ez leginkább a páncélvadászoknak lenne hasznos, akik így a testük fordítása nélkül tudnak bárhova füstöt küldeni maguk körül.

A: Igen, van rá lehetőség.

Q: Miért csak a közepes és könnyű harckocsik illetve légvédelmek képesek tüzérségi támogatást hívni? Ezt nem a rádió megléte kellene, hogy lehetővé tegye? Tervezitek átdolgozni?

A: Ezt a kérdést már a tankok bekerülése előtt megválaszoltuk!! A tüzérségi támogatás opciót csak azért hozták be, hogy egy kicsit javítsuk a felhasználhatóságát a közepes és könnyen páncélozott harckocsiknak, sosem szerepelt, mint fő funkció. (Ennek ellenére még a Maus-t is képes egylövésezni, tornyon keresztül) Jelenleg nincs terv minden tankra kibővíteni.

Q: A géppuska lőszerkészlete meg lesz valahol jelölve? Ez elég fontos lenne, főleg olyan járműveknél, amik alkalmasak légelhárítási feladatokra is.

A: Nincs jelenleg tevben.

Q: Tervezitek behozni Don “Wardaddy” Collier őrmester tankját, the M4A3E8 Fury-t? Felmatricazva hasonlóan a IS-2 “Revenge for the Hero Brother”-höz?

A: Nincs jelenleg tervben, de jó ötlet.

Q: Mennyire távoliak az új védelmi dekorációk behozatala, mint homokzsák stb? Nagyon rég lett új dolog behozva ezen a téren.

A: Igazad van. Ez első ilyenek behozatala óta ez kicsit el lett felejtve. Keresünk megoldást, hogy tudjuk bővíteni a jövőben.

Q: Lesz jelölő ami megmutatja melyik torony van kijelölve (használatban) többtornyos tankoknál?

A: Ezen már gondolkoztunk. Érdemes lenne a hajók beállításait ide is beültetni, ahol a használt fegyverzetek meg vannak jelölve a sebeződésmodellen. (bal alul)

Q: Tervezitek valahogy megoldani a nukleáris (vakító) nap problémát tankcsatákban? A sok beszéd a napközbeni csatákról után is, rengetegszer ‘reggel’ a csata ideje elvakítva az egyik csapatot, ezzel 0-ra csökkentve győzelmi esélyeiket, és károsítva retinájukat.

A: A probléma akkor a legfeltűnőbb, mikor a nap alacsonyan van (reggel vagy este) és felhős az idő. De azt már eltávolítottuk a MM listából. Többi időjárási viszony alatt ugyanúgy lesz reggel és este.

Q: Tervezitek a lógó lánctalpak kijelzésének behozatalát? Jelenleg csak a görgők mozgása van megcsinálva, amíg a láncszemeknek csak a sima elmosódás animációja van, ami nem néz ki valósághűen gyorsítás, fékezés ugratás vagy ütközés esetén.

A: Ezt amit te leírtál  fizikailag valósághű lánctalp animációnak hívhatnánk – de ezt nagyon nehéz lenne megoldani, lemodellezni, illetve átdolgozni a meglévő hozzá csatlakozó modulokat. De ez az egyik legkevésbé fontos jelenleg számunkra.

Q: Azt mondtátok javítjátok a padló- és tetőlemezen keresztül történő robbanási sebzést HEAT és HESH lőszerek esetében. De úgy néz ki semmi sem változott. Van tervben további javítás?

A: A tervek között van, nem feledkeztünk meg róla.

Q: Milyen szisztéma alapján osztjátok ki a map-okat? Rengeteg map azonos kialakításra, méretre, és városi terepre, de mind külön BR-re osztja az MM.

A: Az ötlet egyszerű, kisebb laposabb map-ok a kisebb BR-ekbe, nagyobb map-ok nagyobb BR-ekbe.

 


Egyéb

Q: Vannak tervek a VR használhatóságának fejlesztésére? Jelenleg a VR használók nem rendelkeznek a játékban “közelítés” és “hátranézés” funkciókkal.

A: Ez egy megszokott gyakorlat VR játékoknál. A közelítés általában a FOV (Field Of View) változtatásával jár, amit a legtöbb eszköz nem szeret: ezen opciók általában a különböző látóeszközökkel vannak kompenzálva a játékban (periszkóp, távcső). Szóval, ha nézetet váltasz a játékban a FOV módosul.

Q: Van rá esély, hogy visszahozzátok az egy darab csúszkát a hang beállítására, a szétosztott helyett? Ez bonyolult, megnehezíti a lopakodást, és a hátba támadást. (Szóval végre finomra hangolhatod a hangokat a játékban, de valakinek ez sem tetszik, mert túl bonyolult, gg)

A: Mivel rengeteg hang mod van a játékhoz, amelyekkel megkülönböztethetőek a különböző tankok motorhangjai egymástól (távolságuk, nagyjából helyük is) ezért úgy gondoltuk, hogy a hangok finomabb beállítása, csökkenti a hang modokat használók előnyét. (Egyeseket, meg csak úgy bannolnak előbb említett soundmod használati előnye miatt (jogos, hogy előnyös), szóval kicsit fura az egész)

Q: A jármű információit mutató ‘kiskártya’ bővülni fog tankoknál olyan információkkal, mint hogy a tank rendelkezik stabilizátorral, töltésrásegítő rendszerrel, állítható felfüggesztéssel, vagy “Schräge Musik”-kal? Jelenleg, ha hasonló információkat akarsz megtudni, végig kell túrnod a fejlesztői naplót, vagy külső helyről informálódnod.

A: Igen ezen adatokat terveztük a játékba vinni, de az információs kártya már így is túl sok adatot tartalmaz. Talán jobb lenne, ha párat csak a jármű hangárban való átnézésével lehetne megtudni.


 

Ti is tehettek fel kérdéseket(angolul vagy oroszul), illetve a korábbi Q&A-ket is megtekinthetitek a forum-on.


Forrás:  warthunder.com
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s