
Új fájlszerkezetet vezetnek be, ami elvileg felgyorsítja a frissítések telepítését, valamint csökkenti a letöltési fájlok méretét.
Az átszervezés célja, hogy számos nagy méretű játékfájlt kisebbekre bontsanak, így amikor ezek a fájlok változnak, kevesebbet kell letölteni, és felgyorsul a frissítések telepítése. Emellett ezzel a lassú vagy instabil internetkapcsolattal rendelkező felhasználók számára sávszélességet takarítanak meg, így mindenki nyer.
A játék betöltési sebességében nem várható változás: SSD-n a sebesség változatlan marad, HDD-n a fájlok telepítésében enyhe gyorsulás vagy lassulás tapasztalható, az előzetes használat és frissítésektől függően (a lemezen lévő adatok esetleges töredezettsége miatt).
Az új fájlszerkezet a következő nagy frissítéskor (2.25) kerül bevezetésre. Ha részt veszel a dev szerver tesztelésében, akkor a 2.25 első dev szerverével lesz kipróbálható. Az új fájlszerkezetre való átálláshoz körülbelül 15 GB adatot kell majd letölteni. (Gaijin becsléseit ismerve a tényleges mennyiség közel sem 15 GB lesz.) A következő frissítéseknél emiatt a konzolok és a Steam-kliens adatforgalma jelentősen csökkenni fog a jelenlegihez képest.
Egy későbbi nagy frissítésben tervezik a textúraadatok, azaz a legnagyobb fájlok átstrukturálását is. Erről részleteket később fognak közölni.
Forrás: War Thunder
Kategóriák:Hírek