Hírek

Javított fényhatások az 1.103/2.1-es frissítésben

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Kedves játékosok!

Az 1.103/2.1-es frissítéssel nem csak a felhők látványán, de a fényhatásokon is kicsit foltozgat a gaijin.
[Itt is megemlítem – mivel a gaijin külön megkért minket, hogy hívjuk fel rá a figyelmet – hogy nem motorváltás történt, a játék ugyan úgy a régi (tíz éve nvvidia freeware motorból általuk megvett és átalakított változata) motoron fog futni. Tehát ne várjatok hatalmas javulást, és attól se ijedjetek meg, hogy a játék ezentúl nem fog futni a gépeteken, csak egy kis ráncfelvarrás történt, ami a gépigényt is csak minimálisan emelte.]


Találat páncélon

Ezentúl a találatok egy régebbinél sokkal nagyobb éles fényhatással járnak, így könnyebben láthatjuk, ha csapattársunkat eltalálták. Emellett a találat a páncélon is sokkal élesebb eltérést fog mutatni fényvisszaverésben és megjelenésben. Az átütő találatok okozta lyukak mérete a lövedék átmerőjéhez fognak viszonyulni, tehát a lyukat megvizsgálva a lövedéket kilőtt ágyú kaliberét is meg tudjuk majd tippelni.


Fényjelző (tüzérségi) lövedékek

A War Thunder-be az 1.91-es frissítéssel megérkeztek az éjjellátó készülékek és velük az éjszakai csaták. Viszont vannak olyan járművek, amik úgy kerülnek ilyen csatába, hogy nem rendelkeznek éjjellátóval [leginkább 7.7-8.7 körül (8.0-s csata BR-töl lehet éjjeli csata = ahol van már heliport), vagy akár a nagyobbak is amíg stockosak]. Mostantól viszont ezen járművekkel is lehet majd érni valamit, mivel a foglalási pontok fölött ciklikusan fényjelző (tüzérségi) lövedékek fogják a területet bevilágítani. Több pont esetén ezek A-B-C-A-B-C sorrendben fognak haladni. Persze akit zavar az le is tudja majd lőni ezeket, viszont azzal felfedi pozícióját az ellenségnek.


Tereptárgyak adta fényforrások és árnyékaik

A fényforrások és az általuk vetett árnyékok száma egy csatában megnövelve. Ez azt jelenti, hogy mostantól a pályákon található lámpák, reklámtáblák és reflektorok is fényforrásként fognak funkcionálni, ezzel is segítve az éjjellátóval nem rendelkező játékosokat éjszakai csatákban.


Fűmozgás

A fű egy nagyon idegesítő, gépet leterhelő, és kilátást zavaró része a War Thunder-nek így ezen változtatás talán keveseket érint, viszont ez nem riasztja el a gaijin-t, hogy itt is valami újjal ajándékozza meg a játékosokat. Mostantól a fű a lövést leadó harckocsi körzetében el fog mozdulni a harckocsival ellentétes irányban, majd pár másodpercig ringatózni fog el vissza. Ez nemcsak kicsit valósághoz közelibbé teszi a játékot, de segíti majd az ellenséges harckocsik felderítését is (hogy honnan lőttek) azon játékosok számára, akik a füvet bekapcsolva hagyják. [Így már játékmenet szempontjából valami a fű mellett is fog szólni.]


Elpusztított harckocsik roncsai

Talán a legfontosabb és játékmenet szempontjából legnagyobb újítás, hogy mostantól a roncsok nem fognak csak úgy az “éterbe elszublimálni”, hanem a pályán maradnak. Ezzel a roncsok is részét képzik majd a pályának, azokat fedezéknek vagy akadálynak lehet majd használni, a “camperek” pedig bosszankodhatnak, mert az általuk elpusztított harckocsik roncsaiból a tapasztalt játékosok nemcsak a veszélyre fognak azonnal rájönni, de még a “camper” pozícióját is meg tudják majd esetleg állapítani, anélkül, hogy veszélynek tennék ki járművüket.

Persze ezt azzal ki is lehet védeni, hogy a roncsok “free object”-ek azaz mozdítható tárgyak lesznek, így azokat akár tolni akár kötéllel vontatni is lehet. [Azt ne várjuk, hogy az AMX-13-90-nel majd elhúzzuk a Maus hulláját.]


Ringadozó szárnyak

A szárnyak a felhajtóerő hatására és annak nagysága szerint függőlegesen hajlanak. Habár ezt a War Thunder jelenlegi motorja valósághűen megjeleníteni nem képes, az esetet azzal fogja szimulálni, hogy a szárnyak le- és felszállás, irányváltás és nagy sebesség közben el vissza mozogni, vibrálni fog. A sérülési model statikus marad, így nem kell attól tartani, hogy ez nehezebbé teszi majd a gépek lelövését. A vibráció mértékét és kilengését, minden gépen egyesével tudja a gaijin állítani.


Fényvisszaverés

Eddig minden tárgy fényvisszaverési értéke 0.04 volt, ezt most a gaijin szépen finomra hangolta, mivel a valóságban is egy csiszolt fémlap sokkal több fényt ver vissza, mint egy tócsa. Ezen finomhangolással a játék a fényvisszaverődéseket sokkal természetesebbé és valósághoz közelibbé tette.


DLSS

Az új nVidia DLSS technológiával nem csak a tárgyak élessége javult, de ezt a gép leterhelése nélkül sikerült elérni. Pár esetben még előfordulnak élességi problémák (szemcsés kép), de 2018-tól sikerjátékok tucatjai használják a DLSS technológiát, ezen körbe most a War Thunder is belép.


Épületrombolódás

Mostantól a lövedék kalibere és típusa is hatással lesz az eltalált épületre gyakorolt pusztítás mértékében. Egy nagyobb átmerővel és komoly robbanóanyag-tartalommal rendelkező lövedék akár egy lövéssel képes lesz lerombolni egy házat, még egy kis átmerőjű robbanóanyag nélküli páncéltörő lövedék csak egy kis lyukat fog hagyni a házon.


Kategóriák:Hírek

Tagged as:

1 reply »

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s