Hírek

Pbv 301: Biciklik helyett

Háttérkép letöltés: 1920×1080 2560×1440 3840×2160

Az első svéd lánctalpas páncélozott csapatszállító, az Strv m/41 alvázára építve.


Előnyök

  • Nagy-tűzgyorsaságú ágyú
  • Zárt küzdőtér

Hátrányok

  • Alig két fős személyzet

image
image

Története

A második világháború közepén a svéd hadsereg még nem rendelkezett gyors és biztonságos csapatszállító eszközzel, helyette a gyalogság teherautókon, kisebb páncélautókban, vontatókon, kerékpárral vagy épp lábon tudott eljutni céljához.

Az 1950-es évek végén a probléma megoldására az elavult Strv m/41 könnyűharckocsik alvázát használták fel, de annak motorja túl nagynak bizonyult, így kicserélték egy új, kompaktabb motorra. A toronyra nem volt már szükség, így a főfegyverzet egy 20 mm-es akan m/45 légvédelmi ágyú lett, 75 lövedékes tárakkal. Kétfajta irányzékkal is felszerelték, így mind földi, mind légi célok ellen bevethető volt.

Nyolc gyalogost tudott szállítani teljes menetfelszerelésben. A 150 lóerős, könnyen páncélozott, 45 km/h végsebességre képes páncélozott csapatszállító 1961-től ’71-ig állt hadrendben.



A játékban

Újabb háború utáni harcjármű kerül alacsony szintre, ezúttal egy páncélozott csapatszállító a ’60-as évekből érkezik légvédelemként Tier II-be a következő nagy frissítésben.

Alváza ismerős lehet, mivel a már játékban lévő Strv m/41 – licencelt cseh LT vz. 38 – adja. Emiatt páncélzata is jobb, mint a szintjén lévő többi légvédelmeknek általában. Fegyverzete egy 20 mm-es légvédelmi ágyú, a J 21-ekről és A 21-ekről ismert akan m/45, mellyel könnyedén le tudjuk lőni légi ellenfeleinket, de alacsony átütése miatt óvakodjunk a földi egységek legtöbbjétől.


Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.


Forrás: War Thunder

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s